Riise fortjener 10-er-drakta (som han nå har fått)
Collapse
X
-
Jeg er av den oppfatning at Riise ikke er en typisk LSK nummer 10. Skulle noen fortjene nummer 10, så er det, UTEN TVIL, Arild som fortjener den!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Riise er ikke noen typisk 10-er, men nummeret er jo et klassisk midtbanenummer (eventuelt spissnummer i noen sammenhenger). I 4-3-3 - mer 4-5-1 defensivt - er 10 oftes midtbane. I så måte passser det bra for Riise, selv om nummer 10 i min bok skal være en publikumsspiller som er stjerna og ballsentralen på laget. Det er vel også mye som kan tyde på at å innha nummer 10 i kongeriket ikke har en like tung status som utenlands og det blir jo veldig parodisk når man ser at 10-er'n her tillands tildeles forsvarspillere som Håland og Riseth som etter fotballens ABC på langt nær skal spille med 10 på ryggen.
Riise glir absolutt fint inn i 10-er rekka i klubben, og gjør overhodet ikke skam på den selv om drakt nummer 10 i god fotballtradisjon ikke pleies og innhas av spillertyper som Riise.Kommentar
-
Helguson spilte med nummer 1 som spiss. Dette fordi Magnus Kihlstedt valgte nummer 2, etter at en annen populær svenske tidligere hadde dette nummeret. Dennis Shiller, ingen over, ingen ved siden!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
6 er for meg alltid høyrekant, Jan Ove skapte det draktnummeret for meg, på samme måte som Werni skapte 20.
Hvem tar 20 i år etter Werni og Misund?
PetterKommentar
-
Vet dette blir litt off-topic, men så lenge en viss riksklyse av en ekkel forsvarspiller har nr 10 hos trønderne, så snakker vi om regelrett missbruk av trøye nr 10! Sjelden har vel fotballen sett styggere behandling av trøye nr 10.
Men til topic, jeg synes at så lenge ikke Arild spiller med drakt nr 10, så er faktisk Riise en god kandidat! Og kanskje det er det lille som skal til for at han begynner å score like mange, og vakre mål som sin storebror?Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Jeg vil tro Arild sto først i køen blant dem som kunne velge seg draktnummer 10, men beskjeden som han er, har han nok takket nei. Det tror jeg er taktisk klokt, for hylekoret fra Sundgot-skeptikerne hadde nok nådd orkan styrke hvis Arild skulle akslet trøye nummer 10.Kommentar
-
Synes 10'ern kan ligge foreløpig jeg. Vi har ikke noen utpreget stjernespiller for øyeblikket, og da er det liten vits i mine øyne.
Men hvis det på død og liv skal spilles med draktnummer 10, så stemmer jeg for Sundgot!..................Kommentar
-
Makan til vås! Winsnes tok det "beste" draktnr som var ledig da han ble hentet til klubben, det har han all rett til. Hva slags signaler gir det til spillera når man skal ta fra dem draktnr de har spilt md i årevis bare fordi han ikke skal være være verdig draktnummeret sitt. Bullshit. Er man i LSK så fortjener man alt godt her i livet, deriblandt det draktnummeret man har.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
At Riise får 10'ern er jo greit nok det. Spiller ikke så stor rolle hvem som har hva, sålenge gutta leverer varene på banen...................Kommentar
-
Hvordan ligger det ann med de andre spillernes draktnumre ? stort sett det samme som ifjor eller ?Kommentar
-
Makan til vås! Winsnes tok det "beste" draktnr som var ledig da han ble hentet til klubben, det har han all rett til. Hva slags signaler gir det til spillera når man skal ta fra dem draktnr de har spilt md i årevis bare fordi han ikke skal være være verdig draktnummeret sitt. Bullshit. Er man i LSK så fortjener man alt godt her i livet, deriblandt det draktnummeret man har.
Når man maser om hvem som er verdig 10'er , er det vel like logisk å mase om hvem som er verdig 9'er?Kommentar
-
Sjelden man ser at spillere tas fra et attraktivt nummer for å "degraderes". Et unntak er f.eks. at Vladimir Smicer ga fra seg den legendariske 7´eren i Liverpool da Harry Kewell kom. Dette ble kun gjort fordi Smicer var en så snable hyggelig kar, og det er slett ikke vanlig.Kommentar
-
Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.Kommentar
Kommentar