BARON OG NY KEEPER

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    BARON OG NY KEEPER

    Heinz Müller bekrefter overfor RB i dag at han har snakket med LSK. Samtidig er Baron bestyrtet og sier at han føler seg lurt av LSK.
    - Nå vil jeg bort, furter Emille, som tydeligvis ikke tåler konkurranse.

    Samtidig skriver avisen i sin kommentar at Uwe Rösler visstnok ikke vil godta "fravær pga migrene etter frihelger" - en tilstand som skal ha rammet Baron noen ganger.
    Les mer på http://www.rb.no/lokal_sport/article1293357.ece

    PS: Müller var på nytt meget god da Odd slo Tromsø 3-1 i går.

    mvh
    gamle-perta
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • Soo
    Medlem
    Møteplager
    • Apr 2004
    • 80

    #2
    Vel, han har godt av litt reel konkurranse om plassen. Det er vel en god stund siden han har hatt det.
    Han har nok ikke vondt av at det stilles krav til han. Dersom han ikke liker det kan man kanskje like godt selge han og få en god sum for han med opsjon på prosenter ved eventuelt videresalg.
    Det nytter ikke å ha en reel keeper som er så mye skadet.

    Kommentar

    • RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

      #3
      Enig i at Emil bør få bedre konkurranse om plassen. Men la oss ikke glemme den jævlig gode keeperjobben han har gjort for fugla. Det er ikke uten grunn at uavhengige sportsjournalister (VG) har Baron øverst på lista over gjennomsnittskarakter blant keeperne i 2004. Men som sagt..reell konkurranse om 1. plassen er bare sunt..

      Kommentar

      • Trofast kanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 355

        #4
        akuratt samme tråden rett nedenfor, blir litt
        mange tråder med samme budskap her.(gjelder ikke bare denne)

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7104

          #5
          Jeg synes Baron har vært tidvis merkbart svakere i år enn tidligere, spesielt i forhold til plasseringsevne og bevegelsesvurderinger ved cornere og innlegg i boksen.

          Eddie Gustavsson, Terje Skjeldestad eller Heinz Müller? Hvorfor ikke? Tåler han ikke å få litt reell konkurranse kan han bare forlate klubben. Ærlig talt, hva er det for noe. Det er jo beyond barnslig å gå ut på den måten fordi klubben ønsker å ha to gode keepere i troppen.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • TorTor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2004
            • 335

            #6
            Tror nok Müller kunne være et godt alternativ. Baron er litt for mye skadet og har litt for dårlig innstilling til å være førstevalg i mål. Han er uten tvil god når han har dagen, men jeg synes det går litt lenge mellom hver gang det skjer. Dessuten løser Müller problemet med EU-kvota...

            Kommentar

            • fugla_4_ever
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 467

              #7
              FAAN. Hvoffor er de så duste mot baron? Han er TIPPELIGAENS BESTE KEEPER! Ok, så han har en del skader, men det endrer ikke på det faktum at han er den beste keeperen i tippeligaen når han først er i aksjon. Det eneste vi kan klandre denne karen for er noen tabber, men hva har vel det å si? Han slipper kanskje inn 4 mål på tabber i en sessong, men til gjengjeld har han en redningsprosent som er fabelaktig!

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4387

                #8
                Man er ikke tippeligaens beste keeper når man år etter år gjør gedigene tabber, aldri tar steget fra å være ung og lovende til en stabil toppkeeper, useriøs og trener for dårlig, for pinglete og mye skadet..

                Det er hvertfall min mening. Han er en veldig god keeper, men det ser ut som han aldri skal ta tak i seg selv og ta det siste steget (som han burde gjort for leenge siden)

                og foressten; er man dust mot baron bare fordi man vil ha større konkuranse om keeper plassen? slik jeg ser det og har fått med meg, har lsk ikke gjort noe galt mot baron

                Selg baron, så kan han leke klovn og sutre i en annen klubb. MEN på en betingelse; at vi får henta Heinz Müller! Har sett han i noen matcher nå, og han virker utrolig god, og stabil!
                ..................

