Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
ifølge dagens RB er Peter på veg til Hønefoss for å bli stjerne der. Det er ikke skrevet kontrakt enda, men såfort Hønefoss er ferdig med årets 1. div, og at de ikke rykker ned, signerer han etter alle solemerker en gullkantet avtale som gir han store penger og stjernestatus i førstedivisjon.
Vi må komme oss videre, folkens. Det er en motsigelse å kreve gull og pokaler, og samtidig kreve at spillere på Wernis nivå skal få nye kontrakter. Selv om Peter er en flott fyr, så har han nådd toppen rent sportlig.
Lik det eller ikke, men så kynisk må man være når man skal sette sammen en ny stall.
Hva med Start, de var da også interessert? Det må da være langt mer interessant... Har de ombestemt seg, eller har Werni bestemt seg for at han vil bli på Østlandet? Eller har jeg rett og slett fulgt for dårlig med?
Vi må komme oss videre, folkens. Det er en motsigelse å kreve gull og pokaler, og samtidig kreve at spillere på Wernis nivå skal få nye kontrakter. Selv om Peter er en flott fyr, så har han nådd toppen rent sportlig.
Lik det eller ikke, men så kynisk må man være når man skal sette sammen en ny stall.
Spillere kommer og går, LSK består !
bra for deg at du tenker sånn...men werni er spesiell..lokal gutt som har tjent lsk lenge. sier ikke at han skal ha fast plass på laget, noen innhopp er bra. En kontrakt som gjør at han kan avslutte med stil har han fortjent.Det er noe spesielt med werni
Hva med Start, de var da også interessert? Det må da være langt mer interessant... Har de ombestemt seg, eller har Werni bestemt seg for at han vil bli på Østlandet? Eller har jeg rett og slett fulgt for dårlig med?
Han vil helst bli boende på Romerike grunnet barn.
Takk for alt Werni. Du har vært trofast mot LSK siden overgangen fra Skjetten, men et LSK med ambisjoner må videre.
Forøvrig lurer jeg på om Petters lille "mase"-oppfordring i Kanari-TV var grunnen til henvendelsen fra Sognæs på vegne av Werni til LSK-kontoret...
Håper ikke du gav ham falske forhåpninger, Petter!
Takk for alt Werni. Du har vært trofast mot LSK siden overgangen fra Skjetten, men et LSK med ambisjoner må videre.
Forøvrig lurer jeg på om Petters lille "mase"-oppfordring i Kanari-TV var grunnen til henvendelsen fra Sognæs på vegne av Werni til LSK-kontoret...
Håper ikke du gav ham falske forhåpninger, Petter!
;-p
Ingen fare, jeg var klar over hva som skulle skje akkurat der.....så det var bare et lite spill for galleriet, for at det ikke skulle ut
Peter Werni ser ut til at kan havne hos oss som en erstatter for Gudbrand Ensrud som mest sansynlig drar til enten Sandefjord eller Start. For oss på Hønefoss er dette en stor spiller som yter masse respekt, og jeg tror Werni har snakket med Bukken om forholdene i klubben.
HBK vil satse neste sesong og vil prøve og ta steget opp i tippeligaen 2006, til det trenger vi rutine og entusiasme, noe Werni ser ut til å ha!
Skulle dette bli en realitet så er det ett steg i riktig retning for oss! Han skal bli tatt godt vare på, og så ser dere han igjen i 2006, men da i grønnt, hvitt og sort!
Kommentar