Sundgot ferdig for i år?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Sundgot ferdig for i år?

    Har Arild Sundgot spilt sin siste kamp for i år?
    På Lillestrøm stadion svirret i alle fall dette rykte under kampen mellom LSK2 og Follo.
    Skaden hans skal være årsaken. Noen som vet om det er hold i dette?

    mvh
    gamle-perta
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Har også hørt det?? Ikke bra for han og Gylfi er de eneste som putter

    Kommentar

    • Kristian
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 690

      #3
      Opprinnelig skrevet av Paddis
      Har også hørt det?? Ikke bra for han og Gylfi er de eneste som putter
      Nå ja.. Han puttet tidlig i sesongen. Nå bare dasser han rundt.

      POWER!!!!

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #4
        Arild sier til RB i dag at han definitivt ikke spiller mot Glimt. Han frykter også at de to siste kampene ryker.
        - Jeg har slitt med skaden siden Odd-kampen i september. I ettertid ser jeg at jeg burde tatt det med ro litt tidligere, og kanskje ikke spilt mot Sogndal, Lyn og HamKam.
        Det er lysken som plager Arild, og fysio terje Braathen sier at man vurderer operasjon.

        mvh
        gamle-perta
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #5
          Spekulasjonen rundt Arilds skade har vært mange. RB mer enn antyder at LSKs toppscorer kunne vært på banen i flere kamper mot slutten av sesongen. Men uenighet om medisinsk oppfølging skal ha satt en stopper for det.
          I følge RBs kilder var Arild hos en spesialist med sin lyskeskade før Brann-kampen. Der fikk han en ny trykkbølge-behandling som skal ha gitt oppsiktsvekkende resultater for flere spillere.
          Og mange av oss stusset jo også da Arild plutselig trente med laget igjen de to siste øktene før Brann-kampen. "Sjokk-comeback" var ord som ble brukt.
          RB hevder at flere eksperter mener at Gilbert kunne vært tilbake i full vigør i alle de fire siste kampene, dersom han hadde fått nevnte behandling med en gang skaden oppsto (det skjedde hjemme mot Odd 12/9).
          Stemmer dette er det litt surt, ikke minst med tanke på de fire uavgjorte på tampen av sesongen. Med seier i to av de kampene så kunne mye sett annerledes ut i dag.

          mvh
          gamle-perta
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • fugla_4_ever
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 467

            #6
            Kan vi ikke bare kvitte oss med denne Sundgot? JEg er så møkk lei av hans inneffektivitet i ekstrem klasse forran mål. Til og med bestemorra mi kunne scoret alle de målene han har laget i år, og noen til, og hun sitter i rullestol! Nei, for å gå over til det mer seriøse håper jeg virkelig på at denne mannen forlater Fugla. Jeg syntes ikke han har noen av de ferdighetene en spiss i LSk skal ha, i alle fall ikke når Uwe er trener. Uwe er en fighter, Sundgot er slappere en et esel! Jer er så ekstremt lei av å skrike ut i fortvilelse etter nok en missbrukt sjangse fra hans side!!

            Sundgot ut- Myklbust + Alexander Ødegaard inn!!!

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4387

              #7
              herregud.. er det mulig?
              ..................

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #8
                Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                Kan vi ikke bare kvitte oss med denne Sundgot? JEg er så møkk lei av hans inneffektivitet i ekstrem klasse forran mål. Til og med bestemorra mi kunne scoret alle de målene han har laget i år, og noen til, og hun sitter i rullestol! Nei, for å gå over til det mer seriøse håper jeg virkelig på at denne mannen forlater Fugla. Jeg syntes ikke han har noen av de ferdighetene en spiss i LSk skal ha, i alle fall ikke når Uwe er trener. Uwe er en fighter, Sundgot er slappere en et esel! Jer er så ekstremt lei av å skrike ut i fortvilelse etter nok en missbrukt sjangse fra hans side!!

