Medlemsmøte i KFL/LSK på Martin's 5. februar kl. 18.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    #21
    Opprinnelig skrevet av Glenn
    Kan det være han her...?



    Hehe. Ikke dumt at trener'n selv er innom for å svare forumfolket =D

    Kommer det noen bilder i kveld, eller?
    Kanskje det!

    Jada, det blir sikkert noen bilder
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • sten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 873

      #22
      er det noen her som tar på seg oppgava å finne ut hva Tom kaller seg på forumet

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #23
        Opprinnelig skrevet av sten
        er det noen her som tar på seg oppgava å finne ut hva Tom kaller seg på forumet
        Ja, Glenn.

        Kommentar

        • gorken
          Administrator
          • May 2006
          • 1483

          #24
          Som Glenn tippet er det nok "nordlie1". Tom nevnte i dag at han selv hadde skrevet på forumet om treningstid.
          I have this condition.

          Kommentar

          • Siggen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2004
            • 656

            #25
            Tipper på MaxPayne
            ----------------------------------------------------------------------------
            Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
            ----------------------------------------------------------------------------

            Kommentar

            • sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

              #26
              Fantastisk bra medlemsmøte.

              Tusen takk til alle som kom, spes Tom og Jan Åge.

              Petter
              sliten nå

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                #27
                Hvis han er nordlie1, så kan han godt skryte av at han har både lest Forumet, registrert seg, og også sendt ett innlegg. Men han registrerte seg 4.januar og har ikke vært innlogget siden 5.januar. Likte han seg ikke, eller er han bare for travel med å gjøre Fugla til et suksesslag?
                RoyVaadal.

                Kommentar

                • Seb.R
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 4159

                  #28
                  Da har bildene fra møtet blitt sendt til Glenn, så de er nok å se snart.

                  *Edit* - Bildene er nå i galleriet

                  Ellers må jeg si at jeg ble veldig positivt overrasket over møtet, og ikke minst oppmøtet fra kfl. Bra!
                  Last edited by Seb.R; 05.02.2007, 23:01.
                  www.sebastianramsland.com
                  www.twitter.com/sebramsland

                  Kommentar

                  • Ganfugl
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Nov 2006
                    • 165

                    #29
                    Bra med bilder. Så ut som det var mye folk, noen som har et anslag?

                    Kommentar

                    • Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Ganfugl
                      Bra med bilder. Så ut som det var mye folk, noen som har et anslag?
                      Jeg er ræva på slik gjetting, men vil tippe 80 stk.
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

                      Kommentar

                      • Ganfugl
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Nov 2006
                        • 165

                        #31
                        Vannvittig bra, viser at det er engasjement rundt klubben! Kommer det noe referat fra møtet`?

                        Kommentar

                        • ulfpulf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2505

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Ganfugl
                          Kommer det noe referat fra møtet`?
                          Jeg har akkurat sendt det jeg greide å tyde av kråketærne mine til Petter.
                          Hvis han ikke har lagt seg, kommer det kanskje ut her.
                          Grunnen til at det tok så lang tid, var at både Nordlie og Fjøra snakket kontinuerlig.
                          Jeg hadde 24 håndskrevne sider jeg skulle prøve å koke ned.

                          Kommentar

                          • Ghostwriter
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2006
                            • 254

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                            Jeg har akkurat sendt det jeg greide å tyde av kråketærne mine til Petter.
                            Hvis han ikke har lagt seg, kommer det kanskje ut her.
                            Grunnen til at det tok så lang tid, var at både Nordlie og Fjøra snakket kontinuerlig.
                            Jeg hadde 24 håndskrevne sider jeg skulle prøve å koke ned.
                            Veldig bra at noen tar seg bryet med å lage referat. Kudos!

                            Men kan du ikke sende det til noen av de andre moderatorene på siden som kan legge det ut? Ser det er 4 pålogget nå. Eller kanskje Petter som leder av KFL må godkjenne det?

                            Kommentar

                            • ulfpulf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2505

                              #34
                              Jeg må logge ut nå, og for å sikre at noe kommer ut i kveld, poster jeg det her.
                              Det var for langt til å gå i ett innlegg, jeg deler det i to.
                              Moderatorer får se om det hører hjemme et annet sted. I søpla kanskje.

