Rambekk blir!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

Rambekk blir!

Synes denne go'nyheten fortjener egen tråd!
    Tusen takk Anders for at du velger å bli!

Eneste skåret i gleden, er at han bare fullfører kontrakten, som er ut året.
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Opprinnelig skrevet av iL
    http://www.lsk.no/?did=9082789

Synes denne go'nyheten fortjener egen tråd!
    Tusen takk Anders for at du velger å bli!

Eneste skåret i gleden, er at han bare fullfører kontrakten, som er ut året.

Velger å bli?

Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Tvilling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 1493

Rambekk er en kjernekar, som helt sikket gir jernet - tiltross for at han tenkte seg "hjemover" Ser fram til en sesong med Anders på laget; Viktig på og utenfor banen

Kommentar

• kjutta
        Medlem
        Møteplager
        • Oct 2006
        • 80

Syns han skulle fått gått jeg,men sånn er det og jeg ønsker han en ny god sesong for fugla.

Kommentar

• LSKOG
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Oct 2005
          • 131

Veldig gledelig at han blir!
          Det er et skår i gleden at han sjøl vil bort, men han er vel en(av få) som sannsynligvis er proff nok til å fullføre kontrakta på en god måte. Håper og tror han får en like god sesong som i fjor.

Kommentar

• Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

Jeg synes det er synd at ikke LSK benytter sjansen til å få noen millioner for Rambekk mens de hadde muligheten, men det er Per Bergs pengesekk. Tror vi har sett det beste av Rambekk.

Kommentar

• Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

Dette er bra for LSK, men det er et lite minus her også... Hvor mye hadde vi fått for ham ved salg, det er en uting å la folk gå gratis

Men jeg stoler på at Rambekk vil ha meg seg et gull på vei til nedre tabell laget Odd

Kommentar

• semper fi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 823

Spørsmålet er vel om klubben er tjent med å ha en spiller i stallen som ikke ønsker å være i klubben? Når det er sagt, tror jeg Rambi er profesjonell og seriøs nok til at dette ikke blir noe problem.
                -After Dark Ultras-

Kommentar

• Tvilling
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 1493

Kan det bety at Fjøra ikke har den etterlengtede nye forsvarspilleren rett rundt hjørnet?
                  Viktig for LSK og Anders Rambekk å få arbeidsro og retning...

Kommentar

• christoffer
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2004
                    • 326

Tipper LSK må ha lenger tid på å skaffe seg en ny sjef i forsvaret, men jeg regner med at Anders blir å finne i ODD når JUli mnd kommer.

Kommentar

• Raskolnikov
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1453

Opprinnelig skrevet av Torolf
                      Jeg synes det er synd at ikke LSK benytter sjansen til å få noen millioner for Rambekk mens de hadde muligheten, men det er Per Bergs pengesekk. Tror vi har sett det beste av Rambekk.
                      Rambekk er en god spiller, men jeg er enig i at dette var en merkelig beslutning. 3-4 millioner (salg) pluss lønn er høye "kostnader" for en spiller jeg ikke mener er god nok for LSKs startellever. Virker samtidig lite sannsynlig at vi kommer til å hente noen ny forsvarssjef, som tidligere har vært annonsert, når Rambekk nå ser ut til å bli. Kanskje skyldes det at Per Berg (forståelig nok) syntes vi har brukt nok penger på nye spillere nå, men det blir bare ren spekulasjon.
                      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

Per Berg har visst uttalt at vi skal forsøke å hente en forsvarssjef uavhengig av om Rambekk blir eller ikke. Men selvsagt, vi kjøper oss tid med å beholde Rambekk. Og kanskje viser det seg å være fornuftig. Det er bedre å gjøre en bra handel om f.eks. ett år, enn å foreta et hastekjøp nå.

Kommentar

• hennern
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Apr 2006
                          • 157

Om media skriver at Rambekk er så sinnsykt skuffa så vet vi jo hvor lojal Rambekk egentlig er. Min mening er at han ikke er så skuffa som VG og Dagbladet skal ha det til. Og hvis vi kunne promotert Rambekk litt mer til neste år så tror jeg han vil bli
                          det er helt for jævelig

Kommentar

• bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3034

jeg er ganske sikker på at anders vil gi alt for fugla selvom han ville gå, men jeg syns også at kfl virkelig skal vise at vi virkelig verdsetter han så han kanskje skriver en ny kontrakt eller hvertfall helt sikkert vil gi jernet for oss i år også
                            I år så tar vi alt

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

Han sier jo selv han er veldig interessert i videre landslagspill så han gir garantert jernet. Pr.dags dato mener jeg han er vår beste høyreback så før erstatter er på plass eller Danton tar seg opp noen hakk er jeg veldig glad Anders blir.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Lillestrøm Kirke
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 1470

Opprinnelig skrevet av christoffer
                                Tipper LSK må ha lenger tid på å skaffe seg en ny sjef i forsvaret, men jeg regner med at Anders blir å finne i ODD når JUli mnd kommer.
                                Så lenge overgangsvinduet ikke er stengt tror jeg ikke siste ord er sagt i denne saken. Jeg tipper han spiller for Odd i april.
                                "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

• 10.09.50
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2005
                                  • 1410

Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                                  Så lenge overgangsvinduet ikke er stengt tror jeg ikke siste ord er sagt i denne saken. Jeg tipper han spiller for Odd i april.
                                  Og motsatt: At Rambekk nå sier at han ikke vil forlenge kontrakten, er ikke til hinder for at han gjør det senere. Det er på ingen måte gitt at Odd er et alternativ for Rambekk i 2008. Hvis han fortsatt vil spille i Tippeligaen.

Kommentar

• Vicarious
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 391

Opprinnelig skrevet av hennern
                                    Om media skriver at Rambekk er så sinnsykt skuffa så vet vi jo hvor lojal Rambekk egentlig er. Min mening er at han ikke er så skuffa som VG og Dagbladet skal ha det til. Og hvis vi kunne promotert Rambekk litt mer til neste år så tror jeg han vil bli
                                    Det er jo LSK.no alle avisene refererer til, så det er tydelig at Rambekk faktisk har uttalt at han er skuffet. Og greit nok at han er en proffesjonell og fin fyr, men det sier seg selv at dette er et dårlig utganspunkt.

Jeg krysser fingra for ny forsvarssjef!

Kommentar

• hoyt
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2004
                                      • 2850

Det blir helt feil å tviholde på Rambekk når han har ytret ønske om å flytte hjem.. Det handler om fair play overfor en spiller som har vært 100 % profesjonell overfor LSK, og en god ambassadør for klubben. Da blir det tull å holde han her mot sin vilje. Det er andre fisk i havet.
                                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                      - Nosa

Kommentar

• Tor Hilmar
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Mar 2006
                                        • 42

At Rambekk må bli ut kontraktstida tar jeg som et tegn på at det ikke kommer inn en ny forsvarer med det første. Da er det greit å beholde ham en stund til. Rambekk bør verdsettes av oss supportere selv om han helst vil til odd. Det var jo først etter at fugla aksepterte godset sitt bud, han ville til odd... Skjønner ikke at lsk gjorde det samme som de gjorde med sundgot i fjor. (Selv om det var Nordlie som ville ha med rambekk videre, tror jeg en hver ny lsk-trener ville hatt med en landslagsback i troppen)
                                        Åråsen er våres hjem - vi er fugla!

Kommentar

Working...