Lukter en ny stoffe, dog uten europeisk pass..
Jimmy Conrad (u)aktuell(?) for Fugla.
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalJakten på Conrad bryter med en nylig uttalt politikk - at alle forsvarsspillere vi henter skal komme fra Skandinavia (eller var det Norden?).Kommentar
-
Dette tøyseopplegget:
Artikkelen du sikter til er "Occeans 11" i RB.
Daglig leder i Lillestrøm SK, Frank Grønlund, sier at det ikke er tilfeldig hvilke typer som klubben handler inn til de ulike posisjonene.
– I den bakre fireren vil vi helst ha nordiske spillere, men måtte bryte det nå da vi kun fant Cyril Kali når vi skulle kjøpe ny back. På midtbanen vil vi ha en miks av flere nasjoner, mens det på topp kan være hva som helst. Der vil vi kun ha de beste som er tilgjengelig – uansett nasjonalitet, sier Frank Grønlund.Kommentar
-
Herregud, Grønlund..
Jeg ser absolutt poenget i at det er ekstra viktig med god kommunikasjon i forsvarsfireren. Men det er da vel ikke akkurat superavanserte fraser som skal utveksles her? Vi har allerede Shane og Danton i forsvarsfireren, ikke vet jeg om deres noe varierende suksess kan skyldes språkproblemer. Tviler...
Uansett, engelsk er da minst like forståelig som dansk og kanskje tilogmed svensk!
Dermed blir det helt idiotisk å utelukke engelskspråklige forsvarsspillere ut fra en sånn tøyse-policy.Kommentar
-
Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.Kommentar
-
Noen som har hørt noe mer om denne berømte Amerikaneren....?
Har en søppla kollega som sier at enga også har vist interesse for ham... Noe han kanskje sier kun for å plage meg eller om det er sant vites ikkeKommentar
-
Som sagt kun em kompiss av meg som nevnte at dette hadde vært tema på deres forum - men ikke noe jeg tar seriøst.
Bare spent på hva som skjer i saken?Kommentar
-
[Moderatorhatten på]
Enkelte innlegg slettet pga mangel på saklighet.
[/Moderatorhatten på]Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Sakset fra nyhetstråden
http://www.yanks-abroad.com/content....e=news&id=2782
CANARIES THROW IN CONRAD TOWEL
Greg Seltzer for Yanks Abroad Wednesday, February 21, 2007
UEFA Cup entrants Lillestrøm have turned to other offseason targets, having given up trying to negotiate a transfer fee for Kansas City Wizards star Jimmy Conrad.
The Norwegian top flighters made at least three approaches for the US defender, who MLS simply were not willing to part with at this time.
"They thought he was too valuable, and that's something we have to accept," LSK sporting director Jan Aage Fjørtoft told YA.
With the club's need for a veteran backliner immediate, the former Lillestrøm striker admitted that they have now crossed the previous #1 target off any future transfer want-list.
"This was a situation for now," insisted Fjørtoft, "So that's it."Håkon Henriksen
-
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Det godt man ikke skal kjøpe for enhver pris.
Finnes mye annet som er bedre.Håkon Henriksen
-
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar