Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Dette sier altså vår kjære manager Fjørtoft etter dagens kjøp av Essediri.
Hva kan vi forvente av forsterkninger? Det må vel være forsvaret som er igjen å styrke. Angrep og midtbane er mer enn bra nok besatt nå! Herlige tider for oss fugler.
vi må forvente en forsvarspiller, gjerne en back av høy, høy kvalitet. mista kali og kanskje mister vi godeste rambekk også.. danton er nok ikke god nok... så ja takk!
Keeper høres ikke dumt ut. Men er egentlig Fredriksson så dårlig da? Heinz er god på sitt beste, men han gjør utrolig mye dumt! Men det er klart at en keeper som Shaban eller Myhre hadde vært en klar forsterkning.
Håper ikke Rambekk forsvinner, men om han gjør det så må han erstattes. Og som det sies tidligere i tråden så hadde det vært bra med en klasseback. Gjerne Stoffe tilbake, men det er nok bare en drøm... Riise som back tror jeg vil være ett lurt trekk nå. Han er jo også inne i landslagsvarmen som back, så hvorfor ikke rendyrke det.
Hvis en midtbanespiller skal bort så er jeg egentlig mest klar for å se Rånern forsvinne.. Selv om det er en pine å si... Ettersom han er en fugla langt inn i hjerterota. Men jeg vil gjerne se Kasey og Mouehli videre! Men det beste er å beholde dem alle sammen. Rånern er god han!
Hvis en midtbanespiller skal bort så er jeg egentlig mest klar for å se Rånern forsvinne.. Selv om det er en pine å si... Ettersom han er en fugla langt inn i hjerterota. Men jeg vil gjerne se Kasey og Mouehli videre! Men det beste er å beholde dem alle sammen. Rånern er god han!
Veldig VELDIG uenig i dette. Søgård er bedre enn både Kiko og Kasey defensivt og kan med sin løpsstyrke også spille indreløper. Med andre ord er han mer anvendelig. Det kommer aldri i verden til å være plass til både Kiko og Kasey på banen samtidig og jeg tror ingen av de vil være særlig fornøyde som benkevarmere. I tillegg teller det klart til Søgårds fordel at han har hjertet i LSK. Slik jeg ser det vil det mest naturlige være å selge Wehrman hvis noen skal bort. Ser forøvrig heller ingen grunn til at Arnarsson skal prioriteres før Søgård. Espen blir neppe noe førstevalg, men ettersom han kan spille på alle de tre midtbaneposisjonene, er jeg sikker på at han får en god del spilletid også neste år.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
Søgård bedre kan vi vel diskutere til langt over helga(noe jeg ikke kan for idag er det julebord!!!). Søgård løper og kriger mye, men slå en passning er umulig å se fra han - derimot er Mouheli og Kasey eksperter på dette(kasey litt farlig).
I Januarsalget ønsker jeg meg Koren, med han som indreløper sammen med Brenne kan Riise flyttes ned på backen. Dermed eliminerer vi det svakeste punktet vårt. Dessuten ønskes Myhre i mål så veien mot seriegull blir klar og tydelig.
Min erfaring er at man kan finne mye bra på januarsalget, men det er bare ukurante størrelser igjen. Ender vi opp med en ny dvergspiss eller en kjempe på 2,02?
Lurer på om kjøpet av essidiri vil han no å si for Kiko sin fremtid, vil vel tro at de har en del til felles og det er vel muligheter for at de vil finne tonen.
Jeg digger Kasey, men desverre for han sin del tror jeg Kiko er fremtiden. Kiko er god nå og jeg tror han kan bli enda bedre også. Han er en kommende stjerne.
Tror klubben vil godta første og beste bud på kasey og jeg tror kasey kommer til å takke ja til de meste av bud fra tippeligaen, evt bakgårdsklubber i europa. Tror ikke han tør å ta sjansen til 1 sesong til med benken..
Winsnes, Kali, Rambekk og Wehrmann ut tenker jeg kanskje også Pål Strand?
Søggen blir nok
Å selge Påsan nå ville være idioti! Sikkert ingen som vil betale noe særlig for ham for øyeblikket, samtidig som han har vist i RL at han er på vei tilbake i god gammel form...
Kommer vi til å se at rambekk blir solgt for 3 mill, vi bruker 3 mill, eventuellt litt til på å hente inn en Midtstopper, før vi selger Kasey, og et par andre av de spillerene som sannsynligvis ikke blir værende, og for disse pengene til sammen henter inn en ny keeper? Isåfall vil jeg si, helt seriøst, at vi har tippeligaens sterkeste stall.
Kommer vi til å se at rambekk blir solgt for 3 mill, vi bruker 3 mill, eventuellt litt til på å hente inn en Midtstopper, før vi selger Kasey, og et par andre av de spillerene som sannsynligvis ikke blir værende, og for disse pengene til sammen henter inn en ny keeper? Isåfall vil jeg si, helt seriøst, at vi har tippeligaens sterkeste stall.
Jeg synes ikke vi trenger noen ny midtstopper selvom Rambekk blir solgt. Synes Biffen har imponert såpass i RL at han bør få sjansen som 3 valg. I bakhånd har vi Lasse Bergan Foss.
Det må isåfall være ufattelig demotiverende å være talent i Lillestrøm hvis de kjøper inn en ny spiller når de har landslagsklasse i startelleveren og en tidligere U-21 spiller på benken.
Ser ikke så aller værst ut dette. Tror faktisk ikke at behovet før en ny høyreback er så prekært heller. Tror Danton vil trives bedre i ett 4-3-3 system der mere av spillet vil foregå på kanten enn det det gjør til nå. Tror de defensive svakhetene hans vil bli borte med tiden også. Det at koren er borte vil også føre til mere balanse i laget defensivt og at Riise ikke trenger å løpe innover i banen for å dekke opp hullet koren innimellom etterlot seg.
4-3-3 vil vel også styrke laget defensivt, regner med at når vi er i forsvar så vil det ligne mer på 4-5-1.
Kommentar