Rösler til VG: -tror ikke mitt siste kapittel i LSK er skrevet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hennern
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2006
    • 157

    Rösler til VG: -tror ikke mitt siste kapittel i LSK er skrevet

    Må jeg si jeg fikk et bredt smil om munnen da jeg leste hvordan han viser sin kjærlighet til klubben!!!!

    Viking-trener Uwe Rösler håper han bli Lillestrøm-trener igjen en gang i fremtiden.


    Jeg ville aldri sagt nei til mannen om han så skulle trene viking ned i første

    Lykke til Uwe!
    det er helt for jævelig
  • KimFL
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1410

    #2
    Er en bra mann, han Uwe....

    Så på de såkalte debattsidene til Dagbladet.no, at endel Viking-fans gikk helt bananas da denne saken ble skrevet.....haha, jeg ler av Viking-fans. Var jo ikke måte på hvor illojal Rösler plutselig hadde blitt.

    Men jeg ser gjerne Uwe tilbake på Åråsen i en eller annen rolle.....en eller annen gang i framtiden. Han og Nordlie kunne jo blitt et interessant team....hehe.



    KimFL

    Kommentar

    • Bolsen3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 1061

      #3
      Godt å se at Rösler fortsatt har hjertet sitt i LSK!

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        #4
        En flott mann, Uwe - men det visste vi jo. Er spesielt imponert over måten han tacklet avskjeden på: Ikke et bittert ord. Uwe er profesjonell tvers gjennom.

        Kommentar

        • sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

          #5
          Opprinnelig skrevet av RSP
          En flott mann, Uwe - men det visste vi jo. Er spesielt imponert over måten han tacklet avskjeden på: Ikke et bittert ord. Uwe er profesjonell tvers gjennom.
          Kanskje ikke så profesjonelt gjort mot Viking og klubbens tilhengere da? Jeg hadde ikke likt om en trener i LSK hadde sagt noe tilsvarende...

          Petter

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            #6
            Da han var her bekjente han jo sin kjærlighet til Man City. Men nå når han er i Viking elsker han LSK. Vi får håpe han ikke er den typen forsmådd elsker som ligger i buskaset med salongrifla og teller på knappene om han skal fri til oss eller skyte....

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              #7
              Opprinnelig skrevet av petter
              Kanskje ikke så profesjonelt gjort mot Viking og klubbens tilhengere da? Jeg hadde ikke likt om en trener i LSK hadde sagt noe tilsvarende...
              Petter
              Ser poenget. Men i Aftenoposten presiserer han at: "...jeg er glad i den klubben jeg trener nå, Viking..."

              Kommentar

              • LSKOG
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Oct 2005
                • 131

                #8
                Skulle jo bare mangle om det ikke sitter igjen følelser.
                Selv om de blei kasta ut på en kjip måte har han fortsatt mye å takke LSK.
                Den støtten han fikk når han var sjuk sitter nok rimelig dypt, dessuten var det her han avslutta karieren. Det sier han jo også selv i intervjuet.
                Men det er veldig profesjonelt å ikke slenge noen form for dritt etter over gangen, det kommer jo vanligvis litt av det etter sånne overganger.

                Kommentar

                • KimFL
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 1410

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av petter
                  Kanskje ikke så profesjonelt gjort mot Viking og klubbens tilhengere da? Jeg hadde ikke likt om en trener i LSK hadde sagt noe tilsvarende...

                  Petter
                  Nordlie sa vel noe lignende om Start, etter at han ble trener for Fugla.....ingen som reagerte da.....

                  KimFL

                  Kommentar

                  • MoBee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 958

                    #10
                    jaja. journalisten har vel stilt spørsmålet: hater du lsk? Uwe: nei. Åh nei, vil du tilbake da? osv...

                    Kommentar

                    Working...