aafk.no: Sundgot til Aalesund?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    #21
    Opprinnelig skrevet av PA
    Opprinnelig skrevet av general
    Arild Sundgot er vår toppscoorer etter TOM LUND

    Hva faen mer skal mannen gjøre??????? :evil:
    Tror du det bare er han som scorer målet sitt mål?????
    Det er et forsvar, en midtbane og spss/spisser rundt han.
    Det kan hende at vis vi hadde hatt Mifsud fast istede.
    Så hadde han scoret fler mål enn Sundgot :-$
    Mifsud? Har han scort mål enda han eller? Hvorfor i all verden denne Mifsud-hausinga på forumet her, han har fortsatt til gode å vise noe særlig i LSK-drakta.
    Arild Gilbert Sundgot er vår mann, håper han blir i mange, mange år til!

    Petter

    Kommentar

    • Mor_10
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jun 2004
      • 131

      #22
      Enig met Petter vi hauser opp Mifsud. Han har ekstreme kvaliteter på enkelt områder men jeg vet ikke helt om han passer inn i vår spillestil. En klassisk LSK scoring er duellspill foran mål. Der kan han bli liten og lett
      --------------------------------------------
      Mor10

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #23
        Opprinnelig skrevet av Mor_10
        En klassisk LSK scoring er duellspill foran mål. Der kan Mifsud bli liten og lett
        Nettopp, og det vet motstanderne våre etterhvert hvordan de skal forsvare seg mot. Vårt angrepsspill trenger veldig tydelig flere alternativer enn "duell-våpenet". Derfor er det så befriende at vi plutselig har fått en ny dimensjon gjennom Mifsud og Myklebust.

        mvh
        gamle-perta
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #24
          Faktisk så befriende at vi snarest må kvitte oss med en spilelr som for det første er lagets toppscorer i år,for det andre ligger på andreplass på listen over antall scorte mål for LSK, for det tredje klarer å komme til en haug med sjanser i løpet av en sesong og som for det fjerde tiltrekker seg så mye oppmerksomhet at andre kommer til sjanser.

          Det er jo bare logisk... klappp klappp :^o
          Knurr...

          Kommentar

          • blue
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2004
            • 1429

            #25
            Ingen kan ta fra Sundgot de 14 målene han har scoret.

            Men ingen kan heller komme og si at han er en god fotballspiller.
            Han gjør det en spiss skal gjøre, men har få andre kvaliteter...

            Arild scorer mål - og ferdig med det!
            Uten målene hans hadde vi rykket ned...
            Fugla 4 Life!

            Kommentar

            • Bolsen3
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 1061

              #26
              Skulle da tro at en kar som har scoret 14 mål er en god fotball-spiller???

              Han er en god avslutter, god til å plasere seg riktig, god til å holde på ballen, har også en ganske god pasningsfot...rimlig god på hodet...

              Han er kanskje ikke komplett, men jeg synes da han er en ganske god fotball-spiller

              Kommentar

              • bøllefrø
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2004
                • 462

                #27
                Klart at Sundgot er en god forballspiller. Typisk klubbspiller. Scorer mye mål, men jeg tror han skal se langt etter landslag eller proffspill - for helt riktig - han er ingen komplett eller internasjonal spiller. Men det er vel greit? Så lenge han scorer mye mål for fugla og ikke konstant er inn blandet i diskusjoner om å kjøpes til utlandet e.l. er vel det greit? Dessuten er han lojal, han har vært her snart lengst av alle i stallen og jeg synes det har et islett av "keiserns nye klær" når vi straks vi får en ny spiller tror han er en messias og samtidig da glemmer noen av de som har vært klipper gjennom flere år.

                Har også lagt merke til at endel her har klaget fælt på pål Strand denne høsten. OK, har har ikke hatt sitt livs beste form (har bl.a. vært skadet), men vi vet alle hvilke kvaliteter påsan innehar, og han ligger bl.a. på assist-toppen i tippeligaen... nuff said. Gi gutta en sjanse til å komme tilbake etter dårlig form.

                Denne høsten har nesten samtlige spillere vært ute av form. Det har nok snarere noe med laget å gjøre enn enkeltspillerne. Vi må ikke legge så store forventninger på enkeltspillere som pål eller arild at vi kapper hodet av dem med en gang de ikke leverer. Skal lsk bli et topplag er det viktig at vi får LAGET til å fungere. Sesongen 2004 har vi hatt en bra periode, og da var vi anført av tre spillere; pål på assist, arild på putting og gylfi på kriging og putting. Så at de gutta har kvaliteter kan man ikke diskutere.

                Kommentar

                Working...