Diomande får ikke arbeidstillatelse

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #61
    Vi bør vel egentlig bare si at "personen er nødvendig for virksomheten, og at vi forventer at han går rett inn i førsteelleveren."

    Så kan vi etterpå bare si at "så feil kan man ta". Det er vel vanskelig både å ta oss for det, og vel ingen som kommer til å følge opp dette i etterkant heller.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      #62
      NFF kan drite & dra. Scheissen und reissen. Tidenes værste møkkaforbund.

      Kan vi ikke bare melde ut klubben og begynne å spille i Svensk Eliteserie allerede. Der blir jo LSK respektert for det sportslige, mens LSK her blir misunnet av dårligere rivaliserende klubber og motarbeidet av eget forbund av grunner man ikke helt kan finne årsaken til?? Det er tydelig at dette pisse forbundet NFF ikke vil ha LSK.

      FFK fikk sine 2 mann, RBK sine 2 mann, og det finnes INGEN MÅTE å måle disse 4 spillerne opp mot Diomande, annet enn å se hv de presterer i Norge. Det får nå FFK prøve, RBK prøve, mens LSK får beskjed om å drite å dra. Dette får man bare se i sammenheng med siste tiders konflikt NFF/LSK og generelt alle de årene NFF har jobbet imot LSK som klubb, både på forbundsnivå organisatorisk og på banen i form av bedritne partiske blinde mus kledt i sort.

      NFF; fra hjertet: dere kan dra lukt til hel..te.
      Dere har ingen stolthet, ingen moral, ingen sans for justice. Men penger, det er de glad i. Jeg har dratt på min siste landskamp for lenge sdien. Det var vel Norge-Russland, Norge spilte noe defensivt SØPPEL som ikke liknet på fotball for fem øre. Duracellrabbiten Gunnar Halle skjøt i stolpen mens de øvrige rævfreserne kun telte penger og minutter. Norge på hue og ræva ut av enda en kvalik. Jeg gir blanke faen i hele jævla fucking NFF, jeg kan ikke identifisere meg med noe hva de står for.

      Få toppfotballen vekk fra dette navlebeskuende skitforbundet, NÅ !!!
      Last edited by Hamburg & Kanari; 24.03.2007, 01:42.
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • morten
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2156

        #63
        Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
        Vi bør vel egentlig bare si at "personen er nødvendig for virksomheten, og at vi forventer at han går rett inn i førsteelleveren."

        Så kan vi etterpå bare si at "så feil kan man ta". Det er vel vanskelig både å ta oss for det, og vel ingen som kommer til å følge opp dette i etterkant heller.

        Enig i dette,men det er jo skandaløst med utalelsene fra NFF.De sier de stoler på klubbene så hvorfor sende en søknad i det hele tatt siden den blir avvist?!LSK sender jo ikke inn søknad for moro skyld! :neutral:
        Badekar
        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          #64
          Forventer en avklaring av hva LSK har skrevet, hva NøFF har vektlagt og hva som har blitt diskutert på møtet mellom partene, FØR jeg finner frem bensinkanna, fyrstikkene og nakebildene av NN i NFF.


          Når det er sagrt, er uttalelsen fra NFF som at de må "høre på klubbene" utrolig tåpelig - alle gjennomskuer den falske unnfallenheten de bedriver her. Dette er nok en sikker indikasjon på ay avgørelsen er tuftet på en eller annen uheldig formulering i LSK's brev, hvoretter NFF har forlatt all integritet og hevder seg uskyldige fordi de har tatt ting bokstavelig. Feigt, men det levner ingen tvil om at krefter i nff motarbeider LSK. Personlig håper jeg at LSk aldri frigir spillere til landslaget mer, og aktivt arbeider for en toppfotball-organisasjon uavhengig av nff. Ødelegg landslaget og ta fra dem pengene fra eliteserien. Håper på to selvmål og bosniaseier i morgen.
          Last edited by reka; 23.03.2007, 23:37.

          Kommentar

          • kimmern
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 1174

            #65
            hater nff burde vel være en del av årets første tifo i år

            Kommentar

            • 10.09.50
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 1410

              #66
              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
              Vi bør vel egentlig bare si at "personen er nødvendig for virksomheten, og at vi forventer at han går rett inn i førsteelleveren."