                Sundgot ut- Myklbust + Alexander Ødegaard inn!!!
                Når vi først er inne på saklige debatter så håper jeg du blir voldtatt av en elg og at hele familien din blir rammet av lymfekreft...
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                  Kan vi ikke bare kvitte oss med denne Sundgot? JEg er så møkk lei av hans inneffektivitet i ekstrem klasse forran mål. Til og med bestemorra mi kunne scoret alle de målene han har laget i år, og noen til, og hun sitter i rullestol! Nei, for å gå over til det mer seriøse håper jeg virkelig på at denne mannen forlater Fugla. Jeg syntes ikke han har noen av de ferdighetene en spiss i LSk skal ha, i alle fall ikke når Uwe er trener. Uwe er en fighter, Sundgot er slappere en et esel! Jer er så ekstremt lei av å skrike ut i fortvilelse etter nok en missbrukt sjangse fra hans side!!

                  Sundgot ut- Myklbust + Alexander Ødegaard inn!!!
                  Here we go again... :roll:
                  Dersom han er så sjanseløs som enkelte her vil ha det til, så hadde han vel aldri scoret 56 mål på den tiden han har vært her!

                  Makan!!
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7104

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                    Kan vi ikke bare kvitte oss med denne Sundgot? JEg er så møkk lei av hans inneffektivitet i ekstrem klasse forran mål.
                    Hvor mange mål scoret Sundgot i år? Har du sett en eneste kamp i 2004?!
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #11
                      Slutt å tøys...Arild blei faktisk nummer 3 på toppscorer lista i tl, og det er absoulutt godtatt, spesiellt når du spiller med andre spillere som ikke var på sitt beste i år. SLUTT med arild "hets", greit at han er dårlig på et par ting, men ingen spillere er perfekte.

                      Kommentar

                      • fugla_4_ever
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 467

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                        Kan vi ikke bare kvitte oss med denne Sundgot? JEg er så møkk lei av hans inneffektivitet i ekstrem klasse forran mål.
                        Hvor mange mål scoret Sundgot i år? Har du sett en eneste kamp i 2004?!
                        Det er sant at han har scora en del, men han kunne scora så mange flere! Det er, forøvrig, ikke bare målene som teller heller. Omtrent samtlige av de målene Sundgot har scora i år har vært på 100% - kan ikke bomme- sjangser. Dette endrer ikke det faktum at han ALDRI jager keeperen når keeper er ute med ballen, det må Powell gjøre, han finner sjeldent medspillere inne forran boksen, han "leker" alltid møtende spiss, selvom han er alene på topp og dessuten vinner han sjeldnere enn luftduell enn Robert Koren, han bommer alltid på ballen når han skal stusse... Si hva dere mener men jeg syntes ikke han er god nok for første 11'rn.

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #13
                          Si hva du mener, men jeg synes at han er det.
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                            Kan vi ikke bare kvitte oss med denne Sundgot? JEg er så møkk lei av hans inneffektivitet i ekstrem klasse forran mål.
                            Hvor mange mål scoret Sundgot i år? Har du sett en eneste kamp i 2004?!
                            Det er sant at han har scora en del, men han kunne scora så mange flere! Det er, forøvrig, ikke bare målene som teller heller. Omtrent samtlige av de målene Sundgot har scora i år har vært på 100% - kan ikke bomme- sjangser. Dette endrer ikke det faktum at han ALDRI jager keeperen når keeper er ute med ballen, det må Powell gjøre, han finner sjeldent medspillere inne forran boksen, han "leker" alltid møtende spiss, selvom han er alene på topp og dessuten vinner han sjeldnere enn luftduell enn Robert Koren, han bommer alltid på ballen når han skal stusse... Si hva dere mener men jeg syntes ikke han er god nok for første 11'rn.
                            Det er ikke mange baller som har detti i fanget på Sundgot i år, de fleste er et resultat av at Sundgot gjør seg spillbar, går på løp osv..... Som sagt, ikke mange ferdigscorede......

                            Petter

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7104

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                              Det er, forøvrig, ikke bare målene som teller heller.
                              14 seriemål teller ikke??!! Er du sprø?? Merkelig at Uwe vil satse på ham som midtspiss til neste år. Kanskje du veit noe de ikke veit! Selvom jeg tviler på det.

