Romanus ???

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TorTor
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 335

    Romanus ???

    Noen som har noe info om denne karen? Er han god? Kan han bli god? Dreit vi oss ut da vi kjøpe han?

    Har ikke sett han spille ennå. Hørt at han trengte tid for å venne seg til "vår" type fotball. Burde vel kunne lære seg det på en sesong når det tross alt er jobben hans???
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #2
    Har dessverre ikke større info jeg heller. Gutten har et solid rulleblad med bl.a. landslagsspill for Nigeria (som er et meget bra afriksansk landslag), og han skal være solid teknisk. Hvorfor tilpasningen til norsk spillemåte tar så lang tid vet ikke jeg...

    Kommentar

    • Guling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 484

      #3
      Ifølge medlemmene på forumet som ser han jevnlig på andrelaget, gjør han stadig fremskritt.

      Nå har jeg riktignok aldri sett'n spille, men håper å få se Romanus på førstelaget i løpet av neste sesong. Han har jo utvilsomt ferdighetene (etter hva man hører), må bare få prenta inn en mer europeisk spilleforståelse.

      Kommentar

      • Baron
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Nov 2003
        • 187

        #4
        Romanus har god teknikk, harde skudd, er god en mot en og varter opp med noen sinnsykt lekre pasninger. Men har alikevell alt for stor riskiko i forsvarspillet sitt. Sleiver ofte, og dribler seg ofte bort som bakerste mann. Romanus har et utrolig stor potensiale, og jeg håper at han kan komme sterkt tilbake etter en vinter under Uwe. Men kanskje det hadde vært et alternativ og prøve han på andre plasser enn som midtstopper, i og med at han har god teknikk og bra pasninger kunne han vært morsomt og se hvordan han kunne gjort det på midtbanen.
        Baron!

        Kommentar

        • Kay
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 763

          #5
          Opprinnelig skrevet av RSP
          Har dessverre ikke større info jeg heller. Gutten har et solid rulleblad med bl.a. landslagsspill for Nigeria (som er et meget bra afriksansk landslag), og han skal være solid teknisk. Hvorfor tilpasningen til norsk spillemåte tar så lang tid vet ikke jeg...
          1 landskamp! er det ikke det han har? Erlandsen uttalte vel i høst at Romanus gjorde fremskritt og nærmet seg laget, men i etterkant har han ikke få sitte på benken i Wehrman sitt fravær engang.

          Blir det ikke 3 poeng i dag er sesongen over, da hadde det vært gøy å kunne se litt mer av noen av disse spillerne, som Romanus, Mato, Jimmy og Thorud.

          Thorud var assist konge i vinter, så han i flere kamper da, vet ikke hvordan han har prestert på 2. laget, men syns det er litt merkelig at han aldri får muligheten, har han virkelig blitt så mye dårligere?

          Kommentar

          • Baron
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Nov 2003
            • 187

            #6
            Thorud har for det meste vært ræva på andrelaget i hele år, så jeg stiller meg forstående til at han ikke har blitt mer brukt. Han har jo ikke en gang vært i troppen på de siste kampene.
            Baron!

            Kommentar

            • okb
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2377

              #7
              Opprinnelig skrevet av Baron
              Thorud har for det meste vært ræva på andrelaget i hele år, så jeg stiller meg forstående til at han ikke har blitt mer brukt. Han har jo ikke en gang vært i troppen på de siste kampene.
              Man kan jo undres hvor mange rekruttkamper du har sett. Throud har absolutt ikke vært ræva på andrelaget, som du så pent skriver.

              -okb
              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

              Kommentar

              • Baron
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Nov 2003
                • 187

                #8
                Opprinnelig skrevet av okb
                Opprinnelig skrevet av Baron
                Thorud har for det meste vært ræva på andrelaget i hele år, så jeg stiller meg forstående til at han ikke har blitt mer brukt. Han har jo ikke en gang vært i troppen på de siste kampene.
                Man kan jo undres hvor mange rekruttkamper du har sett. Throud har absolutt ikke vært ræva på andrelaget, som du så pent skriver.

                -okb
                Jeg har så og si sett alle hjemmekampene pluss hjemmekampene mot skjetten og lørenskog.

                Thorud startet sesongen bra, men har falt i nivå utover året både på kamper og treninger. I kamper sluttet Thorud med og komme seg rundt på kantene, og de gangene han gjorde det ble innleggene for dårlige. Defensivt begynte han og gjøre store basisfeil.
                I det siste har han jo ikke engang vært med i troppen på a-lagets kamper.
                Baron!

                Kommentar

                Working...