Tingen med dette er at vi uansett når vi kommer ut i europa etter vært MÅTTE hatt seter der vis ikke kunne ikke tribunen vår blitt brukt,..samtidig, så kommer det sannsynlig vis en regel fra nff om et par år om at det skal være KUN sitteplasser på samtlige tippeliga arenar, og da er det bedra at vi NÅ går med på å sette seter på feltet, mot at vi får utvidet feltet, enn at vi venter 2 sessonger, og får seter, og KUN den plassen vi har nå.
Ny supportertribune
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av ChristerOpprinnelig skrevet av NordbyTingen med dette er at vi uansett når vi kommer ut i europa .Kommentar
-
Jeg har egentlig ikke noen veldige meninger enten for eller imot at vi blir flere. Men er det da meningen at vi skal trekke inn mot midten i de kampene vi faktisk ikke trekker så veldig mange? jeg tenker nå på de stående supporterne.. Jeg syns ikke det er så veldig morro og skulle få en klagende gammel dame eller mann for den saks skyld rett bak meg.
Og blir det "sitte eller stå" priser på dette feltet? Hvis det blir stå priser må vi passe på at alle må vise medlemskort hver gang de kjøper biletter og at de blir fortalt at dette er en seksjon for stående, syngende supportere..
Ellers er jeg utelukkende positiv til at kanarifansen får større blomstringsplass.. kjedelig med folk som ikke gidder og stå i fansen fordi det er "for trangt" der...
Så da får jeg avslutte med klapp klapp til styret og lykke til videre...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mastaMen er det da meningen at vi skal trekke inn mot midten i de kampene vi faktisk ikke trekker så veldig mange? jeg tenker nå på de stående supporterne.. Jeg syns ikke det er så veldig morro og skulle få en klagende gammel dame eller mann for den saks skyld rett bak meg.
Og blir det "sitte eller stå" priser på dette feltet? Hvis det blir stå priser må vi passe på at alle må vise medlemskort hver gang de kjøper biletter og at de blir fortalt at dette er en seksjon for stående, syngende supportere..Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Blir kapasiteten ca 1700 eller har jeg hørt fullstendig feil?
Isåfall synes jeg ikke det er så kjempestas egentlig, positivt at vi kommer innover mot midet, positivt med henhold til tifo, blir forhåpentligvis fetere tifo`s framover. Bluss er dølle greier
Målet til kfl bør jo være å bli større og flere på kampene, vanskelig når kapasiteten synker..
På storkampene burde det blitt kjøpt opp 500 plasser i svingen, da hadde det blitt bra trykk på åråsen. Sånn som det blir nå blir vi noen hundre færre syngende mot enga på hjemmebane. Det er håpløst!
Bad Boys VestfoldKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyNår vi får enda en del,eller enda et felt, åssen kan da antallet plasser på feltet synke? Ta det med ro, etter det jeg vet så øker det det synker ikke.
Han har ett poeng, i storkamper vil bortesupportene være fler enn oss.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
poenget er at selv om vi får et nytt felt så skal det settes opp seter på det gamle kanarifeltet. Dermed synker kapasiteten med noen hundre.
På storkamper hjelper det ikke så mye at vi kommer nærmere midten når antall syngende fans reduseres med 300-500(?).
Status quo.
På storkampene bør det flyttes noen hundre til oks svingen slik at alle får plass og stemningen blir bedre.
Med en bra start neste år kan feltet vårt fort bli utsolgt til flere av kampene. Så sesongkort er tingen!
LØP OG KJØPKommentar
-
Jeg er mest bekymret for prisene!!
Hvis klubben krever sitteplass-pris på Kanari-Feltet når setene er på plass i 2006, betyr det en prisstigning på 50% eller mer!
Tror dessverre vi kommer til å miste mye av rekrutteringa i Fansen, rett og slett fordi den yngre garde ikke har råd til å gå på kamp.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Nå må det jo være gode muligheter for og få til mosaikk.Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driterKommentar
-
Sesongkortet mitt for denne sesongen kostet 1050,-. Det er fa** meg den beste investeringen jeg har gjort noen sinne! 7 mnd med spenning og underholdning for prisen til en Diesel Jeans. Jeg hadde vært villig til å betale 2000,- for sesongjortet mitt.
De som allerede nå begynner å klage over prisen bør sette sesongkort på toppen av ønskelisten før jul. Hvis du ikke får det så sett av 200 pr mnd frem mot seriestart. Sesongkort er den beste måten vi kan støtte klubben på.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaSesongkortet mitt for denne sesongen kostet 1050,-. Det er fa** meg den beste investeringen jeg har gjort noen sinne! 7 mnd med spenning og underholdning for prisen til en Diesel Jeans. Jeg hadde vært villig til å betale 2000,- for sesongjortet mitt.
De som allerede nå begynner å klage over prisen bør sette sesongkort på toppen av ønskelisten før jul. Hvis du ikke får det så sett av 200 pr mnd frem mot seriestart. Sesongkort er den beste måten vi kan støtte klubben på.
Poenget mitt var at den yngre garde kanskje ikke har like mye penger som oss, og jeg tror ikke noen gir et sesongkort i julegave til en verdi av 2000 kroner! Det finnes også mange supportere som ikke går på alle kamper, og som derfor ikke vil tjene på å ha sesongkort.
:!: Idag koster det 100 kroner hver kamp for en 16-åring på Åråsen så lenge han står på Kanari-Feltet. Hvis denne prisen går opp til sitte-pris, for eksempel 180 kroner, så er det nok mange som snur i døra!! :!:Fugla 4 Life!Kommentar
-
Man må ikke se på sesongkort som noe man kjøper for å få kvantumsrabatt! Kjøper man sesongkort så kjøper man fleksibilitet. Man kjøper muligheten til å få eget sete på Åråsen, muligheten til å komme 10 minutter før kampen mot VIF - og slippe billettkø, man kjøper et bevis på at man støtter LSK. Dessuten er det positivt for LSKs likviditet og gjør budsjetteringen mer oversiktlig.
Men jeg støtter det omkring smerteterskel. På KFL-voksen bør kortet koste 1390,- på KFL-barn(>18) 790,-. På sittan bør kortene koste 1990,-
I tillegg burde LSK engasjere profelsjonelle TM-selgere til å pushe korten utover Romeriket!Kommentar
-
Under min tid som aldersbestemt spiller i klubben hadde vi frikort til alle hjemmekampa. Er det en slik ordning enda?? Og hvis det er det, kan de ikke få frikort til det nye store feltet i fremtiden? Det er tross alt en del aktive ungdom til sammen i klubben, og 99 % av de blir aldri fotballspillere, men heller trofaste supportere i fremtiden.En kjeeempescoring av tommy!!Kommentar
Kommentar