Medlemsmøte i KFL/LSK på Martin's 5. februar kl. 18.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #41
    Opprinnelig skrevet av ulfpulf
    Spørsmål:
    Grunnen til at du sitter her nå er at du ble ansatt for å spille bedre fotball og få bedre plassering. Merker du presset?
    Nordlie:
    Jeg gjør det her på Martin’s.
    Det verste som kan skje er at jeg får sparken.
    Hittil har jeg tjent litt på det også.
    Forventninger er merkelige greier. I Start fikk vi hele tiden høre at andresesongen er vanskelig. Når alle sier det, så blir den det. Eller når alle mener at de ikke kan vinne bortekamper.
    Fotball er egentlig enkelt. En gressplen med ei hengkøye i hver ende og betong rundt hvor noen roper ”Keiko!” eller ”Doffen har daua!”
    Men det er ei mental greie, henger man seg opp i negativitet så går det dårlig.
    Det er som da jeg bodde på et hotell hvor det sto: Ikke kast håndklærne på gulvet hvis du ikke vil ha dem vasket.
    Jeg tenkte: Hva faen står det her? Det skulle selvsagt stått: Kast dem på gulvet hvis du vil ha dem vasket.
    Fjørtoft:
    Vi har hatt fullt av sånne sannheter i LSK: Vi taper i flomlys. Vi taper i TV-kamper. Vi taper i Skien. Svesengen (i Romerikes Blad) kan ta seg av de forbanna statistikkene.
    Har ikke Rambekk hørt etter?
    Rambekk etter OB-kampen:
    - Jeg er helt sikker på at vi hadde gått videre hvis vi hadde spilt denne kampen hjemme på Åråsen. Der hadde vi hatt den lille fordelen som OB fikk nå.
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    Working...