                              Del 1:

                              Noen ganger gjør man ting man skjønner underveis man skulle sagt nei til, som å prøve å referere fra en medlemskveld hvor Tom Nordlie og Jan Åge Fjørtoft svarer på spørsmålene.
                              Begge to snakker i sitater og spissformuleringer, er stinne av sjølironi og helt uten pustepauser. Morsomt å høre på, men umulig å skrive ned.

                              Her er det beste jeg greier:
                              Petter Olafsson åpnet showet med å ønske velkommen til den første etablerte treneren vi har ansatt siden Brogeland i 1996, og til sprellemannen Fjørtoft som, i følge Petter, bare skulle kjøpe en spiller på SMS først.

                              Første spørrer fra salen sa at Nordlie hadde kommet til en klubb med mange sterke personligheter. Vil han tåle direktiver om for eksempel om å spille annerledes?

                              Nordlie svarte at hadde han ønsket å være eneveldig sjef, hadde han valgt en mindre klubb. Han har vært i klubber hvor han måtte bestille turer til La Manga.
                              - I LSK er det heller ansatt 8 psykiatere til å ta seg av meg.
                              - Det er trygt å ansette folk som mener det samme som en selv. Jeg er litt annerledes og mener andres kompetanse er en ressurs, ikke en trussel. Derfor har vi ansatt flere med sterke meninger, som Frode Grodås og Erland Johnsen. Det vi er enige om bringer oss sammen, det vi er uenige om bringer oss videre. LSK er klubben som kan bringe meg videre.
                              Pressen og fotball-Norge venter forresten bare på at Fjørtoft og jeg skal begynne å slåss. Synd for Jan Åge i tilfelle.
                              Men for å svare på spørsmålet: Nei, jeg vil ikke tåle direktiver om å legge om spillestilen.

                              Spørsmål:
                              Hvordan vil treningene bli lagt opp?
                              Det virker som det er en konkurranse om å trene mest. Kjøres spillerne for hardt?

                              Nordlie:
                              Hva er for hardt?
                              Det avhenger både av grunnlaget spillerne har og alderen deres. Noen spillere er i utviklingsalder, noen er i prestasjonsalder.
                              Du har faktaene dine fra media, det betyr at du ikke har fakta.
                              Målet mitt er å trene best, ikke mest.
                              Intensitet er mye viktigere enn mengde. Nå har vi laktattester og pulsmålere så vi hele tiden kan se at spillerne trener på nivået de skal.
                              Fjørtoft illustrerte ved å fortelle om spilleren som helt utslitt kom av banen, fikk et stikk i fingeren og fikk målt 3,8 på en verdi som skulle vært 6. Han hadde ikke løpt nok.
                              - Spillere som meg, som bare scorer mål, har ikke en sjanse. Det er umulig å lure seg unna nå.

                              Nordlie kom også med et spark til de fra andre idretter som snøfter av fotballspilllere som ikke orker mye:
                              - Vi kunne spilt fire kamper på fem dager, hvis hver kamp hadde vart i tolv minutter.
                              Fotballens egenart gjør at man ikke kan sammenligne direkte med annen sport.
                              - Fire år på Idrettshøyskolen har lært meg at trening går ut på når man skal trene rolig og når man skal trene hardt. Det kan nok hende vi må ødelegge 2-3 spillere for å få de andre veldig gode.

                              Spørsmål:
                              Er spillerstallen komplett?
                              Og hva er målsetningen i år?
                              Fjørtoft:
                              Stallen skal aldri være komplett. Vi skal alltid lete etter bedre spillere.
                              Det supporterne må innse er at én må ut for at vi skal få inn en ny.
                              Men bare lag Judas-plakater, Petter. (Et spark til banneret som ble holdt opp da Peter Werni ble dumpet.)
                              Per Berg har forresten sagt at vi kan handle før vi selger. Det er uvanlig, og måten å skape et gull-lag på.
                              Når vi ser på spillere, leter vi etter sosiale egenskaper og komplementære ferdigheter.
                              Nordlie:
                              Jeg tar over et OK lag, men det ville være idiotisk av meg å si at stallen er komplett. Da ville jeg skape et vanvittig press på meg selv.
                              Noen må nok byttes ut, men storparten av stallen passer med spillemåten min.
                              Jeg skal prøve å få gjort alle til hai. Eller hval… Det er kanskje meg det.

