Myre til LSK?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • elsker78
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jan 2004
    • 217

    Myre til LSK?

    Thomas Myhre åpner forresten for spill i Norge, kan han være aktuell!?

    Da får vi jo blant annet en landslags spiller vi lenge har ventet på.

    Vi har lenge gått og trod at Hareide skulle bruke Kippe,men han har jo ikke akkurat stor spillt. Kippe har ikke spillt dårlig,ikke det jeg mener,men han har ikke prestert på landslags nivå. Så jeg er enig i Hareides avgjørelse.

    Tilbake til keepervalg for 2005: Selv om Baronen har sine feil og mangler,så mener jeg han er pr dags dato bedre enn Misund(sorry).
    Misund har også vært lenge i Lsk drakta og det er ikke "sundt" for verken en spiller el trener og være for lenge i en og samme klubb. Ikke missforstå,jeg liker Misund godt jeg,men nok er nok. Så hvis det er noen som skal ut el bli satt til 3 keeper så er det vel han.
    Baron som første keeper og Myre som andre også Misund el en fra junorlaget som tredje.
    Jeg tror nok Myre kan spille seg fort opp som første keeper ettervært. Trenger litt trening i LSKdrakta og vårt spill først.


    Håper han kommer til oss(for gudsskyld ikke gå til RBK el VIF)
    nr 7


  • scages
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1292

    #2
    Re: Myre til LSK?

    Opprinnelig skrevet av elsker78


    Vi har lenge gått og trod at Hareide skulle bruke Kippe,men han har jo ikke akkurat stor spillt. Kippe har ikke spillt dårlig,ikke det jeg mener,men han har ikke prestert på landslags nivå. Så jeg er enig i Hareides avgjørelse.
    Men papp Hagen er god nok!!
    Kyss meg i ræva! :shock:

    Ellers er jeg enig at Myhre kan være rette mann for den gule drakta, Misund har brøla litt for mye i år, og vi trenger åpenbart en ekstra skanse bak.
    Hva med lønn/ pris? Neppe REA på den mannen.

    Kommentar

    • Kristian
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 690

      #3
      Baron er 1000x bedre enn Misund (uten tvil). Myhre er vel bedre enn Baron, Baron er jævlig god, men myhre er vel bedre? Eller tar jeg helt feil?

      Kommentar

      • fugla_4_ever
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 467

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kristian
        Baron er 1000x bedre enn Misund (uten tvil). Myhre er vel bedre enn Baron, Baron er jævlig god, men myhre er vel bedre? Eller tar jeg helt feil?
        Du tar helt feil. Hvis Baron hadde blitt norsk statsborger hadde vi uten tvil hatt en ny landslagskeeper med en gang...

        Kommentar

        • Kristian
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 690

          #5
          Nei da så

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            #6
            Re: Myre til LSK?

            Opprinnelig skrevet av elsker78
            Tilbake til keepervalg for 2005: Selv om Baronen har sine feil og mangler,så mener jeg han er pr dags dato bedre enn Misund(sorry).
            Misund har også vært lenge i Lsk drakta og det er ikke "sundt" for verken en spiller el trener og være for lenge i en og samme klubb. Ikke missforstå,jeg liker Misund godt jeg,men nok er nok. Så hvis det er noen som skal ut el bli satt til 3 keeper så er det vel han.
            Baron som første keeper og Myre som andre også Misund el en fra junorlaget som tredje.
            Jeg tror nok Myre kan spille seg fort opp som første keeper ettervært. Trenger litt trening i LSKdrakta og vårt spill først.


            Håper han kommer til oss(for gudsskyld ikke gå til RBK el VIF)
            Er enig i mesteparten av det du sier. Vi må ikke glemme at Baron (iflg. VGs poengbørs) er den av alle keeperne i tippeligaen med høyest gjennomsnittlige score i 2004 - litt over 5 i snitt. Kamp om keeperplassen mellom Baron og Myhre vil føre til at begge presterer maks, og jeg tror at Baron vil kvitte seg med sine slurvefeil. Spørsmålet er om Myhre vil til en klubb hvor han vil få en så sterk utfordrer om førstekeeperplassen....vi kan håpe.

            Kommentar

            • general
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2004
              • 1150

              #7
              baron er et UTROLIG talent, men det er på tide at han går fra talent til stabil, god keeper....Myhre er alt vi trenger + at han kommer til å presse baron slik at han blir stabil.....Med alle skadene til Myhre så får jo ikke baron lite spilletid for å si det sånn, så da får vi 2 gode keepere
              Seriegull 2016!!!

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #8
                Opprinnelig skrevet av general
                baron er et UTROLIG talent, men det er på tide at han går fra talent til stabil, god keeper....Myhre er alt vi trenger + at han kommer til å presse baron slik at han blir stabil.....Med alle skadene til Myhre så får jo ikke baron lite spilletid for å si det sånn, så da får vi 2 gode keepere
                Enig ! 2 gode keepere som til enhver tid konkurrerer om plassen vil få begge - ikke minst Baron - til å heve seg.

