Trening fredag 12. januar, med løpstest
Collapse
X
-
Kanskje dette er noe av grunnen til at vi i siste sesong har tapt en del kamper det siste kvarteret.
Det er feil å skylde på forholdene når resultatene er så dårlige, selfølgelig kan resultatene være bedre under optimale forhold, men det er jo ikke sånn at andre klubber ikke har tatt denne testen under lignende forhold, og vi leverer dårligere resultater....Kommentar
-
Kommentar
-
Vet ikke helt hva som finnes av dokumentasjon på dette, men som et utgangspunkt så har helt sikkert disse klubbene gjennomført tester under lignenede forhold, og jeg tviler på at når Nordli utaler at resultatene er dårlige i LSK,uten å sammenligne dette med resultater under lignende forhold.
Jeg vet at Aafk gjennomførte testen under dårligere forhold, med bedre resultater, men kan desverre ikke dokumentere dette.Kommentar
-
Vet ikke helt hva som finnes av dokumentasjon på dette, men som et utgangspunkt så har helt sikkert disse klubbene gjennomført tester under lignenede forhold, og jeg tviler på at når Nordli utaler at resultatene er dårlige i LSK,uten å sammenligne dette med resultater under lignende forhold.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Jeg vet han har sagt dette til andre en gutta, men nok om det.. Det ble gjennomført ny test i dag, og etter hva jeg hører var resultatene en del bedre...Kommentar
Kommentar