                              Spørsmål:
                              4-3-3 er nytt i LSK. Det er vel få topplag i Europa som spiller det.
                              Nordlie (før spørsmålet egentlig hadde kommet):
                              Så vidt jeg vet, spiller Barcelona det.
                              Jeg har spilt 4-2-2, 4-5-1, diamant, 4-4-1-1 og alle andre kombinasjoner.
                              Tallene betyr egentlig ikke noe.
                              4-3-3 er antagelig det verste du kan spille hvis du ikke kan det. Noen trenere kjører bare fram tre spisser uten å vite hva de gjør.

                              Spørsmål:
                              Hvilket menneske har betydd mest for deg fotballmessig.
                              Nordlie:
                              Her burde jeg vel velge en klisjé og si kjerringa, men den jeg har lært mest av er nok Tom Lund. Ikke først og fremst fordi han var en fantastisk spiller, men fordi han alltid hadde en rød tråd hver dag på trening.
                              Nå avdøde Kjell Schou Andreassen var også viktig for meg.

                              Spørsmål:
                              Hva er viktigst for deg, å vinne serien eller banke Vålerenga?
                              Nordlie:
                              Nå har jeg trent både VIF og Strømmen, så jeg har et dårlig utgangspunkt.
                              Da jeg var ung supporter betydde det nok en del å slå Vålerenga, men profesjonelt betyr resultater mest.
                              Petter Olafsson:
                              Du har allerede klart det optimale; å rykke ned med VIF!

                              Spørsmål:
                              Satser du for fullt på Royal League?
                              Nordlie:
                              Jeg kan ikke si at jeg satser, for jeg greier ikke gjenta resultatene Jan Åge hadde.
                              Royal League er viktig, men serien er det sentrale.

                              Spørsmål:
                              Grunnen til at du sitter her nå er at du ble ansatt for å spille bedre fotball og få bedre plassering. Merker du presset?
                              Nordlie:
                              Jeg gjør det her på Martin’s.
                              Det verste som kan skje er at jeg får sparken.
                              Hittil har jeg tjent litt på det også.
                              Forventninger er merkelige greier. I Start fikk vi hele tiden høre at andresesongen er vanskelig. Når alle sier det, så blir den det. Eller når alle mener at de ikke kan vinne bortekamper.
                              Fotball er egentlig enkelt. En gressplen med ei hengkøye i hver ende og betong rundt hvor noen roper ”Keiko!” eller ”Doffen har daua!”
                              Men det er ei mental greie, henger man seg opp i negativitet så går det dårlig.
                              Det er som da jeg bodde på et hotell hvor det sto: Ikke kast håndklærne på gulvet hvis du ikke vil ha dem vasket.
                              Jeg tenkte: Hva faen står det her? Det skulle selvsagt stått: Kast dem på gulvet hvis du vil ha dem vasket.
                              Fjørtoft:
                              Vi har hatt fullt av sånne sannheter i LSK: Vi taper i flomlys. Vi taper i TV-kamper. Vi taper i Skien. Svesengen (i Romerikes Blad) kan ta seg av de forbanna statistikkene.

                              Her kom det et par spørsmål som var vanskelige å høre, men før Petter kunne gi mikrofonen til spørsmålsstilleren, hadde Nordlie eller Fjøra tatt den.
                              Som svar på ett av spørsmålene – muligens om han foretrekker like eller ulike spisser – fortalte Nordlie noe han sa var en historie om Fjørtoft. Det var vel nærmest en lignelse. Han fortalte om da han var assistenten til Joar Hoff i Strømmen og spurte hvorfor det var en veldig slitt flekk rett utenfor sekstenmeteren. ”Der har Svein Kjørås stått.” (Kjørås var en Strømmen-spiss med mange av Fjøras kvaliteter.)

                              På et annet spørsmål jeg ikke fikk med meg, fortalte Nordlie at han hadde fått kjeft av Ivar Hoff fordi han bare var et par år på hvert sted.
                              - Det er faen ikke min feil! Jan Åge kan tenke langsiktig, jeg må skaffe resultater fort. Jeg har bygd en del grunnmurer og satt opp noen reisverk i forskjellige klubber, men aldri fått muligheten til å legge tak.
                              Fjørtoft:
                              Trenere er gærne. Det ble jeg også, da jeg var trener.

