Hva skal man si? heia Ham Kam!
Før Lyn-LSK
Collapse
X
-
Re: Før Lyn-LSK
Opprinnelig skrevet av TonyHva skal man si? heia Ham Kam!
Petter -
Det er til å grine av at alt som fungerte så bra i sommer bare forsvant i løpet av noen få uker. Spesielt med tanke på hvordan lagene foran på tabellen har gjort det den siste tiden. Jeg krysser fingrene og ber til høyere makter om seier i de to siste kampene.Knurr...Kommentar
-
Kasey fra start
Endelig bør det være duket for Kasey, Koren og Gylfi sammen fra start. Med Fetsund-Espen i karantene, så kan til og med ikke Erlandsen unngå å prøve det nevnte trekløveret. Jeg synes han skal plassere Kasey i midten og de to andre som indreløpere.
Kommer Påsan, og kanskje Gilbert tilbake også, så kan det jo hende vi scorer ett mål eller to.
Verre er det kanskje bakerst på banen. Baron furter, og det er neppe den beste oppladningen.
Lukter vi Misund, eller går det endelig en faan i Baron som vil vise at han er best ?
mvh
gamle-pertaMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Heia Lillestrøm! Vet ikke helt hva jeg skal forvente meg av kampen på søndag, men når det gjelder KFL så håper jeg jaggu at vi skjerper oss med synginga ihvertfall. Det var flaut slapt mot Bodø/Glimt! Ikke at det var så morsomt å se på kampen heller, men.. Vi kan mye bedre enn dette!
Så om det går til helvete med LSK mot Lyn atter en gang, får ihvertfall vi synge så mye vi kan, for snart er serien ferdig, og da blir det lenge til neste sang!Kommentar
-
Alltid like gøy på Ullevaal. Jeg er litt mer vågal enn dere andre, og tipper 1-0 til Lyn...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Det er treningskamp mot Kisa på Jessheim i kveld kl 18.00. Der bør det jo være mulig å teste både Gilbert og Påsan, dersom de er påtenkt en rolle i Lyn-kampen.
mvh
gamle-pertaMvh
-
Håper på følgende lag mot Lyn. Tror disse gutta kan få oss på rett spor igjen. (4-3-3)
Keeper: Baron. Håper han blir gira og vil vise at han er god nok.
Forsvar: Andersson, Kippe, Werni og Stefanutto
Midtbane: Wehrman sentralt, Einarsson og Koren som indreløpere.
Angrep: Powell sentralt, Strand på venstre og Mifsud på høyre.
La oss hevne cup-tapet....Kommentar
-
Koren, Kasey og Gylfi spilte fra start i treningskampen mot Kisa. Første halvdel av første omgang spilte Kasey og Gylfi indreløpere og Koren sentralt. Det funka ikke. Da Kasey og Koren byttet roller ble det mye mer struktur og større tempo i spillet.
mvh
gamle-pertaMvh
-
Før Lyn - LSK
Baron! Du må virkelig gi ALT!!!!! vI S GUTTA DU ER BEST I KLASSEN!!!!!!
Vi kan ikke risikere et tap nå....Du er defintivt den beste vi har i
mål. DU er konge på gode dager.
Jeg tror vi får se et LSK som blør på søndag!!!!!!
Vi skal ha 0-2 som resultat. Ingen baklengs-scoringer. Det betyr at den bakre fireren må jobbe steinahardt og flytte seg hele tiden.
Vi skal ha revansj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Com' on ya lads!!!!!!!!!!!
DET ER BARE EN FUGL I NORGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegullKommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLNoen som vet om Sundgot blir klar?
Sundgot er ikke klar. Han slet fremdeles litt på treninga idag. Han sa han ikke skulle spille..eLSKerinne... :)
ha en eLSKverdig dag!! =0)Kommentar
-
Re: Kasey fra start
Jeg tror resultatet avhenger veldig av hvem som danner midtbanen. Virket som Påsan er klar igjen på trening idag. Jeg tror vi kan klare å vinne om vi får en hissig midtbane.. må bare huske på å fylle opp med litt fler enn Powell i feltet.. synes vi ikke har vært noe flinke til å følge på i det siste..
jeg tror på 1-2 på Ullevål..eLSKerinne... :)
ha en eLSKverdig dag!! =0)Kommentar
Kommentar