Pål Steffen må operere akillesen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Pål Steffen må operere akillesen

    Hørte rykter om at Pål Steffen må operere akilelsen og er ute i minst 1 1\2 mnd ,godt at Rambekk fortsatt er her da
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Hørte rykter om at Pål Steffen må operere akilelsen og er ute i minst 1 1\2 mnd ,godt at Rambekk fortsatt er her da
    står noe om det i nyhetstråden.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Obs så ikke denn beklager, hva med å lage en tråd med skada spillere .

      Kommentar

      • RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

        #4
        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Obs så ikke denn beklager, hva med å lage en tråd med skada spillere .
        Det forventes at alle til enhver tid følger med på nyhetstråden. I hvert fall de som skal skrive innlegg på Hovedforumet.
        RoyVaadal.

        Kommentar

        • Fuglefar
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2006
          • 202

          #5
          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
          Det forventes at alle til enhver tid følger med på nyhetstråden. I hvert fall de som skal skrive innlegg på Hovedforumet.
          Må jeg virkelig lese over 50 nyhetsinnlegg før jeg kan skrive på hovedforumet?

          Dette var virkelig demotiverende. Med fare for å bil slettet så innrømmer jeg at ikke alle nyhetene er lest.

          Håper PSA blir klar til seriestart. Tenker han selv skulle hatt lyst på en ny RL-finale også.
          Med PSA på banen vinner vi gull.
          Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

          Kommentar

          • RoyVaadal
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 4055

            #6
            Opprinnelig skrevet av Fuglefar
            Må jeg virkelig lese over 50 nyhetsinnlegg før jeg kan skrive på hovedforumet?
            Hvis det er mange som ikke følger med på nyhetstråden, så har nyhetstråden mislykkes. Hensikten med tråden er å samle nyheter om LSK som ALLE LSK-ere er interessert i.

            Bakgrunnen for å forvente at folk får med seg LSK-nyheter før de sender, er at vi skal slippe spørsmål og diskusjoner om ting som allerede er avklart i nyhetstråden.

            For å ta et konkret eksempel: I nyhetstråden kommer en sak om at Pål Steffen Andresen nettopp har blitt kvitt sine skadeproblemer. Han trenger likevel ikke å operere, og han er klar allerede til Skeid-kampen. Da blir et innlegg om hvorvidt Pål Steffen kan bli klar til seriestart meningsløst.
            RoyVaadal.

            Kommentar

            Working...