Begge keeperkontraktene går ut etter 2007-sesongen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • irenarn3
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Jan 2007
    • 5

    Begge keeperkontraktene går ut etter 2007-sesongen

    Både Heinz og Ottos kontrakter går ut i år. Jeg frykter at en av dem må gå.
    jeg tror det kanskje blir otto, håper ikke det, men jeg er redd for det. Han har sitti for mye på benken, og Heinz ønsker seg til en større klubb. Hva er mest sannsynlig? begge blir, eller en av dem går?
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    #2
    Opprinnelig skrevet av irenarn3
    Både Heinz og Ottos kontrakter går ut i år. Jeg frykter at en av dem må gå.
    jeg tror det kanskje blir otto, håper ikke det, men jeg er redd for det. Han har sitti for mye på benken, og Heinz ønsker seg til en større klubb. Hva er mest sannsynlig? begge blir, eller en av dem går?
    Har Heinz uttalt at han vil til en større klubb? Hvor? Heinz er knapt god nok som førstekeeper for LSK, tror ikke det er noen fare for at vi mister han til en storklubb. Mener vi trenger en bedre førstekeeper, og siden Heinz ikke takler benken håper jeg at Otto blir og at Heinz forsvinner, da jeg ser disse som to relativt likestilte keepere ferdighetsmessig.
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • Hertis
      I karantene
      Forumonanist
      • May 2004
      • 173

      #3
      Aller best hadde det vært med en ny førstekeeper

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        #4
        Opprinnelig skrevet av irenarn3
        Både Heinz og Ottos kontrakter går ut i år. Jeg frykter at en av dem må gå.
        jeg tror det kanskje blir otto, håper ikke det, men jeg er redd for det. Han har sitti for mye på benken, og Heinz ønsker seg til en større klubb. Hva er mest sannsynlig? begge blir, eller en av dem går?
        Jeg frykter ikke at en av dem eller begge går, snarere tvert i mot.

        Ingen av dem har imponert i LSK trøya og keeperplassen er ved siden av backene vårt svakeste punkt.
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7092

          #5
          Min mening er at Heinz er en vesentlig bedre keeper enn Otto. Jeg håper Heinz blir.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #6
            At Heinz er vesentlig bedre enn Otto er jeg ikke like sikker på... At han er bedre begrunner jeg kun med at han er eldre og har mer rutine. Jeg føler meg faktisk mer sikker med Otto i mål. I tilegg virker Otto mer balansert og kontrollert enn vår tyske venn.

            Kom med Myhre og gjør oss til gull kandidat umiddelbart!

            Kommentar

            • Vicarious
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 391

              #7
              Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
              Ingen av dem har imponert i LSK trøya og keeperplassen er ved siden av backene vårt svakeste punkt.
              Jeg syns spissplassen ved siden av backene er vårt svakeste punkt. Skjønner ikke hvorfor Heinz og Otto har fått så dårlig rykte her... Heinz spiller riktignok med litt for høy risiko, men på rene keeperferdigheter er han ikke langt unna Tippelaigaens beste. Otto kan jeg ikke huske å ha sett gjøre noe negativt på banen de gangene han har fått sjansen. Begge er unge og urutinerte til keepere å være, og har mye å gå på. Er virkelig folk så opptatt av hva blad-apene skriver?

              Kommentar

              • fuglagutt89
                Medlem
                Hoffnarr
                • Jun 2005
                • 66

                #8
                jeg mener att Heinz har til tider vist at han er god nok. Men noen ganger klipper det. Og det jeg har sett av Otto har ikke vært det helt store. så visst en av dem skal gå. håper jeg på Otto.
                *Fugla4Life*

                Team Haddad

                Kommentar

                • lsk_fugl
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 864

                  #9
                  mm.. det viser jo også til at heinz var 1. keeper i 2006, om otto er god nok det går det ann å spørre seg om selv om han har stått noen gode kamper..

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    #10
                    Luksusproblem.

                    Vi har per i dag to meget gode keepere. Skulle vi få tre, så øker bare sjansen for det etterlengtede seriemesterskapet.

                    Den som gjør det best på trening, og spiller stabilt godt i kampsituasjon også, bør stå. Enkelt og greit.

                    Navn er uviktig.
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7092

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Paddis
                      At Heinz er vesentlig bedre enn Otto er jeg ikke like sikker på... At han er bedre begrunner jeg kun med at han er eldre og har mer rutine. Jeg føler meg faktisk mer sikker med Otto i mål. I tilegg virker Otto mer balansert og kontrollert enn vår tyske venn.
                      Otto har gjort en stor feil hver gang jeg har sett ham i aksjon. Heinz er en dominerende figur som i det store og det hele har vært stabilt god, til tross for enkelte brølere. I noen kamper - som f.eks. bortekampen mot Stabæk, altså FØR han ble utvist - mener jeg han var direkte avgjørende for at vi fikk poeng.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Otto har gjort en stor feil hver gang jeg har sett ham i aksjon. Heinz er en dominerende figur som i det store og det hele har vært stabilt god, til tross for enkelte brølere. I noen kamper - som f.eks. bortekampen mot Stabæk, altså FØR han ble utvist - mener jeg han var direkte avgjørende for at vi fikk poeng.
                        Der lurer jeg på hvilken kamp / er du har sett som sier at Otto gjør en feil hver gang han spiller. Du nevner det selv med Stabæk kampen - hvem idiot kaster en ball i huet på motstanderen med vilje???