                              Folk som deg går det jo ikke an å diskutere med. Du har jo bestemt deg på forhånd for at Sundgot er ræva. Sundgot var kjempegod fra starten av sesongen i år og inntil Vålerengakampen. Etter det har han vært skadd.

                              ALLE som har et fnugg av fotballforståelse ser hvilken viktig mann Sundgot er for klubben, og når du ikke klarer å forklare hvorfor du mener han er elendig, unntatt at 14 seriemål på 22 kamper tydeligvis ikke betyr noe for deg, diskvalifiserer du deg fra å bli tatt alvorlig.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • fugla_4_ever
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 467

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                                Det er, forøvrig, ikke bare målene som teller heller.
                                14 seriemål teller ikke??!! Er du sprø?? Merkelig at Uwe vil satse på ham som midtspiss til neste år. Kanskje du veit noe de ikke veit! Selvom jeg tviler på det.

                                Folk som deg går det jo ikke an å diskutere med. Du har jo bestemt deg på forhånd for at Sundgot er ræva. Sundgot var kjempegod fra starten av sesongen i år og inntil Vålerengakampen. Etter det har han vært skadd.

                                ALLE som har et fnugg av fotballforståelse ser hvilken viktig mann Sundgot er for klubben, og når du ikke klarer å forklare hvorfor du mener han er elendig, unntatt at 14 seriemål på 22 kamper tydeligvis ikke betyr noe for deg, diskvalifiserer du deg fra å bli tatt alvorlig.
                                14 seriemål teller, men det er ikke (legg merke til dette ordet) BARE det som teller...

                                Kommentar

                                • fugla_4_ever
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 467

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av trigz

                                  Folk som deg går det jo ikke an å diskutere med. Du har jo bestemt deg på forhånd for at Sundgot er ræva. Sundgot var kjempegod fra starten av sesongen i år og inntil Vålerengakampen. Etter det har han vært skadd.

                                  ALLE som har et fnugg av fotballforståelse ser hvilken viktig mann Sundgot er for klubben, og når du ikke klarer å forklare hvorfor du mener han er elendig, unntatt at 14 seriemål på 22 kamper tydeligvis ikke betyr noe for deg, diskvalifiserer du deg fra å bli tatt alvorlig.
                                  14 seriemål på 22 kamper er bra, men en spiss trenger faktisk flere ferdigheter enn å sette ballen i mål fra 2 meter. Jeg har dessuten ikke "bestemt" meg for at Sundgot er ræve, hvor har du det fra? Jeg syntes bare han mangler en del figter instinkter som kjennetegner en god spiss. Rösler hadde det. Hans vilje til å score og vinne gav hele laget en løft mentalt. Alle ville vinne og alle gav alt. Sundgot derimot er ingen god inspirasjon i det hele tatt mot resten av laget, i alle fall ikke slik han opptrer å banen.

                                  Kommentar

                                  • KimFL
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 1410

                                    #18
                                    14 seriemål teller, men det er ikke (legg merke til dette ordet) BARE det som teller...
                                    Vel, siden spissenses viktigste oppgave er å putte kula i mål, så er det DET som teller.....

                                    Sundgot har vært god i år, han.....bedre enn i fjor, og det må jo sies å være fremgang....det er midtbanen som har vært ustabil, spesielt kantspillet.


                                    mvh
                                    KimFL

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7104

                                      #19
                                      For å si det sånn; Powell hadde aldri i livet klart å score 14 seriemål denne sesongen dersom han hadde spilt i Arilds posisjon og hatt hans ansvar på banen. Og det er positivt feil å antyde at Sundgot scorer alle måla sine fra "2 meter". Dette lukter mangel på argumenter lang vei.

                                      Sundgot har vært stort sett meget god i år.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • Kristian
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 690

                                        #20
                                        Sundgot har spilt elendig siden han scorte mye.

                                        Kommentar

                                        Working...