                              Spørsmål:
                              Etter åtte seriekamper i fjor snakket alle om gull. Så røyk alt.
                              Er dere redd for at vi skal bli som Brann?
                              Fjørtoft:
                              Jeg må bare få minne om at sist Brann vant serien, var John F. Kennedy president i USA.
                              Men det er mye av det mentale vi snakket om før.
                              Da jeg var i Rapid Wien, var det vedtatt at vi alltid scoret i det siste kvarteret. Applausen kom, publikum var forventningsfulle, og det ble selvforsterkende.
                              I LSK i det siste, har det vært motsatt. Vi taper alltid, og begynner å tro det.
                              Men en trener kan aldri tvile på det han gjør. Viker Nordlie en millimeter, får spillerne et alibi for å mislykkes.

                              En til fra salen – som Nordlie gjenkjente som dommer - stilte et spørsmål jeg ikke hørte, men det gikk nok på oppførselen hans, for Nordlie fortalte om undersøkelsen ”Bør Tom Nordlie straffes?”, hvor 90 prosent hadde svart ”Ja”.
                              - De 10 prosentene var familien min.

                              Han fortalte også om da han hadde holdt et foredrag, og en av tilhørerne hadde sagt:
                              - Jeg trodde ikke du var sånn.
                              Nordlie hadde først vært fornøyd med utsagnet, men i bilen hjem hadde han tenkt:
                              - Åssen i hælvete trudde han jeg var?

                              Da han hadde sparket til ei bøtte på sidelinja, viste de tuppet 38 ganger på TV.
                              Da han snakket med mora, sa hun:
                              - Men må du sparke til den bøtta hver gang?

                              Man blir puttet inn i en rolle man aldri blir kvitt.
                              Som da VG-journalisten spurte:
                              - Er det riktig at overvektige har dyrere forsikring?
                              - Åffer spør du meg om det?

                              Spørsmål:
                              Er dommerne for hårsåre?

                              Nordlie:
                              Noen kan nok være selvhøytidelige.
                              Dialog er viktig. Som da jeg fortalte Ivar Fredriksen at han dømte dårlig.
                              - Du er ikke så verst du heller.

                              Tom Henning Øvrebø er nok en av de beste på akkurat det i dag.

                              Fjørtoft:
                              Jeg er sønn av en dommer.
                              Jeg har spilt rundt 700 kamper, Faren min har kanskje sett 300 av dem. Nesten uten unntak kom han etter kampen og sa:
                              - Jeg synes ikke dommeren var så god i dag.

                              Nordlie:
                              Det er de glade amatører som leder sirkuset. Det burde nok vært mer profesjonalitet.
                              Og det trenger ikke nødvendigvis være tidligere spillere. Jeg pleier å si at man må ikke ha vært hest for å bli jockey.

                              Det kom enda et spørsmål jeg ikke hørte, men Fjørtoft svarte at han er litt lei om å høre om vinnerkulturen som sitter i veggene. Den satt der da han kom fra Ham-Kam. Da gikk landslagsspillere til Odd Iver Pellfoch og sa:
                              - Jeg vil ha ny kontrakt.
                              - Det får du ikke.
                              - Da drar jeg til Moss.
                              - Dra da.
                              Nå har vi ikke vunnet noe siden 1989.

                              Kommentar

                              • ulfpulf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 2505

                                #35
                                Del 2:

                                Spørsmål:
                                Grodås gjorde det bedre enn spillere på utholdenhetstesten din. Er laget godt nok trent?
                                Nordlie:
                                Jeg ble litt overrasket da jeg kom.
                                Jeg klager ikke på Uwe, det var sterke spillere, men de hadde dårlig utholdenhet.
                                I dag var det et par spillere som var glade for at de skulle på landslagssamling. De trodde de skulle slippe testen, men de måtte ta den klokka sju i morges.
                                Da jeg var i Start, hadde spillerne et snitt på 29,57.
                                Den første testen i LSK ga samme resultat som jeg så i Viking: 26,96.
                                I dag greide de 28,5. Det er en kraftig forbedring på 15 dager.
                                Fjørtoft:
                                Det var en morsom test i dag.
                                Heinz gikk knallhardt ut og lå an til 35 etter det første minuttet, men sprakk.
                                Nordlie:
                                Det testen viser meg er hva vi skal legge vekt på på treningene framover. Den er som en gloseprøve, et middel for å se hvordan vi ligger an.

