Trening fredag 12. januar, med løpstest

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Geirfugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 561

    #41
    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
    Det er riktig. Men Nordlie burde kanskje nevnt alle disse svakhetene ved testene og sagt at i hvert fall noe av forskjellen mellom rekordtesten i Start og den nylige testen i LSK skyldes andre faktorer enn at LSK er dårligere trent.
    Det er jo godt mulig at Han har sagt mye om dette, uten at pressen syns det ville være et særlig spennende oppslag.

    Kommentar

    • Gullars
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 355

      #42
      Opprinnelig skrevet av Bekkis
      disse resultatene viser vel eller at det har vært unnasluntring på egentreningen...
      Nei, resultatene viser at laget er alt for dårlig trent over tid, ikke bare de siste ukene.. Laget har hatt en alt for dårlig fysisk trening de to siste sesongene (noe som flere spillere også har klaget på under vår tyske trener)

      Kanskje dette er noe av grunnen til at vi i siste sesong har tapt en del kamper det siste kvarteret.

      Det er feil å skylde på forholdene når resultatene er så dårlige, selfølgelig kan resultatene være bedre under optimale forhold, men det er jo ikke sånn at andre klubber ikke har tatt denne testen under lignende forhold, og vi leverer dårligere resultater....

      Kommentar

      • RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

        #43
        Opprinnelig skrevet av Gullars
        men det er jo ikke sånn at andre klubber ikke har tatt denne testen under lignende forhold, og vi leverer dårligere resultater....
        Kan du dele disse tallene med oss?
        Jeg tenker på testresultatene fra andre klubber under lignende forhold.
        RoyVaadal.

        Kommentar

        • Gullars
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 355

          #44
          Vet ikke helt hva som finnes av dokumentasjon på dette, men som et utgangspunkt så har helt sikkert disse klubbene gjennomført tester under lignenede forhold, og jeg tviler på at når Nordli utaler at resultatene er dårlige i LSK,uten å sammenligne dette med resultater under lignende forhold.

          Jeg vet at Aafk gjennomførte testen under dårligere forhold, med bedre resultater, men kan desverre ikke dokumentere dette.

          Kommentar

          • thomasg
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Nov 2003
            • 122

            #45
            Det skal visst utføres ny test i dag.. så resultatet var nok dårligere enn forventet

            Kommentar

            • mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

              #46
              Opprinnelig skrevet av Gullars
              Vet ikke helt hva som finnes av dokumentasjon på dette, men som et utgangspunkt så har helt sikkert disse klubbene gjennomført tester under lignenede forhold, og jeg tviler på at når Nordli utaler at resultatene er dårlige i LSK,uten å sammenligne dette med resultater under lignende forhold.
              Det kan jo tenkes at han sier dette for å få gutta til å yte enda mer på trening i tida fremover, uavhengig av andre lags resultater.
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

              Mvh
              Mr.Jordbakke

              Kommentar

              • Gullars
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 355

                #47
                Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                Det kan jo tenkes at han sier dette for å få gutta til å yte enda mer på trening i tida fremover, uavhengig av andre lags resultater.
                Jeg vet han har sagt dette til andre en gutta, men nok om det.. Det ble gjennomført ny test i dag, og etter hva jeg hører var resultatene en del bedre...

                Kommentar

                • hoyt
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 2850

                  #48
                  Har du noen resultater ?
                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                  - Nosa

                  Kommentar

                  • Gullars
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 355

                    #49
                    Nei, desverre!

                    Kommentar

                    • Trondeo
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3062

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av hoyt
                      Har du noen resultater ?

                      Les nyhetstråden.

                      Kommentar

                      Working...