aafk.no: Sundgot til Aalesund?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Eirik
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2004
    • 154

    aafk.no: Sundgot til Aalesund?

    2 innlegg om Sundgot på forumet til aafk.no:


    På forumet på hjemmesiden til Aalesund, er det 2 innlgegg fra fansen, som gir uttrykk for at de ønsker Gilbert til klubben. De forsterker håpet sitt, ved bl.a. å skrive:
    "Og han er faktisk utrolig upopulær på Romerike. Der liker de bare lokale helter og/eller utlendinger. til tross for at han har vært i LSK siden han var 17 år"

    For meg er dette helt greit. Synes ikke Sundgot er noen god fotballspiller i det hele tatt. Riktignok scorer han mål, men han er en altfor ukomplett spiller etter min mening. Har tro på at Mifsud, Myklebust, Soltvedt, Powell og evntl en ny flankespiller klarer å score mål neste år...

    Hva syns dere?
  • Trofast kanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 355

    #2
    Ifølge Uwe er Sungot norges mest undervuderte spiller,
    så jeg regner ikke med at han forsvinner med det første.
    Han har jo skrevet under en ny kontrakt med LSK iår også

    Kommentar

    • general
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1150

      #3
      A.Sundgot er en lojal spiller som har tjent klubben torfast i mange år og hva har han fått for det, ingen faens ting. :twisted:
      Har en vår toppscorer i år og uten hans mål så hadde ikke dette ineffektive laget overlevert i år...

      det er en skam at noen av KFLere ikke gir han støtte....Helt utrolig at vi som skal være en av norges beste fans kan behandle en spiller slik.

      Folk gneldrer om ikke lojale spillerm osv. "Benkesliteren" ble vår toppscorer i år...

      Faen ta dere.. :twisted:
      Seriegull 2016!!!

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4377

        #4
        veldig, veldig enig med deg general. Syns det er utrolig rart at ikke folk ser hvor mye bra sundgot gjør på banen. Jeg tørr påstå at uten sundgot's mål i år så hadde vi vært med i bunnstriden for fullt
        ..................

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7055

          #5
          Opprinnelig skrevet av _Jonern
          veldig, veldig enig med deg general. Syns det er utrolig rart at ikke folk ser hvor mye bra sundgot gjør på banen. Jeg tørr påstå at uten sundgot's mål i år så hadde vi vært med i bunnstriden for fullt
          Eller for å poengtere det enda mer: Uten 2-2 hjemme mot Rosenborg og seieren i Bergen ville vi vært skikkelig med i nedrykksstriden. LSK har spilt som et 1. divisjonslag i 1,5 måned. Jeg var målløs etter det som ble vist mot Glimt. En skam for klubben.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Soo
            Medlem
            Møteplager
            • Apr 2004
            • 80

            #6
            Egentlig burde han fått en ekstra oppmerksomhet som takk for sin lojalitet til klubben fra KFL.

            Kommentar

            • *LILLESTRØM SK*
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 166

              #7
              Lojal? Stemmer det, han er jo ettertrakta av mange storklubber.
              Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7055

                #8
                Sundgots 14 mål i år har vært forskjellen mellom 8. plass og nedrykk. Ingen skal fortelle meg at Powell, Grubisic eller Soltvedt ville ha scoret de målene, for det er tull.

                Jeg har også kritisert Sundgot i høst, fordi han har fullstendig mistet formen, men nå får vi faen meg ha litt gangsyn her. Inntil videre er han den beste spissen vår, nemlig.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Baron
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Nov 2003
                  • 187

                  #9
                  Syns det begynner å bli litt drøyt nå. Både Werni og Gylfi forsvinner sansynligvis, og det går rykter om at Sundgot, Powell og Baron også kommer til å forsvinne. Det blir mange bærebjelker ut av laget.
                  Baron!

                  Kommentar

                  • Bolsen3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 1061

                    #10
                    Synes det er utrolig at enkelte kan synes at det er helt greit å la en mann som har scoret 14 tippeligamål gå... Rett og slett helt utrolig

                    Jeg har i alle år forsvart Sundgot, og mener han har vært en veldig viktig spiller, også før 2004 sesongen... Tror mange stempler han som "dårlig" pga den dårlige farta og akselrasjonen. Det er svakheter som er lette å se og påpeke. Jeg har sagt dette til mange før og sier det igjen: har man litt ekstra peiling på fotball så ser man at Sundgot gjør en god og viktig jobb! Dette er det tydeligvis mange som ikke har evnen til å se...