                                Spørsmål:
                                Hvordan skal du få Olivier Occean bedre?
                                Nordlie:
                                Det ligger ikke på meg.
                                Individet har et ansvar for seg selv, men vi skal hjelpe ham.
                                God er noe du har vært og kan bli igjen. Dårlig er noe du har vært og ikke trenger å bli igjen. Du må lære.
                                Skal jeg slanke meg, må jeg innrømme at jeg er feit. Det gjorde jeg, men det gikk over.

                                Fjørtoft:
                                Jeg savner spørsmål om den elendige lsk.no! Noen bør spørre om Norges dårligste nettside.
                                Vi har hatt møter, senest i dag, og ett av målene for 2007 er at sidene skal bli bedre.
                                Vi bør få både nett-TV og bedre nettsider.
                                Men vi er best i landet til å ta vare på pressen. Sier pressen selv, Vi fikk vite det i dag i et møte med Kjetil Siem.

                                Spørsmål:
                                Både Koren og Mifsud er borte.
                                Kan det være positivt? At vi slipper maset?
                                Fjørtoft:
                                De ville til en av de 5 beste ligaene i Europa og endte i Coventry og West Bromwich. Ikke noe galt om noen av de klubbene, men selvbildet til spillerne er ofte større enn det er grunnlag for. Jeg har spilt i 11 klubber og skal vel ikke snakke for høyt om lojalitet, men en del av episodene i fjor gjorde meg flau på vegne av de det gjaldt. I garderoben satt Johan Petter Winsnes, en spiller som gir alt for klubben. Ved siden av sitter en som ikke gir en fuck.
                                Dere kan sitere meg på dette:
                                Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng.

                                Spørsmål:
                                Har du dårlig tid fram til seriestart?
                                Nordlie:
                                Det er noe jeg ikke tenker på.
                                Jeg får ikke mer tid av å prate om det.
                                I Viking sa folk til meg:
                                - Du har sju uker på deg.
                                Men jeg hadde ikke sju uker, da var det slutt. Jeg hadde tre dager.

                                Spørsmål:
                                Blir det spillergruppa eller treneren som velger kaptein for 2007?

                                Nordlie:
                                Det er noe jeg ikke har tenkt på.
                                Det finnes forskjellige kapteinstyper, noen er gode på kommunikasjon, andre har andre fortrinn.
                                Det viktige er at han nyter respekt blant de andre spillerne.
                                Og det er forskjell på å vise autoritet og være autoritær.

                                Fjørtoft fant det plutselig for godt å gi bort den nye klubb-genseren sin til den i salen som hadde kommet med det mest positive spørsmålet.
                                Nordlie:
                                - Han er litt menneskelig han Fjørtoft. Jeg har dessverre ikke noen genser å gi bort ennå. Jeg får klærne mine fra OB Wiik.

                                Det kom et spørsmål om språk.

                                Nordlie:
                                Det er litt morsomt at det ble så fokus på at jeg ikke snakket engelsk. Jeg har faktisk vært engelsklærer, men jeg mener at det er viktig for de som skal være med i en prestasjonsgruppe at vi snakker et felles språk. Det er mye bedre å få spillerne rett på norskkurs enn innom engelsk først.
                                Fjørtoft:
                                Spillerne skjønner vitsen når jeg forklarer dem næringskjeden:
                                Lær norsk – skjønn treneren – kom på laget – forsvinn til utlandet.
                                Occean, for eksempel, snakker både norsk, engelsk og fransk, men vi er aldri sikker på hvilket av dem.
                                Da jeg var i Middlesbrough, kom Ravanelli.
                                De andre spillerne spurte hvor han var fra. Han svarte ”Perugia”, for da visste han at det ikke kom flere spørsmål. Det gikk bra helt til en spurte hvor mye klokka var, og han svarte ”Perugia”.
                                Nordlie:
                                Det er som da Bård Bjerkeland kom tilbake fra Tyskland og ble spurt hva som var mest overraskende med Nürnberg.
                                - Språket.
                                Fjørtoft:
                                Bjerkeland er en spiller jeg vill gitt ti millioner for å finne i dag. En uvurderlig spiller.