                Kommentar

                • MagnetMagne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 446

                  #9
                  problemet er at svært få spillere vil godta et rotasjonssystem når en spiller i norsk tippeliga. her er det stort sett en match i uka, og det orker alle.. jeg tror verken myhre eller baron ville være fornøyd med å sitte på lengre perioder på benken.. sånn er det nå i norsk fotball om man skal ha gode profilerte spillere i stallen. de krever å få spille. selv om jeg veldig gjerne ville sett 2 så gode målvakter konkurrere om plassen i mål hos fugla :wink:
                  Snart neste hælj.....

                  Always Hardcore
                  TS05

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #10
                    Lsk burde selge Baron, samma faen hva dere andre mener. Han burde tatt steget opp for lengst til å begynne å bli en erfaren keeper. Neida, like forbanna show-man, gjør mye rart, tabber, og veldig mye skadet!!!!

                    Hent inn Myhre.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7106

                      #11
                      Myhre ville utkonkurrert Baron i løpet av en treningsøkt. Forskjellen i seriøsitet, holdninger og stabilitet er gedigen.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Kristian
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 690

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                        Lsk burde selge Baron, samma faen hva dere andre mener. Han burde tatt steget opp for lengst til å begynne å bli en erfaren keeper. Neida, like forbanna show-man, gjør mye rart, tabber, og veldig mye skadet!!!!

                        Hent inn Myhre.
                        Får vi inn Myhre, selg baron. Men å sette misund på 1. keeper er... Dumt.

                        (Med andre ord, nesten enig med deg)....

                        Kommentar

                        • bøllefrø
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2004
                          • 462

                          #13
                          Å skulle ha to så dyre keepere til å konkurrere blir litt dumt. Så mye penger tror jeg ikke Per Berg er hypp på å spytte inn engang....

                          få på en ung, sulten keeper som peprer Baron på hver trening og en ny hovedtrener som forteller han hvor skapet står så tror jeg det kan bli bra.

                          Kommentar

                          • jove
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2004
                            • 476

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                            Å skulle ha to så dyre keepere til å konkurrere blir litt dumt. Så mye penger tror jeg ikke Per Berg er hypp på å spytte inn engang....

                            få på en ung, sulten keeper som peprer Baron på hver trening og en ny hovedtrener som forteller han hvor skapet står så tror jeg det kan bli bra.
                            Enig med du bøllefrø. Men hvem ?? :roll:
                            Forza LSK

                            Kommentar

                            • ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

                              #15
                              Ja, en ung keeper som kan lære av baron både på å utenfor banen, og som baron nesten sikkkert ikke vil føle seg utkonkurert ut på noen måte :roll: ..men er også litt enig :lol: Jan-Kjell Larsen (?) keeper på u-21..

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                #16
                                Mente at vi skulle kvitte oss med Misund også

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Nordby
                                  Ja, en ung keeper som kan lære av baron både på å utenfor banen, og som baron nesten sikkkert ikke vil føle seg utkonkurert ut på noen måte :roll: ..men er også litt enig :lol: Jan-Kjell Larsen (?) keeper på u-21..
                                  Kanskje ikke nøvdendig at han lærer av Baron utenfor banen? :wink:
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • hertz
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Jan 2004
                                    • 57

                                    #18
                                    Kjell Lier har signert ny kontrakt som keeper-trener i LSK.
                                    Det betyr at LSK satser fullt på Baron også i 2005. Å takk gud for det, bedere Keeper finner du faen ikke i Norge. Myhre rekker ikke Baron opp til knæra en gang på en god dag!
                                    Å hva Baron gjør i fritiden sin er det ingen i kanari-fansen som har noe med. Han bryr seg neppe om at vi "vanlige " folk tar seg en pils og sigg etter jobben!!

                                    Husk at gutten kommer fra litt andre kår, en vi fra Romerike.
                                    HAT

                                    Kommentar

                                    • RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av hertz
                                      Kjell Lier har signert ny kontrakt som keeper-trener i LSK.
                                      Det betyr at LSK satser fullt på Baron også i 2005. Å takk gud for det, bedere Keeper finner du faen ikke i Norge. Myhre rekker ikke Baron opp til knæra en gang på en god dag!
                                      Å hva Baron gjør i fritiden sin er det ingen i kanari-fansen som har noe med. Han bryr seg neppe om at vi "vanlige " folk tar seg en pils og sigg etter jobben!!

                                      Husk at gutten kommer fra litt andre kår, en vi fra Romerike.
                                      Godt sagt. Baron er den beste keepern i eliteserien, poengbørsen i bl.a. VG viser det (Baron har høyest gj. snitts. poeng og høyest redningsprosent av alle keeperne). Men vi bør få en ny annenkeeper, en som kan presse Baron ytterligere.

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        #20
                                        Dette går ikke ann, hvordan kan dere si at Baron er den beste keeperen og glem VG børsen. Han har gjort for mange tabber i år. Myhre er rutinert og er utrolig rolig. Forsvaret må kunne stole på bakerste mann.
                                        Faktisk så har plate laget hentet den beste målvakten her hjemme.

                                        Kommentar

                                        Working...