                Kommentar

                • jove
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2004
                  • 476

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                  FAAN. Hvoffor er de så duste mot baron? Han er TIPPELIGAENS BESTE KEEPER! Ok, så han har en del skader, men det endrer ikke på det faktum at han er den beste keeperen i tippeligaen når han først er i aksjon. Det eneste vi kan klandre denne karen for er noen tabber, men hva har vel det å si? Han slipper kanskje inn 4 mål på tabber i en sessong, men til gjengjeld har han en redningsprosent som er fabelaktig!
                  Uansett hvor god Baron er trenger LSK en god keeper til. For konkurransen skyld og pga. skader. Misund har dessverre ikke vært god nok som 2.keeper denne sesongen. En Baron i form og skadefri er TL beste sisteskanse og det vet han nok selv også.
                  Forza LSK

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #10
                    Dette viser bare at Baron er barnslig og er redd for for plassen. Greit nok at han vill spille mest mulig, men for å bli best og bedre må man ha konkurranse. Baron er og blir sutrete....

                    Kommentar

                    • LSK*Jenta
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Oct 2004
                      • 1

                      #11
                      Joda...

                      ... Baron har mange skader, men herregud! han er tippeligaens beste keeper! Vi klarer ikke bedre enn Baron!! :cry: Selvom kanskje dette at LSK vurderer ny keeper er bra for ham, kanskje han får et støkk og prøver hardere?! Nå vet ikke jeg, man kan jo bare håpe :wink: 8-[ Håper bare han skjønner hvor viktig han egentlig er for LSK, for det er han! :!: Jeg vil ikke miste Baron!!!!!!
                      Alt for Fugla!!!

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                        Man er ikke tippeligaens beste keeper når man år etter år gjør gedigene tabber, aldri tar steget fra å være ung og lovende til en stabil toppkeeper, useriøs og trener for dårlig, for pinglete og mye skadet..

                        Det er hvertfall min mening. Han er en veldig god keeper, men det ser ut som han aldri skal ta tak i seg selv og ta det siste steget (som han burde gjort for leenge siden)

                        og foressten; er man dust mot baron bare fordi man vil ha større konkuranse om keeper plassen? slik jeg ser det og har fått med meg, har lsk ikke gjort noe galt mot baron

                        Selg baron, så kan han leke klovn og sutre i en annen klubb. MEN på en betingelse; at vi får henta Heinz Müller! Har sett han i noen matcher nå, og han virker utrolig god, og stabil!
                        Det er nesten så jeg skulle ha sagt det selv
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • kanari76
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Jan 2004
                          • 90

                          #13
                          jeg må si meg enig med mange her, Baron fremstiller seg som en suttrete drittunge: "jeg vil ikke være med å spille når jeg ikke får lov til å spille fast i mål!!" sist jeg hørte slik var på barne skolen da vi sloss om hvem som skulle spille spiss!.

                          er Baron virkelig så redd for å miste plassen? om det kjøpes inn en forsterkning må bare Baron skjerpe seg på trening å på kamper så beholder han plassen, det er slik det foregår i andre klubber,han har vel bare vært fast såpass lenge at han har glemt det faktumet?.

                          men det skal være sagt Baron er blandt de tre beste keeperne i Norge og vi har hatt flaks at ingen har plukket han opp før, nå hørtes det ut på Baron at han uansett skulle gå etter 2006 når kontrakten gikk ut så da er det kanskje like greit å selge han mens vi fortsatt får en klekkelig sum for han, men ikke før det er kommet en fullgod erstatter!.
                          I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                          -Bill Hicks

                          Kommentar

                          • Dole
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 1602

                            #14
                            så da er det kanskje like greit å selge han mens vi fortsatt får en klekkelig sum for han, men ikke før det er kommet en fullgod erstatter!.[/quote]


                            En klekkelig sum for Baron? Hvem tror du er villig til å betale det for en spiller som er så mye skadet? Tror nok du hadde blitt en stor helt om du hadde klart å trylle frem en slik overgang.