                    Kommentar

                    • Guttorm
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Oct 2004
                      • 2

                      #11
                      Verni og Baron er vel ikke akkurat noen bærebjelker..

                      Kommentar

                      • Rawe
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Mar 2004
                        • 60

                        #12
                        Sundgot kan dra for min skyld også. :twisted:
                        eLSKer

                        Kommentar

                        • Baron
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Nov 2003
                          • 187

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Guttorm
                          Verni og Baron er vel ikke akkurat noen bærebjelker..
                          Å si at Werni ikke er en bærebjelke er en total skivebom. Er vel ansett som den største bærebjelka i laget etter at Bjarmann forsavant.

                          Baron er ikke noe bærebjelke av den forstand. Men på det sportslige kan man lære mye av Baron. Bare spør 3 keeper Eirik Jansen.
                          Baron!

                          Kommentar

                          • Runbernt
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • May 2004
                            • 127

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                            Synes det er utrolig at enkelte kan synes at det er helt greit å la en mann som har scoret 14 tippeligamål gå... Rett og slett helt utrolig

                            Jeg har i alle år forsvart Sundgot, og mener han har vært en veldig viktig spiller, også før 2004 sesongen... Tror mange stempler han som "dårlig" pga den dårlige farta og akselrasjonen. Det er svakheter som er lette å se og påpeke. Jeg har sagt dette til mange før og sier det igjen: har man litt ekstra peiling på fotball så ser man at Sundgot gjør en god og viktig jobb! Dette er det tydeligvis mange som ikke har evnen til å se...

                            Fullstendig enig meg deg!
                            Sundgot er et glimrende oppspillspunkt. Veldig flink til å holde på ballen slik at laget kan komme etter bakfra. Sterk i mottaket, og flink til å spille fri sine medspillere. Uwe skrøt veldig av ham da de spilte sammen på topp høsten 2002. I år har han 14 scoringer. Kan aldri tenke meg Uwe har noe ønske om å selge.
                            Runbernt

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Rawe
                              Sundgot kan dra for min skyld også. :twisted:
                              Men det er nok få som bryr seg om hva du mener...
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • P0P_Corn
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Apr 2004
                                • 168

                                #16
                                Sundgot hat vel prestert over normalt i år. Som mange nevner er han et godt oppspillspunkt. Men tror andre kan ta den jobben åsså. Sundgot mangler dessverre teknikk og fart, dersom lsk skal bli en utfordrer til gull tror jeg sundgot i bestefall bare kan være back-up. ser jo i år at vi ikke er gode nok, tror og håper uwe tør å få inn friskt blod slik at vi tar gullet neste år. Det virker i allefall lovende med myklebust og rambekk. måtte flere komme!

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #17
                                  Arild Sundgot har scoret 54 mål for LSK de årene han har vært her. Det alene burde være nok til at folk i det minste sluttet å klage. helst burde han få den rosen han fortjener. Javel, så har han falt ut av form i høst, men hvem andre på laget har ikke det?

                                  Håper å se Sundgot i LSK-drakt i mange år fremover. AAFK kan ihvertfall holde fingrene av fatet.
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • general
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2004
                                    • 1150

                                    #18
                                    Arild Sundgot er vår toppscoorer etter TOM LUND

                                    Hva faen mer skal mannen gjøre??????? :evil:
                                    Seriegull 2016!!!

                                    Kommentar

                                    • PA
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2004
                                      • 500

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av general
                                      Arild Sundgot er vår toppscoorer etter TOM LUND

                                      Hva faen mer skal mannen gjøre??????? :evil:
                                      Tror du det bare er han som scorer målet sitt mål?????
                                      Det er et forsvar, en midtbane og spss/spisser rundt han.
                                      Det kan hende at vis vi hadde hatt Mifsud fast istede.
                                      Så hadde han scoret fler mål enn Sundgot :-$

                                      Kommentar

                                      • Bolsen3
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 1061

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av general
                                        Tror du det bare er han som scorer målet sitt mål?????
                                        Det er et forsvar, en midtbane og spss/spisser rundt han.
                                        Det kan hende at vis vi hadde hatt Mifsud fast istede.
                                        Så hadde han scoret fler mål enn Sundgot
                                        JA, det er sannt! Sundgot er ræva ass... la oss selge han...han klarer jo bare 14 mål i en sesong...hadde vi brukt mifsud fast, så hadde han garantert scoret mer...

                                        Forresten: Hadde ikke Tom Lund et forsvar, en midtbane og spiss/spisser rundt ham? eller var det Tommy mot røkla?

                                        Kommentar

                                        Working...