Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Berg må få av hengsla på pungen og kjøpe noen spellere.
ja nå må vi jamen sutre og klage mer her synes jeg!!!
vi har vel kanskje vært den klubben som allerede før sesongen er over har klart å hente noen spennende spillere?!?!
må si at jeg er veldig fornøyd så langt, tror både rambekk og myklebust vil være forsterkninger til neste sesong.
men det er vel lettest å syte og klage mest mulig!!!!!
Berg må få av hengsla på pungen og kjøpe noen spellere.
ja nå må vi jamen sutre og klage mer her synes jeg!!!
vi har vel kanskje vært den klubben som allerede før sesongen er over har klart å hente noen spennende spillere?!?!
må si at jeg er veldig fornøyd så langt, tror både rambekk og myklebust vil være forsterkninger til neste sesong.
men det er vel lettest å syte og klage mest mulig!!!!!
pondus
Blir vanskelig og rose en 7. plass opp i skyene, og Winsnes på kant.
Så da tyr jeg heller til syting.
Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter
Kommentar