Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Rambekk er en kjernekar, som helt sikket gir jernet - tiltross for at han tenkte seg "hjemover" Ser fram til en sesong med Anders på laget; Viktig på og utenfor banen
Veldig gledelig at han blir!
Det er et skår i gleden at han sjøl vil bort, men han er vel en(av få) som sannsynligvis er proff nok til å fullføre kontrakta på en god måte. Håper og tror han får en like god sesong som i fjor.
Jeg synes det er synd at ikke LSK benytter sjansen til å få noen millioner for Rambekk mens de hadde muligheten, men det er Per Bergs pengesekk. Tror vi har sett det beste av Rambekk.
Spørsmålet er vel om klubben er tjent med å ha en spiller i stallen som ikke ønsker å være i klubben? Når det er sagt, tror jeg Rambi er profesjonell og seriøs nok til at dette ikke blir noe problem.
Kan det bety at Fjøra ikke har den etterlengtede nye forsvarspilleren rett rundt hjørnet?
Viktig for LSK og Anders Rambekk å få arbeidsro og retning...
Jeg synes det er synd at ikke LSK benytter sjansen til å få noen millioner for Rambekk mens de hadde muligheten, men det er Per Bergs pengesekk. Tror vi har sett det beste av Rambekk.
Rambekk er en god spiller, men jeg er enig i at dette var en merkelig beslutning. 3-4 millioner (salg) pluss lønn er høye "kostnader" for en spiller jeg ikke mener er god nok for LSKs startellever. Virker samtidig lite sannsynlig at vi kommer til å hente noen ny forsvarssjef, som tidligere har vært annonsert, når Rambekk nå ser ut til å bli. Kanskje skyldes det at Per Berg (forståelig nok) syntes vi har brukt nok penger på nye spillere nå, men det blir bare ren spekulasjon.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
Per Berg har visst uttalt at vi skal forsøke å hente en forsvarssjef uavhengig av om Rambekk blir eller ikke. Men selvsagt, vi kjøper oss tid med å beholde Rambekk. Og kanskje viser det seg å være fornuftig. Det er bedre å gjøre en bra handel om f.eks. ett år, enn å foreta et hastekjøp nå.
Om media skriver at Rambekk er så sinnsykt skuffa så vet vi jo hvor lojal Rambekk egentlig er. Min mening er at han ikke er så skuffa som VG og Dagbladet skal ha det til. Og hvis vi kunne promotert Rambekk litt mer til neste år så tror jeg han vil bli
jeg er ganske sikker på at anders vil gi alt for fugla selvom han ville gå, men jeg syns også at kfl virkelig skal vise at vi virkelig verdsetter han så han kanskje skriver en ny kontrakt eller hvertfall helt sikkert vil gi jernet for oss i år også
Han sier jo selv han er veldig interessert i videre landslagspill så han gir garantert jernet. Pr.dags dato mener jeg han er vår beste høyreback så før erstatter er på plass eller Danton tar seg opp noen hakk er jeg veldig glad Anders blir.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Så lenge overgangsvinduet ikke er stengt tror jeg ikke siste ord er sagt i denne saken. Jeg tipper han spiller for Odd i april.
Og motsatt: At Rambekk nå sier at han ikke vil forlenge kontrakten, er ikke til hinder for at han gjør det senere. Det er på ingen måte gitt at Odd er et alternativ for Rambekk i 2008. Hvis han fortsatt vil spille i Tippeligaen.
Om media skriver at Rambekk er så sinnsykt skuffa så vet vi jo hvor lojal Rambekk egentlig er. Min mening er at han ikke er så skuffa som VG og Dagbladet skal ha det til. Og hvis vi kunne promotert Rambekk litt mer til neste år så tror jeg han vil bli
Det er jo LSK.no alle avisene refererer til, så det er tydelig at Rambekk faktisk har uttalt at han er skuffet. Og greit nok at han er en proffesjonell og fin fyr, men det sier seg selv at dette er et dårlig utganspunkt.
Det blir helt feil å tviholde på Rambekk når han har ytret ønske om å flytte hjem.. Det handler om fair play overfor en spiller som har vært 100 % profesjonell overfor LSK, og en god ambassadør for klubben. Da blir det tull å holde han her mot sin vilje. Det er andre fisk i havet.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
At Rambekk må bli ut kontraktstida tar jeg som et tegn på at det ikke kommer inn en ny forsvarer med det første. Da er det greit å beholde ham en stund til. Rambekk bør verdsettes av oss supportere selv om han helst vil til odd. Det var jo først etter at fugla aksepterte godset sitt bud, han ville til odd... Skjønner ikke at lsk gjorde det samme som de gjorde med sundgot i fjor. (Selv om det var Nordlie som ville ha med rambekk videre, tror jeg en hver ny lsk-trener ville hatt med en landslagsback i troppen)
Kommentar