Blir setene på det som blir Kanari-feltet nummerert, eller blir det førstemann til mølla som får de beste plassene på hver enkelt kamp?
Ny supportertribune
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av Flisby`nUnder min tid som aldersbestemt spiller i klubben hadde vi frikort til alle hjemmekampa. Er det en slik ordning enda?? Og hvis det er det, kan de ikke få frikort til det nye store feltet i fremtiden? Det er tross alt en del aktive ungdom til sammen i klubben, og 99 % av de blir aldri fotballspillere, men heller trofaste supportere i fremtiden.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLSelv om vi mister noen seter, har jeg klokketro på at snittet blir høyere neste sesong. Tror vi ender på 7500~Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueOpprinnelig skrevet av iLSelv om vi mister noen seter, har jeg klokketro på at snittet blir høyere neste sesong. Tror vi ender på 7500~
Huff nei, må slutte å være så negativ! :evil:Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Er lov å være negativ nå. Tror dette er sesongen da de fleste har gått skikkelig lei. Omtrent alle jeg kjenner er møkk lei nå. Vent til februar, mars måned så er stemninga her på forumet noe helt annet da du lider av fotballabstinenser og venter på det siste som gjør at orgasmen kommer, med stor O!Kommentar
-
Noen som har sikker info på hva som skjer foran neste sesong med Kanari-Feltet?? Jeg er spent på om det blir sitteplasser på feltet, og om disse eventuelt kommer til å koste det samme som resten av langsida. Det vil isåfall bety en dobling av prisen på sesongkort på K-feltet.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar