Fjørtoft: I januar er det salg

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ganfugl
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2006
    • 165

    #21
    Sikker på at han ikke mener det er januarsalg på Lillestrømspillere da??

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #22
      Opprinnelig skrevet av Ganfugl
      Sikker på at han ikke mener det er januarsalg på Lillestrømspillere da??
      Blir nok en god blanding. Kvitte oss med "restene" og hente inn 1 eller 2 spillere til.

      Vil tippe at det ikke er BARE Fjørtoft som styrer med spillerkjøpa så de andre skal også ha sin kreditt: Mathisen og Nordlie. Sannsynligvis. Dog mener jeg Fjørtoft, i den tiden han har vært her, har gjort en meget, MEGET, god jobb. Både Media,Innkjøp, og motivasjon har han vært konge på, virker det som.

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #23
        Opprinnelig skrevet av Ganfugl
        Sikker på at han ikke mener det er januarsalg på Lillestrømspillere da??
        faktiskt tenkte jeg samme tanken når jeg så det.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Henrik
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2006
          • 2110

          #24
          Ren gjetning, men jeg tror Wehrmann, JPW og Rambekk er borte før neste sesong. Kjøper vi en ny keeper tror jeg også Heinz blir borte...

          Kommentar

          • kissi_Fjellhamar
            Medlem
            Hoffnarr
            • May 2005
            • 69

            #25
            Enig

            Opprinnelig skrevet av Kanarizz2
            Tippeligaen og Nordens sterkeste stall vil nå jeg si..
            Fantastisk moro at LSK er laget som er først ute med signeringer. Meget positivt er det også at Arild nettopp har skrevet ny 4- års kontrakt. Vi har nå slik jeg ser det TL beste tropp. Om førsteelleveren er den beste er jeg mer usikker på.

            Kjøpet av Essidiri kan vise seg meget klokt. I LSK vil han forhåpentligvis komme enda bedre til rette inn han klarte i RBK.

            Brenne: se reaksjonene i Fredrikstad og vi skjønner hvilken spiller vi har fått! En kompis av meg som er fra Fredrikstad var på gråten og frykter direkte nedrykk etter salget! Så stor betydning mente han at SB hadde for Fredrikstad!

            Oppsummert: Noen spillere i elleveren til LSK (tenker i første rekke på Danton og Hornyboy) MÅ bli bedre i løpet av vinteren. Danton tror jeg faktisk kommer til å vise seg fra en langt bedre side. Føler i RL kampene at det defensive sitter bedre og bedre. Uansett er det spennende med en back type som har langt over gjennomsnittet teknikk samt meget god innleggsfot.

            i 4-3-3 er det meget viktig med offensive backer, da de skal være med å skape to mot en situasjoner på kant, derfor blir de offensive kvalitene til backene meget viktige! Hvis jeg erindrer riktig skrev TN d- trener oppgaven sin nettopp omkring backens rolle i 4-3-3 og dette så vi også klare tendenser til i Start!
            De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

            Kommentar

            • Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

              #26
              Opprinnelig skrevet av Nordby
              Kommer vi til å se at rambekk blir solgt for 3 mill, vi bruker 3 mill, eventuellt litt til på å hente inn en Midtstopper, før vi selger Kasey, og et par andre av de spillerene som sannsynligvis ikke blir værende, og for disse pengene til sammen henter inn en ny keeper? Isåfall vil jeg si, helt seriøst, at vi har tippeligaens sterkeste stall.
              Selv om vi får tak i en spiller som er reserve på RBK så betyr ikke det at vi plutselig får sterkere stall enn RBK. Og Brenne er en dårligere spiller enn Koren. Mifsud er ikke erstattet. Derfor mener jeg vi i dag har like sterk stall som vi avsluttet sesongen med.(Kanskje svakere, det avhenger av Viktors kvaliteter.) Og den stallen ble slått av 3 andre lag.

              Vi trenger en keeper av høy klasse og en høyreback av høy klasse før vi kan begynne å snakke om Norges sterkeste stall.

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #27
                Opprinnelig skrevet av Ola
                Selv om vi får tak i en spiller som er reserve på RBK så betyr ikke det at vi plutselig får sterkere stall enn RBK.
                Det at en spiller har vært dårlig i rosenborg behøver ikke å bety at han aldri kan bli bedre...

                Clayton Zane var ikke akkurat Toppscorermateriale når vi kjøpte han fra Molde...
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Gullars
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 355

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                  Påsan tror nok ikke blir solgt - det tør jeg å banne i kjerka på!
                  Ring meg hvis han blir solgt, så blir jeg med i kirka!

                  Kommer ikke til å skje noen dager etter Fjøra var i avisen og sa at han ikke skjønte hvorfor Pål ikke hadde hatt flere landskamper.

                  Kommentar

                  • Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Gullars

                    Kommer ikke til å skje noen dager etter Fjøra var i avisen og sa at han ikke skjønte hvorfor Pål ikke hadde hatt flere landskamper.
                    Det kunne ha vært et salgstriks.

                    Kommentar

                    • fotball_marthe
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1069

                      #30
                      Påsan blir ikke solgt!! Det kan han ikke! Formen er på vei tilbake!

                      Tror Kasey går..det er jo synd..men noen må jo ut, for ellers har vi altfor mange midt. spillere.

                      Ny keepet hadde gjort seg..Og ha Fredriksson som 2. valg. Slik at Heinz blir borte. Heinz er god, men gjør så utrolig mye dumt!
                      Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                      Kommentar

                      • Best uten ball
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Dec 2006
                        • 4

                        #31
                        Snart bra nå

                        Håper det blir kjøpt minst mulig flere spillere jeg nå, men håper jo på en KVALITETS spiller i forsvar, og kanskje keeper. Men det er viktig å ha god trygghet og godt samspill i spille gruppa. Altså Minst mulig gjennomtrekk av spillere. For vi kan jo ikke gå i viking fella!!!!!!
                        Lsk-United CL finale i 2012!!

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Gullars
                          Ring meg hvis han blir solgt, så blir jeg med i kirka!

                          Kommer ikke til å skje noen dager etter Fjøra var i avisen og sa at han ikke skjønte hvorfor Pål ikke hadde hatt flere landskamper.
                          Det er i orden

                          Tror han kommer tilbake sterkere enn noesinne men ny trener og skadefri

                          Kommentar

                          Working...