                                Spørsmål:
                                Tidligere var LSK kjent for dødballene. Har du tenkt noe på det?
                                Nordlie:
                                Det viktigste med dødballene er innstillingen og hvordan corneren eller frisparket blir slått.
                                Jeg hater ordet serve. Det brukes i tennis og bordtennis.
                                Ellers kan jeg røpe en liten hemmelighet om dødballer som ikke må videre herfra.

                                Og derfor skriver jeg den ikke her. Det skal lønne seg å gå på medlemsmøter.

                                Spørsmål:
                                Hva synes du om Kanari-Fansen?

                                Nordlie:
                                Jeg har blitt buet på og hetset, men det er ikke til å komme fra at den er en av grunnene til at jeg valgte med hjertet. Jeg har tatt meg i å sitte på benken og høre på sangene.
                                Fjørtoft:
                                Det var hyggelig å bli invitert til Martin’s.
                                Det er morsomt med forumet på kfl.no, men det er viktig at dere kommer ut av skallet også.
                                Neste gang håper jeg flere stiller spørsmål også.
                                LSK ser på dere supportere som en utrolig ressurs, og vi følger nøye med på hva som skjer med dere. Dere løste Ultras-saken godt, og kom styrket ut.
                                Nå trenger vi 10000 i snitt på Åråsen. Ta med dere en venn og kom!
                                13. mai er det Viking. Det blir Norge - Tyskland. Da skal vi ha det utsolgt.

                                En siste bombe fra Nordlie:
                                - Jeg er på forumet, og jeg er det under eget navn! Jeg ga kanskje feil treningstider, men det var meg.

                                Etter møtet satt Tom Nordlie igjen i over en time på Martin's og snakket med folk.
                                Last edited by ulfpulf; 06.02.2007, 08:07. Begrunnelse: Tok ut en morsomhet

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #36
                                  Veldig positivt at det var så mange som kom, og Nordlie og Fjøra svarte veldig bra for seg, og stemningen var god fra start til mål. Flott tiltak!
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • Øyvind
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2006
                                    • 292

                                    #37
                                    Tusen takk til den som tok på seg oppgaven om å skrive referat. Moro for oss som ikke hadde muligheten til å være der!

                                    Så bra som dette ser ut til å ha vært foreslår jeg at det bare er å få dette til å bli noe som skjer flere ganger i løpet av året. Det er vel mulig å ihvertfall få til et møte etter halvspilt sesong, om ikke før. Men dette er vel noe Petter allerede er i gang med å planelegge tenker jeg...?

                                    Kommentar

                                    • MoBee
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 958

                                      #38
                                      Kjempebra referat. Spennende lesning. Takk skal du ha.

                                      Kommentar

                                      • Ballkunstneren
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2006
                                        • 780

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                        En siste bombe fra Nordlie:
                                        - Jeg er på forumet, og jeg er det under eget navn! Jeg ga kanskje feil treningstider, men det var meg.
                                        Du er vel Nordli1 da regner jeg med... 14:00??

                                        EDIT: Sorry da... Trøndern... så ikke at Glenn hadde fått det med seg enda... har lest det, men det kan hende jeg ikke registerte det... :o Tror uansett du har rett Glenn! Han ble medlem 04.01.2007 og har så langt bare et innlegg som er det omtalte treningstidspunktet...

                                        Hvis ikke LSK får opp en blogg kunne det jo eventuellt være en ide å opprette en tråd som bare Nordli kan oppdatere..? Forumsblogg...
                                        Last edited by Ballkunstneren; 08.02.2007, 17:57.

                                        Kommentar

                                        • Fridtjof
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2005
                                          • 2120

                                          #40
                                          Og så var det dette med å lese igjennom tråden før du poster da, Vegard.

                                          Sjekk side 2 (dersom du har oppsett med 10 poster per side).
                                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                          Kommentar

                                          Working...