Fjørtoft: I januar er det salg

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Fjørtoft: I januar er det salg

    Dette sier altså vår kjære manager Fjørtoft etter dagens kjøp av Essediri.
    Hva kan vi forvente av forsterkninger? Det må vel være forsvaret som er igjen å styrke. Angrep og midtbane er mer enn bra nok besatt nå! Herlige tider for oss fugler.
  • lsk_fugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 864

    #2
    vi må forvente en forsvarspiller, gjerne en back av høy, høy kvalitet. mista kali og kanskje mister vi godeste rambekk også.. danton er nok ikke god nok... så ja takk!

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Synes faktisk keeperen begynner å se ut som det svakeste punktet. Kunne tenkt meg en Shaaban eller Myhre der men det er vel mest ønsketenkning.

      Ellers hadde jeg digga å få tilbake Stoffe på backen!
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Guling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 484

        #4
        Like spennende er det hvem som forlater oss.

        Med mindre Essediri, Riise eller en annen midtbanespiller omskoleres til høyrebackplassen, så mener jeg vi har for mange midtbanespillere.

        Etter min mening er det bare i forsvaret vi bør hente en spiller uten å selge.

        Kommentar

        • LSK-jenta
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2004
          • 656

          #5
          Liker ikke januarsalg jeg..
          Er det lov å håpe at luke 24 skal inneholde en keeper da?
          Yvonne

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #6
            Keeper høres ikke dumt ut. Men er egentlig Fredriksson så dårlig da? Heinz er god på sitt beste, men han gjør utrolig mye dumt! Men det er klart at en keeper som Shaban eller Myhre hadde vært en klar forsterkning.
            Håper ikke Rambekk forsvinner, men om han gjør det så må han erstattes. Og som det sies tidligere i tråden så hadde det vært bra med en klasseback. Gjerne Stoffe tilbake, men det er nok bare en drøm... Riise som back tror jeg vil være ett lurt trekk nå. Han er jo også inne i landslagsvarmen som back, så hvorfor ikke rendyrke det.

            Hvis en midtbanespiller skal bort så er jeg egentlig mest klar for å se Rånern forsvinne.. Selv om det er en pine å si... Ettersom han er en fugla langt inn i hjerterota. Men jeg vil gjerne se Kasey og Mouehli videre! Men det beste er å beholde dem alle sammen. Rånern er god han!

            Kommentar

            • Raskolnikov
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1453

              #7
              Opprinnelig skrevet av veiron
              Hvis en midtbanespiller skal bort så er jeg egentlig mest klar for å se Rånern forsvinne.. Selv om det er en pine å si... Ettersom han er en fugla langt inn i hjerterota. Men jeg vil gjerne se Kasey og Mouehli videre! Men det beste er å beholde dem alle sammen. Rånern er god han!
              Veldig VELDIG uenig i dette. Søgård er bedre enn både Kiko og Kasey defensivt og kan med sin løpsstyrke også spille indreløper. Med andre ord er han mer anvendelig. Det kommer aldri i verden til å være plass til både Kiko og Kasey på banen samtidig og jeg tror ingen av de vil være særlig fornøyde som benkevarmere. I tillegg teller det klart til Søgårds fordel at han har hjertet i LSK. Slik jeg ser det vil det mest naturlige være å selge Wehrman hvis noen skal bort. Ser forøvrig heller ingen grunn til at Arnarsson skal prioriteres før Søgård. Espen blir neppe noe førstevalg, men ettersom han kan spille på alle de tre midtbaneposisjonene, er jeg sikker på at han får en god del spilletid også neste år.
              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #8
                Søgård bedre kan vi vel diskutere til langt over helga(noe jeg ikke kan for idag er det julebord!!!). Søgård løper og kriger mye, men slå en passning er umulig å se fra han - derimot er Mouheli og Kasey eksperter på dette(kasey litt farlig).

                Kan bli spennende i Januar:-)

                Kommentar

                • Henrik
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2006
                  • 2110

                  #9
                  I Januarsalget ønsker jeg meg Koren, med han som indreløper sammen med Brenne kan Riise flyttes ned på backen. Dermed eliminerer vi det svakeste punktet vårt. Dessuten ønskes Myhre i mål så veien mot seriegull blir klar og tydelig.

