Sundgot ferdig for i år?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #21
    Opprinnelig skrevet av Kristian
    Sundgot har spilt elendig siden han scorte mye.
    Synes resten av laget også har spilt ganske så elendig i høst jeg...
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • PA
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 500

      #22
      jeg er enig med "fugla_4_ever".
      Sundgot er for dårlig for fugla.
      Jeg leste de spørsmålene som ble stilt til Uwe, der det sto
      at Winsnes er så dårlig og sånn. Hva er da Sundgot? :?

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #23
        Syntes Sundgot gjør en bra jobb, selvom han ikke er rask eller kjempe teknisk så gjør han en jobb utenom å putte. Han drar fort på seg en forsvarspiller eller 2. Se litt bak en kamp og få med alt han gjør.

        Kommentar

        • Bolsen3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 1061

          #24
          Jeg må bare si at det går kaldt nedover ryggen på meg når folk presterer å gulpe opp noe sånnt dritt... Hvor har man det fra? "14 seriemål på 22 kamper, la oss kvitte oss med ham, han suger"... Det er nesten så jeg får lyst å finne ut hvor dere bor, og sprenge huset deres i lufta... Heldigvis skal jeg nok få roet meg ned før jeg tyr til så drastiske handlinger...

          Jeg har alltid ment at Sundgot har gjort en god jobb for oss... Også i 2002 og 2003... Da fikk han etter min mening masse ufortjent piss fra vår side... Ok, han var kanskje ikke overnatulig god de åra, men han hadde viktige innvolveriger, gode pasninger osv... Det er vel ikke tilfeldig når Uwe Rösler gikk ut å sa at Arild var norges mest undervurderte spiss?

          Vel, jeg har altså alltid støttet Arild, og vært blant de få som faktisk mente at denne gutten hadde potensiale til opp mot 15 mål i året... Jeg fikk altså rett, og nå har heldigvis flere og flere innsett at Sundgot kan spille fotball! Han er ingen super-stjerne, på ingen måte komplett, men så er det vel heller ikke særlig mange spillere som er nettop det.

          Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg hisser meg opp over dette, for denne urettferdige kritikken er sannsynligvis enten skrevet av en kar som ikke har kommet i tenårene engang, eller av en som overhodet ikke har noen sans for det vi kaller "fotball-forståelse". Eller kanskje begge delene... Men nå har jeg hvertfall fått all sinnet ut, og forhåpentligvis slipper jeg å hisse meg mer opp i fremtiden....

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #25
            Helt ening med Bolsen3 !
            Arild-hatet i enkelte miljøer grenser til trakkasering.
            Hadde han vært en overlegen type som bare tenkte på seg selv, slang dritt om klubben osv, så kunne det vært en viss logikk i dette.
            Men Arild er tvers gjennom lojal, blid og dessuten en svært god fotballspiller - i norsk målestokk.
            At de som kaller seg LSK-patrioter bevisst prøver å mobbe ham bort fra klubben er en skam!

            mvh
            gamle-perta
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            Working...