BARON OG NY KEEPER

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #21
    Opprinnelig skrevet av jove
    http://www.nrk.no/sport/fotball/4247925.html

    Godt nytt. AE trenger kanskje ikke Baron i IFK.
    Enig med deg. Jeg håper virkelig at Baron blir, og at vi samtidig får en verdig konkurrent til keeperplassen:

    Baron + Shaaban vil bli tippeligaens beste keeperduo; håper at Emille vil ta utfordringen !

    Kommentar

    • andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

      #22
      Virker som Baron har skjønt det vil være karrierehemmende å ikke være seriøs denne novembermåneden: Han avslutta respektabelt for Fugla, hadde en kanonuke på trening forrige uke og denne uka har jeg sett han i full egentrening hver ENESTE dag! Greit, foreløpig bare gått tre dager av uke 46, men syns likevel det er utelukkende positivt!

      Uwe er til nå meget godt fornøyd med Baron, og da skjønner ikke jeg hva Per B. (eller hvem det er..) er så ivrig etter å pællme'n ut av klubben vår - uansett hva som skjedde neppå Spania i vinter. Den dagen Uwe ikke lenger er fornøyd med Baron, skal jeg gå med på at han evt. blir solgt/løst fra kontrakten.
      TS05 - Felt C

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        #23
        Opprinnelig skrevet av andee
        denne uka har jeg sett han i full egentrening hver ENESTE dag!
        Deilig å høre..

        Kommentar

        • TorTor
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 335

          #24
          Kan noe bidra med mer info om Shaaban?

          Skal han til oss? Vil han til oss? Har han fått tilbud om kontrakt?

          Kommentar

          • Jazze76
            Medlem
            Hoffnarr
            • May 2004
            • 51

            #25


            Dette ser lovende ut...Hyggelig at noen spillere vil til Lillestrøm...:-)

            Kommentar

            • Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2601

              #26
              Vet ikke hvor lovende det så ut da han åpenbart hinter om at han krever en god del penger og at Allsvenskan er kjempeinteressant...
              Ferdigskåra

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #27
                Det er vel ikke annet enn ett utspill for å sikre seg så gode betingelser som mulig. Han har vel muligens lært av Powell. :wink:
                Knurr...

                Kommentar

                • Kimito
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 2601

                  #28
                  Det er nok både som du sier, og en invitasjon til lag som har enda mer å legge på bordet. Synes ikke man bør ta så mye lærdom av Powell... [-X
                  Ferdigskåra

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    #29
                    :lol: :lol:
                    Tja, si ikke det. Jeg skal prøve det selv, neste gang det er lønnsforhandlinger.

                    Spørs vel om det går så bra.... :cry:
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2601

                      #30
                      Kanskje du får fyken i stedet :lol:
                      Ferdigskåra

                      Kommentar

                      • ON
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3639

                        #31
                        Det känns som om tränaren tror på mig. Det viktiga är att få spela igen och ta första steget, säger en spelsugen Shaaban till FotbollDirekt.com


                        Kanskje Røssler har begynnt å tiltrekke seg spillere å gjøre klubben mer attraktiv? :o

                        Kommentar

                        • Jazze76
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • May 2004
                          • 51

                          #32
                          Uansett hva han skal ha i lønn så behøver vi han!! Jeg mener at Baron har gjort sitt!! Er drittlei alle hans tavler og når han dessuten er skadet 9/10 av sesongen så er dette en spiller vi ikke trenger! Vi må ha stabilitet mellom stengene...

                          Kommentar

                          • RSP
                            Moderator
                            • Aug 2004
                            • 10498

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Jazze76
                            Uansett hva han skal ha i lønn så behøver vi han!! Jeg mener at Baron har gjort sitt!! Er drittlei alle hans tavler og når han dessuten er skadet 9/10 av sesongen så er dette en spiller vi ikke trenger! Vi må ha stabilitet mellom stengene...
                            Er enig i at vi trenger en toppkeeper til ! Men IKKE enig i at Baron har gjort sitt i LSK. Noen tabbemål vel vel, men de oppveies av den høyeste redningsprosenten av alle keeperne i tippeligaen, jf. spillebørsen i VG.