                            Kommentar

                            • Mor_10
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Jun 2004
                              • 131

                              #15
                              Det er bare en spiller i Lillestrom som er utstyrt med talent fra naturens side. Det ser man paa treninga naar de skal gjore kordinasjonsovelser. Det er ikke rart at mange har problemer med aa behandle en ball naar de ikke kontroll over egen kropp. Mange mangler basis ferdigheter innen rytme, bevegelse og kordinasjon. Baron har alt.

                              Gi han tillit innenfor samme rammer som resten av spillergruppa.

                              Han er en matchvinner som vi trenger. f.eks som mot Tromso i cupen iaar.
                              --------------------------------------------
                              Mor10

                              Kommentar

                              • *LILLESTRØM SK*
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • May 2004
                                • 166

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Mor_10
                                Det er bare en spiller i Lillestrom som er utstyrt med talent fra naturens side. Det ser man paa treninga naar de skal gjore kordinasjonsovelser. Det er ikke rart at mange har problemer med aa behandle en ball naar de ikke kontroll over egen kropp. Mange mangler basis ferdigheter innen rytme, bevegelse og kordinasjon. Baron har alt.

                                Gi han tillit innenfor samme rammer som resten av spillergruppa.

                                Han er en matchvinner som vi trenger. f.eks som mot Tromso i cupen iaar.
                                Matchvinner er vel og ta litt hardt i.
                                Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #17
                                  Han kan være både matchvinner og matchtaper. Derfor er det å håpe at han ser på en evt keeper som sunn konkurranse. Selv om det er en del opp og ned med Baron, vil jeg nødig at han går til en annen klubb. Makan til potensiale er det vel få som har. Nå gjenstår det bare at han får det ut. Kanskje det kan skje med ny trener?
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • *LILLESTRØM SK*
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • May 2004
                                    • 166

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                    Han kan være både matchvinner og matchtaper. Derfor er det å håpe at han ser på en evt keeper som sunn konkurranse. Selv om det er en del opp og ned med Baron, vil jeg nødig at han går til en annen klubb. Makan til potensiale er det vel få som har. Nå gjenstår det bare at han får det ut. Kanskje det kan skje med ny trener?
                                    Bare Rösler får ruska av han de fyllekulene og får opp moralen så er Baron en keeper for Lillestrøm, per dags dato er han ikke helt positiv får spillergruppa. Burde lært litt av Kasey.
                                    Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

                                    Kommentar

                                    • Anders
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Oct 2004
                                      • 15

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                      Man er ikke tippeligaens beste keeper når man år etter år gjør gedigene tabber, aldri tar steget fra å være ung og lovende til en stabil toppkeeper, useriøs og trener for dårlig, for pinglete og mye skadet..

                                      Det er hvertfall min mening. Han er en veldig god keeper, men det ser ut som han aldri skal ta tak i seg selv og ta det siste steget (som han burde gjort for leenge siden)

                                      og foressten; er man dust mot baron bare fordi man vil ha større konkuranse om keeper plassen? slik jeg ser det og har fått med meg, har lsk ikke gjort noe galt mot baron

                                      Selg baron, så kan han leke klovn og sutre i en annen klubb. MEN på en betingelse; at vi får henta Heinz Müller! Har sett han i noen matcher nå, og han virker utrolig god, og stabil!
                                      Så enig, så enig!
                                      /Anders

                                      Kommentar

                                      • jove
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2004
                                        • 476

                                        #20


                                        Godt nytt. AE trenger kanskje ikke Baron i IFK.
                                        Forza LSK

                                        Kommentar

                                        Working...