                        Kommentar

                        • Håkon Henriksen
                          Administrator
                          • Nov 2003
                          • 6411

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Paddis
                          Der lurer jeg på hvilken kamp / er du har sett som sier at Otto gjør en feil hver gang han spiller. Du nevner det selv med Stabæk kampen - hvem idiot kaster en ball i huet på motstanderen med vilje???
                          Både Otto og Heinz er gode keepere, men du har et poeng med dette, Heinz mister ofte hodet, har fått flere unødvenige kort, og er ikke som andre påpeker særlig flink til å dirigere forsvaret.
                          Dette tror jeg kostet oss flere baklengs i 2006 sesongen, men jeg har sett at dette er noe Grodås jobber med begge keeperene med.

                          Tror nok at 2007 sesongen skal bli bra, og jeg tror at Grodås løfter begge våre keepere et nivå høyere, med eller uten Myhre.
                          Håkon Henriksen
                          -
                          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                          -
                          ALT FOR FUGLA

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1252

                            #14
                            Etterlyser keeper med matchvinner egenskaper...

                            Skal vi ha noen mulighet til og ta noe mer enn potetgull, må vi ha en keeper som gir forsvaret trygghet og som er stabil.
                            Hverken Heinz eller Otto er stabile nok.
                            Thomas Myhre er den mannen.

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Paddis
                              Du nevner det selv med Stabæk kampen - hvem idiot kaster en ball i huet på motstanderen med vilje???
                              Nå ja, Heinz er vel ikke akkurat den første LSK-spilleren som ser rødt. Ingen grunn til å kappe av ham hodet. Det fikk heller ingen negative sportslige konsekvenser for Fugla heller.
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • glasgow
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 1252

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Nå ja, Heinz er vel ikke akkurat den første LSK-spilleren som ser rødt. Ingen grunn til å kappe av ham hodet. Det fikk heller ingen negative sportslige konsekvenser for Fugla heller.
                                Mner bara det jeg skriver at skal vi på pallen i år og alle helst øverst, trenger vi en stabilt god keeper. Heinz er god han, men taper flere poeng enn hann redder for laget i løpet av en sesong.

                                Kommentar

                                • Felt C
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2004
                                  • 776

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av glasgow
                                  Heinz er god han, men taper flere poeng enn hann redder for laget i løpet av en sesong.
                                  Da er du ikke en god keeper i mine øyne.Tror forøvrig denne Myhre blir altfor dyr for oss.Dette er jo den siste kontrakten han skriver og da vil han gjøre max ut av den tipper jeg.

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Nå ja, Heinz er vel ikke akkurat den første LSK-spilleren som ser rødt. Ingen grunn til å kappe av ham hodet. Det fikk heller ingen negative sportslige konsekvenser for Fugla heller.
                                    Nei det fikk ingen kosekvenser bortsett fra at han måtte stå over neste kamp. Men neste gang så kan det skje tidliger i kampen og vi må spille med 10 mann kanskje i 60-70 minutter. Et annet godt poeng er å være sjefen bakerst- dirigere forsvaret er han ikke god nok på desverre, vi får se hva Grode Frodås får til...

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Paddis
                                      Nei det fikk ingen kosekvenser bortsett fra at han måtte stå over neste kamp. Men neste gang så kan det skje tidliger i kampen og vi må spille med 10 mann kanskje i 60-70 minutter.
                                      Herremin for et nivå!

                                      Jarstein blei utvist mot oss i det 44. min, men jeg tror neppe noen her hadde dratt frem den episoden dersom han hadde kommet til oss. Shit happens for de aller fleste i løpet av en karriere.

                                      Hvor mange poeng kostet Heinz oss i serien i år? Det er jammen ikke mange tabber han gjør og de få gangene har det sjelden blitt skjebnesvangert. I motsetning til en del andre keeper i dette landet som tidvis har fremstått med såpa på hanskene.

                                      Heinz er en meget god keeper, men har mye å gå på med hensyn til kommunikasjon og dirigering av forsvaret foran seg. Dette er en jobb for Grodås.
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      • glasgow
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 1252

                                        #20
                                        Skjønner at det kribler litt i skrittet ditt rønnern når Heinz Står der med sin rosa Keeperdrakt. Men han er ikke en matchvinner. Vi trenger en stabil hetro mann i mål. Mulig Otto er den mannen, men har større tro på og hente en ny keeper.

                                        Kommentar

                                        Working...