                            Kommentar

                            • Jazze76
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • May 2004
                              • 51

                              #34
                              Litt starke ord kanskje at Baron har gjort sitt ja men det jeg mener er at han neppe vil være 2 keeper og da spørs det hvor motivert han blir...han har som kjent litt problemer med akkurat det...Ellers så synes også jeg at Baron er en glimrende keeper i sine beste stunder!! Men jeg vet at Shaaban er ennå bedre...

                              Kommentar

                              • RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Jazze76
                                Litt starke ord kanskje at Baron har gjort sitt ja men det jeg mener er at han neppe vil være 2 keeper og da spørs det hvor motivert han blir...han har som kjent litt problemer med akkurat det...Ellers så synes også jeg at Baron er en glimrende keeper i sine beste stunder!! Men jeg vet at Shaaban er ennå bedre...
                                Da er vi ikke så veldig uenige. Om Shaaban er bedre enn Baron vil iallfall jeg se før jeg tror det, men er det riktig er ikke noe bedre. Ideelt sett har ikke jeg noe imot to jevngode toppkeepere (Baron og Shaaban) som hele tiden kjemper om å få stå.

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #36
                                  Om vi får en keeper som er bedre enn Baron er vel tvilsomt, men i så fall mottas han med stor takk.
                                  Den beste løsningen vil være at Baron blir og at han får reell konkurranse om plassen. I tillegg burde det være en ung sulten tredjekeeper, men det løpet er vel allerede kjørt i og med at Misund av en uforklarlig grunn har fått kontrakt.
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • masta
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Mar 2004
                                    • 143

                                    #37
                                    Hvis vi nå får Shaaban eller Muller og at Baron fortsetter i klubben så skal man vel ikke se bort ifra at det er en stor mulighet for at Misund blir leid ut neste sesong. Jeg har alltid likt Misund men forrige sesong var en gedigen nedtur for han. Hadde vi hadde to like gode keepere så er jeg ganske sikker på at vi hadde vært en eller to plasser høyere på tabellen.

                                    Kommentar

                                    • blue
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2004
                                      • 1429

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av masta
                                      Hvis vi nå får Shaaban eller Muller og at Baron fortsetter i klubben så skal man vel ikke se bort ifra at det er en stor mulighet for at Misund blir leid ut neste sesong. Jeg har alltid likt Misund men forrige sesong var en gedigen nedtur for han. Hadde vi hadde to like gode keepere så er jeg ganske sikker på at vi hadde vært en eller to plasser høyere på tabellen.
                                      Helt uenig i at Misund vil bli leid ut! Per Magne er en keeper som definitivt ikke kommer til å bli bedre med årene, og LSK vil ikke tjene på at han kommer tilbake neste år, ett år eldre og like dårlig...

                                      LSK har uttalt at det er normalt å ha 3 keepere på A-laget, og jeg tror Misund blir på Åråsen. Rollen hans vil variere mellom keeper for LSK 2 og LSK 3, reservekeeper, og kanskje keepertrenerassistent.

                                      Jeg tror Misund vil være med på å stabilisere keepermiljøet. Han er den eneste "gamle" keeperen vi har, og nå skal vi kanskje hente Shaaban som er relativt ung til keeper å være...
                                      Fugla 4 Life!

                                      Kommentar

                                      • Håkon Henriksen
                                        Administrator
                                        • Nov 2003
                                        • 6411

                                        #39
                                        Jeg håper virkelig at Baron blir i LSK, og fordelen med at vi får en "ny topp keeper" er vell at Baron endelig kan føle seg litt "truet"..

                                        Vi trenger en 100% skjerpet Baron..
                                        Håkon Henriksen
                                        -
                                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                        -
                                        ALT FOR FUGLA

                                        Kommentar

                                        • Gull-i-2004
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Jan 2004
                                          • 87

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Mor_10
                                          Det er bare en spiller i Lillestrom som er utstyrt med talent fra naturens side. Det ser man paa treninga naar de skal gjore kordinasjonsovelser. Det er ikke rart at mange har problemer med aa behandle en ball naar de ikke kontroll over egen kropp. Mange mangler basis ferdigheter innen rytme, bevegelse og kordinasjon. Baron har alt.

                                          Gi han tillit innenfor samme rammer som resten av spillergruppa.

                                          Han er en matchvinner som vi trenger. f.eks som mot Tromso i cupen iaar.
                                          ...ELLER SEMIFINALEN MOT LYN...EHH...NEI....
                                          Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull

                                          Kommentar

                                          Working...