Hvordan er stemningen for å få Bergdølmo tilbake til Åråsen ?
Bergdølmo til LSK ?
Collapse
X
-
-
Enig med Baron.
Det begynner tross alt å bli en del år siden han stakk. Er enig i at måten han gjorde det på var forkastelig, men han har vel blitt voksen han også etterhvert.
Et annet spørsmål er om det strengt tatt er bruk for han, eller om man heller skal bruke ressursene på spillere for fremtiden. Slik jeg ser det, er dessverre ikke forsvaret så tett som det burde, og Bergdølmo har vist at han kan spille i de fleste posisjoner bak på banen.Knurr...Kommentar
-
Tror ikke han hadde hevet fugla noe særlig. Er ikke han over toppen nå ??Selv om han spiller på landslaget sier det ikke så mye. T.o.m. 3 enga spillere er jo i troppen. Det var ikke akkurat stor kamp mot Skottland. Og det er fare for en gørrkjedelig 0-0 kamp mot Slovenia. Bare husk tilbake til EM-2000. EM`s (kanskje tidenes) kjedeligste fotballkamp var nettopp mellom de to lagene.... Nei Judas vil vi ikke ha :evil:Forza LSKKommentar
-
Bergdølmo er hjertelig velkommen tilbake i LSK-drakta for min del.
Jeg husker selv "sviket" hans for mange år siden og det sitter veldig godt i minne stadig.
Men fortid er fortid,og dette begynner tross alt bli endel år siden.
Hadde vært gøy om han avsluttet karrieren hos oss.
Det hadde reparert littebitt av ryktet hans blant noen KFL-fans.
For han vil aldri 100% bli tilgitt av folk her.- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av joveTror ikke han hadde hevet fugla noe særlig. Er ikke han over toppen nå ??Selv om han spiller på landslaget sier det ikke så mye. T.o.m. 3 enga spillere er jo i troppen. Det var ikke akkurat stor kamp mot Skottland. Og det er fare for en gørrkjedelig 0-0 kamp mot Slovenia. Bare husk tilbake til EM-2000. EM`s (kanskje tidenes) kjedeligste fotballkamp var nettopp mellom de to lagene.... Nei Judas vil vi ikke ha :evil:Baron!Kommentar
-
André Bergdølmo er en glimrende fotballspiller, og ville vært en betydelig forsterkning for oss. Hvis han hadde unnskyldt seg for det han har gjort, og hvis han hadde vist at han virkelig vil blø for fugla, så hadde han vært godtatt av meg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BaronOpprinnelig skrevet av joveTror ikke han hadde hevet fugla noe særlig. Er ikke han over toppen nå ??Selv om han spiller på landslaget sier det ikke så mye. T.o.m. 3 enga spillere er jo i troppen. Det var ikke akkurat stor kamp mot Skottland. Og det er fare for en gørrkjedelig 0-0 kamp mot Slovenia. Bare husk tilbake til EM-2000. EM`s (kanskje tidenes) kjedeligste fotballkamp var nettopp mellom de to lagene.... Nei Judas vil vi ikke ha :evil:
Vil bare det beste for fugla og vil ha de beste spillerne så vi ruler tippeligaen og cupen til neste år.Forza LSKKommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueLa oss hente Martin Andresen i samme slengen!
Da har vi hvertfall noen å slenge dritt om hvis Winsnes forlater klubben...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Bergomi kan råttne i tyskland! ikke faen om jeg vil han han tilbake på Åråsen uansett hvor gode landskamper han spiller.
at det i det heletatt blir satt opp som ett såpørsmål? :shock:I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
-Bill HicksKommentar
Kommentar