Årets nye spillere

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    Årets nye spillere

    Som en som ikke får fulgt laget på andre måter enn via medier og KFL.no (takk og lov) er jeg interessert i å vite hvilket inntrykk "den harde kjernen" har av de spillerne som har kommet til LSK etter forrige sesong.
    Positive og negative aspekter, og ikke minst potensiale for fremtiden. Jeg håper jo fortsatt på et seriegull igjen.
    Knurr...
  • Baron
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2003
    • 187

    #2
    Christofer Andersson:
    Kansje vårt beste kjøp i vinter. Har vært stabilt god gjennom hele sesongen, og med noen unntak har han levert varene i omtrent hver kamp. Scoret også årets fugla mål på aspmyra i vår. Viktig spiller, som jeg har store forventinger til også neste år. Kan bli bedre på dødballer.

    Romanus Orjinta:
    Hva kan man si, kom seint og fikk trent lite med laget før seriestart. Har enda til gode og spille i tippeligaen. Har et stor potensiale som jeg håper han kan få utløp for under Uwe.

    Shane Steffanutto:
    Var god i samtlige treningskamper i vinter, og startet vårsesongen bra med en knallkamp mot Fredrikstad. Men han la fra seg den gode vinterformen i løpet av våren og har stagnert fullestendig utover sommeren og høsten. Håper på en annen utvikling neste sesong.

    Eirik Soltvedt:
    Fikk sin første tippeligakamp mot Bodø Glimt på søndag. Har vært god på andrelaget i hele år, og har også puttet en god del mål. Spent på hva Eirik kan få til neste år.

    Robert Koren:
    De fleste hadde enorme forventninger til denne spilleren. Han har nok skuffet litt, men har også vist at han har et ekstremt potensiale. Er god til og holde ballen på bakken når han først får den, og spiller mange forløsende pasninger i løpet av en kamp. Hadde nok sin beste perode i sommer, og har dabbet av litt utover høsten sammen med resten av laget. Kan bli svært god i LSK trøya.

    Mato Grubisic:
    Var god i sommer, da han gjorde en jævlig bra omgang borte mot Fredrikstad. Har ikke hatt den helt samme utviklingen som Soltvedt utover høsten, men er fortsatt ung. Håper han blir i LSK også under Røsler, kan bli svært god.
    Baron!

    Kommentar

    • Ola
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1651

      #3
      Christoffer Andersson:
      En god signing. Kom gratis, koster sikkert skjorta i lønn - men alikevel en ganske god spiller som tilhører start-11.

      Romanus Orjinta:
      Et bomkjøp av dimensjoner.

      Shane Steffanutto:
      Skummel defensivt. Vil mye, men begrenset teknikk. En meget god annendivisjons spiller. Hadde klart oss uten.

      Eirik Soltvedt:
      Bra hurtighet, men generelt manglende spisskompetanse. Kan brukes mange steder. En grei spiller å ha i stallen, dog med begrensede betingelser.

      Robert Koren:
      Jobber bra defensivt. Teknikk og pasninger over middels. Men har et lite stykke igjen opp til spillere som Martin Andresen, Ørjan Berg, Olofinjana og Tommy Svindal.

      Mato Grubisic:
      Ikke god nok for stallen.

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #4
        Christofer Andersson:

        Enig med de over her, han har vært stabil i hele år, og er etter min mening en veldig viktig brikke i tilegg til Kippe i forsvaret. Jeg mener Christoffer er vårt klart beste kjøp det siste året. Gleder meg til å se han neste år, blir en spennende andre sesong med tanke på christoffer!

        Romanus Orjinta:
        Bommkjøp...Orjiinta er vel ingen DÅRLIG fotballspiller, men han passer etter min mening ikke i det hele tatt inn i lsk. Har bare sett han noen minutter i en cup kamp (hønefoss?)+en trening men alikevell,etter det jeg har hørt passer han ikke inn.

        Shane Steffanutto:
        Var veldig god på starten av sesongen. Etter det har han dabbet litt av,men jeg mener ikke at han har vært så dårlig som noen skal ha det til. "Ute av form" perioden hans startet rett før lagets "kollaps" altså rett før vi begynnte å tape kamper, og da bidrar vel også det til å forlenge ute av form perioden til Shane...men jeg mener at han er viktig i troppen perfekt reserve, men også en god spiller som kan spille veldig tryggt og godt i gode perioder. Han er vel også en stor humørspreder!

        Eirik Soltvedt:

        Har bare sett han mot bodø,men jeg mener han gjorde en ganske god jobb der. Eirik hadde et par veldig farlige skudd,fra litt spesielle vinkler som fort kunne gått inn. Fin reservespiss!

        Robert Koren:

        Alle hadde store forventninger til Robert også jeg, og det bidrar vel også litt til at vi ikke syns han har vært SÅ god,fordi vi/mange trodde han skulle være så enormt god. Jeg syns koren har gjort en god jobb på midten, men har en tendens til å spille dårlig også plutselig spille veldig bra. Kan fortsatt bli en hit i lsk!

        Mato Grubisic:

        Spennende spiller,som jeg har troa på (avhengi av hva som skjer når røssler tar over men) at kan ha spillt en del kamper for lsk om 2-3 år,en spennende spiss!

        Nordby

        Kommentar

        • general
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2004
          • 1150

          #5
          stoffe er årets lskér sammen med kippe
          Seriegull 2016!!!

          Kommentar

          Working...