Begge keeperkontraktene går ut etter 2007-sesongen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • solerik
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Jan 2007
    • 4

    #21
    Tja..

    Har aldri følt meg helt trygg med Heinz bakerst, men han har blitt mer stabilden siste sesongen! Vi har ikke mistet mange poeng pga han, og mener vi heller burde prioritere å score mål! Syns ike det blir riktig å bruke masse penger på myhre selv om han er en fantestisk god keeper.

    Kommentar

    • christoffer
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2004
      • 326

      #22
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Herremin for et nivå!

      Jarstein blei utvist mot oss i det 44. min, men jeg tror neppe noen her hadde dratt frem den episoden dersom han hadde kommet til oss. Shit happens for de aller fleste i løpet av en karriere.

      Hvor mange poeng kostet Heinz oss i serien i år? Det er jammen ikke mange tabber han gjør og de få gangene har det sjelden blitt skjebnesvangert. I motsetning til en del andre keeper i dette landet som tidvis har fremstått med såpa på hanskene.

      Heinz er en meget god keeper, men har mye å gå på med hensyn til kommunikasjon og dirigering av forsvaret foran seg. Dette er en jobb for Grodås.
      Nå skal det sies at Heinz ble utvist 3 ganger i fjor, så det er neppe så tilfeldig..
      (Djurgården, Stabæk og Start)

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #23
        Opprinnelig skrevet av christoffer
        Nå skal det sies at Heinz ble utvist 3 ganger i fjor, så det er neppe så tilfeldig..
        (Djurgården, Stabæk og Start)
        ble han utvist mot Djurgården? Fikk han ikke bare straffe mot seg som var så feil at det nesten var pinlig...
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #24
          Opprinnelig skrevet av christoffer
          Nå skal det sies at Heinz ble utvist 3 ganger i fjor, så det er neppe så tilfeldig..
          (Djurgården, Stabæk og Start)
          Start var av en annen karakter enn de to andre. Art han kommer for sent i en takling har skjedd _alle_ fotballspillere. Kortet mot Djurgården var pinlig for dommeren, mens Heinz dreit seg ut mot Stabæk.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          Working...