LSK og Skeid inngår samarbeidsavtale

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #41
    Opprinnelig skrevet av 10.09.50
    Verken Hovi eller Schei(d) Lindbæk kommer fra Skeid. Hovi er fra Gjøvik og kom til Skeid som 24-åring etter at han f.eks. hadde vært proff i England. Schei Lindbæk er fra Nordstrand. Dagfinn Enerly, som er med i oversikten til RSP, kan heller ikke med noen rimelighet sies å være fra Skeid. Han er fra Grei. Men Fredheim Holm, Braathen, dos Santos, Christer George og Pah Madou-Kah kommer fra Skeid. Det er da noe. Det kan godt hende Morten Berre kommer fra Skeid også. Men det er da ikke noe.
    Lindbæk fikk gjennombruddet sitt i skeid som relativt ung, tar jeg ikek feil så kom han fra Abildsø når han gikk til skeid. Hovi vet jeg ikke er Skeid gutt, poenget mitt var å få frem at skeid har nese for talenter og er flinke til å utvikle spillere. Hovi var vel ingentin før han kom til Skeid, de fikk ut potensialet hans og nå er han en av kontinuitetsbærerene på ett av norges beste lag(jeg hater å si det).
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • 10.09.50
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 1410

      #42
      Opprinnelig skrevet av xeR
      Lindbæk fikk gjennombruddet sitt i skeid som relativt ung, tar jeg ikek feil så kom han fra Abildsø når han gikk til skeid. Hovi vet jeg ikke er Skeid gutt, poenget mitt var å få frem at skeid har nese for talenter og er flinke til å utvikle spillere.
      Vi er ikke uenige om at Skeid er flinke til å finne talenter, og til å utvikle dem. Og derfor er samarbeidsavtalen veldig positiv. Men det er ikke noen grunn til å bruke tendensiøse fakta for å legitimere den.

      Opprinnelig skrevet av xeR
      Hovi var vel ingentin før han kom til Skeid, de fikk ut potensialet hans
      Det må du gjerne mene. Faktum er iallfall at Tom Henning Hovi hadde fire sesonger i Eliteserien for HamKam og et mislykket proffopphold i Charlton bak seg før han kom til Skeid. Han spilte nokså fast for HamKam de årene, bl.a. seks av de åtte matchene mot LSK - også da HamKam vant på Åråsen i 94. Men det er vel ingenting.

      Opprinnelig skrevet av xeR
      og nå er han en av kontinuitetsbærerene på ett av norges beste lag(jeg hater å si det).
      Nå har han lagt opp.

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        #43
        Opprinnelig skrevet av Burnley
        Det er jo godt å vite at vi i Skeid har sympatisører på Romerike. Hvis dere er i Oslo og LSK ikke spiller, kan dere jo alltids støtte oss ved å se kampene våre.
        Brodern bor på Bjølsen og vi pleier å stikke på Løkka å se Skeid hvis ikke fugla spiller kamp. Var der å så kampen mot Bart City 2, da tidligere landslagskeepern slapp inn to frispark i keeperhjørnet. Han fikk høre det da hehe..
        Er det riktig at dere må spille på Bislett iår? Isåfall er det synd, mister noe av sjarmen da.
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        Working...