Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Rösler til VG: -tror ikke mitt siste kapittel i LSK er skrevet
Så på de såkalte debattsidene til Dagbladet.no, at endel Viking-fans gikk helt bananas da denne saken ble skrevet.....haha, jeg ler av Viking-fans. Var jo ikke måte på hvor illojal Rösler plutselig hadde blitt.
Men jeg ser gjerne Uwe tilbake på Åråsen i en eller annen rolle.....en eller annen gang i framtiden. Han og Nordlie kunne jo blitt et interessant team....hehe.
En flott mann, Uwe - men det visste vi jo. Er spesielt imponert over måten han tacklet avskjeden på: Ikke et bittert ord. Uwe er profesjonell tvers gjennom.
En flott mann, Uwe - men det visste vi jo. Er spesielt imponert over måten han tacklet avskjeden på: Ikke et bittert ord. Uwe er profesjonell tvers gjennom.
Kanskje ikke så profesjonelt gjort mot Viking og klubbens tilhengere da? Jeg hadde ikke likt om en trener i LSK hadde sagt noe tilsvarende...
Da han var her bekjente han jo sin kjærlighet til Man City. Men nå når han er i Viking elsker han LSK. Vi får håpe han ikke er den typen forsmådd elsker som ligger i buskaset med salongrifla og teller på knappene om han skal fri til oss eller skyte....
Skulle jo bare mangle om det ikke sitter igjen følelser.
Selv om de blei kasta ut på en kjip måte har han fortsatt mye å takke LSK.
Den støtten han fikk når han var sjuk sitter nok rimelig dypt, dessuten var det her han avslutta karieren. Det sier han jo også selv i intervjuet.
Men det er veldig profesjonelt å ikke slenge noen form for dritt etter over gangen, det kommer jo vanligvis litt av det etter sånne overganger.
Kommentar