                  Utopi? Ja!

                  Men det er tross alt januarsalg

                  Kommentar

                  • Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Henrik

                    Men det er tross alt januarsalg
                    Min erfaring er at man kan finne mye bra på januarsalget, men det er bare ukurante størrelser igjen. Ender vi opp med en ny dvergspiss eller en kjempe på 2,02?

                    Kommentar

                    • hthaug
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2004
                      • 436

                      #11
                      Winsnes, Kali, Rambekk og Wehrmann ut tenker jeg kanskje også Pål Strand?
                      Søggen blir nok

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #12
                        Påsan tror nok ikke blir solgt - det tør jeg å banne i kjerka på!

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #13
                          Lurer på om kjøpet av essidiri vil han no å si for Kiko sin fremtid, vil vel tro at de har en del til felles og det er vel muligheter for at de vil finne tonen.
                          Jeg digger Kasey, men desverre for han sin del tror jeg Kiko er fremtiden. Kiko er god nå og jeg tror han kan bli enda bedre også. Han er en kommende stjerne.
                          Tror klubben vil godta første og beste bud på kasey og jeg tror kasey kommer til å takke ja til de meste av bud fra tippeligaen, evt bakgårdsklubber i europa. Tror ikke han tør å ta sjansen til 1 sesong til med benken..
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • Bolsen3
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 1061

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av hthaug
                            Winsnes, Kali, Rambekk og Wehrmann ut tenker jeg kanskje også Pål Strand?
                            Søggen blir nok
                            Å selge Påsan nå ville være idioti! Sikkert ingen som vil betale noe særlig for ham for øyeblikket, samtidig som han har vist i RL at han er på vei tilbake i god gammel form...

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #15
                              Påsan tror jeg blir værende i lillestrøm til han legger opp/trapper ned.. Han har vel ytra ønske tidligere om å avslutte karriæren i Raufoss.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                #16
                                Kommer vi til å se at rambekk blir solgt for 3 mill, vi bruker 3 mill, eventuellt litt til på å hente inn en Midtstopper, før vi selger Kasey, og et par andre av de spillerene som sannsynligvis ikke blir værende, og for disse pengene til sammen henter inn en ny keeper? Isåfall vil jeg si, helt seriøst, at vi har tippeligaens sterkeste stall.

                                Kommentar

                                • Kanarizz2
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2005
                                  • 355

                                  #17
                                  Tippeligaen og Nordens sterkeste stall vil nå jeg si..
                                  ------Sørum kanaris------

                                  100% Støtte

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3501

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Nordby
                                    Kommer vi til å se at rambekk blir solgt for 3 mill, vi bruker 3 mill, eventuellt litt til på å hente inn en Midtstopper, før vi selger Kasey, og et par andre av de spillerene som sannsynligvis ikke blir værende, og for disse pengene til sammen henter inn en ny keeper? Isåfall vil jeg si, helt seriøst, at vi har tippeligaens sterkeste stall.
                                    Jeg synes ikke vi trenger noen ny midtstopper selvom Rambekk blir solgt. Synes Biffen har imponert såpass i RL at han bør få sjansen som 3 valg. I bakhånd har vi Lasse Bergan Foss.
                                    Det må isåfall være ufattelig demotiverende å være talent i Lillestrøm hvis de kjøper inn en ny spiller når de har landslagsklasse i startelleveren og en tidligere U-21 spiller på benken.

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #19
                                      Ser ikke så aller værst ut dette. Tror faktisk ikke at behovet før en ny høyreback er så prekært heller. Tror Danton vil trives bedre i ett 4-3-3 system der mere av spillet vil foregå på kanten enn det det gjør til nå. Tror de defensive svakhetene hans vil bli borte med tiden også. Det at koren er borte vil også føre til mere balanse i laget defensivt og at Riise ikke trenger å løpe innover i banen for å dekke opp hullet koren innimellom etterlot seg.

                                      4-3-3 vil vel også styrke laget defensivt, regner med at når vi er i forsvar så vil det ligne mer på 4-5-1.
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • ON
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3639

                                        #20
                                        Nå får jeg den optimisme følelsen, som pleier å dukke opp i februar allerede før jul..Jeg vil ikke ha den! Den lurer meg hvert jævla år!

                                        Kommentar

                                        Working...