              Så kan vi etterpå bare si at "så feil kan man ta". Det er vel vanskelig både å ta oss for det, og vel ingen som kommer til å følge opp dette i etterkant heller.
              Ja. Alt tyder på at Sportsklubben har vært for ærlig denne gangen. Nå er det for så vidt ikke noe nytt at det lønner seg å juge, og når vilkåret er at spilleren skal være nødvendig for virksomheten, blir det for forbundet lett forskjell på spillere klubben hevder at de skal bruke og spillere ikke engang klubben selv er sikker på om er gode nok. Men det som irriterer meg noe jævlig, er at forbundet samtidig anbefaler fornyet tillatelse til Monkam i Brann.

              Brann skrøyt på seg at han skulle heve førstelaget i fjor, ga'n sju minutter i løpet av sesongen og søkte deretter om fornyet tillatelse fordi han er nødvendig for førstelaget. Når det er greit, bør alt være greit. Ikke minst en ærlig innrømmelse av at man i vårsesongen først og fremst har tenkt til å bruke dem som har vært med på sesongoppkjøringen.

              Kommentar

              • Juven
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • May 2006
                • 212

                #67
                Begynner å miste all tro på NFF, Alt skal vurderes mot Lsk. NFF bør virkelig skjønne at når dem drar ut saken slik så får heller ikke Diomande trent skikkelig med laget, og kan dermed ikke være garanter plass i førsteelleveren. Ærlighet lønner seg ikke, Ham-Kam og Brann vet vel det!
                Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  #68
                  NøFF blir stadig mer NøFF....

                  Inngå avtale med Diomande, lei han ut til Skeid så kan De søke om arbeidstillatelse. Der blir han vel viktig nok for laget...
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • Øyvind
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2006
                    • 292

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av mooph
                    Inngå avtale med Diomande, lei han ut til Skeid så kan De søke om arbeidstillatelse. Der blir han vel viktig nok for laget...
                    Ingen dum ide. NFF vil vel helst at regler skal omgås, enn å lage entydige regler/retningslinjer fra starten av..

                    Er det snart på tide at de fire store tar et oppgjør med NFF, bryter ut og etablerer en ny eliteserie? (Men, det er vel en helt ny tråd..)

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #70
                      Ja, det å inngå en avtale med Diomande/Skeid burde jo være en løsning. Han vil garantert være viktig nok for Skeid! Og han får bra matchtrening i tillegg.

                      Jeg begynner seriøst å føle et sterkt hat til jævla NFF! Møkkaforbund!

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #71
                        Dette føyer seg jo bare fint inn i rekka av ulogiske og tildels direkte urettferdige avgjørelser mot oss fra NFviF. Uansett hva det er vi har skrevet kan ikke dette forsvares. Hva med albaneren til RBK? Hyka? Sist jeg sjekka er ikke Albania med i EU, men han fikk da vitterlig arbeidstillatelse? Og hva med fjortisene i fredrikstad? Eller brassejunioren i Start? Eller enda flere RBKkids?Når vi i tillegg tar med i regninga at Diomande har vært "klar" for klubben i lang, lang tid, mens de aller fleste andre har blitt klare i løpet av kort tid for kort tid siden, blir dette rett og slett så stusselig at man kan begynne å lure på om ikke det er på tide å kaste hele nff fra alt som har med styring av toppfotballen å gjøre. Dette er tragikomisk!
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • Øyvind
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2006
                          • 292

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                          Dette er tragikomisk!
                          Nei, dette er bare tragisk... Og det først og fremst for Diomande. Kanskje var dette for han en "once-in-a-lifetime".

                          Håper bare dette kan løse seg på en eller annen måte. La han bli plukket opp av en annen norsk klubb også (hvis det skulle hjelpe), for meg er det viktigere at gutten får muligheten, enn at det skal være en mulighet til å spille for LSK.

                          Lykke til Dio, håper NFF ikke ødelegger flere muligheter for deg.
                          Last edited by Øyvind; 24.03.2007, 14:52.

                          Kommentar

                          • Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

                            #73
                            Sant nok, dette er nok mye verre for diomande som etter all sannsynlighet har gitt avkall på andre muligheter i løpet av den etterhvert lange tida han har har vært intensjonsbundet til oss. Tragisk er nok ordet, så får vi bare håpe at dette ikke betyr slutten på karriera hans i utlandet før den i det hele tatt hadde begynt. Stakkars gutt, han må jo være knust.
                            Ni principe ni rey...

                            D10S!

                            Kommentar

                            • sigurdsen
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 1822

                              #74
                              Er det bestemt at han ikke får oppholds/arbeidstillatelse? I så fall bør Lsk kreve avgang av Karen (H)espelund

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                Er det bestemt at han ikke får oppholds/arbeidstillatelse? I så fall bør Lsk kreve avgang av Karen (H)espelund
                                UDI tar den endelige avgjørelsen. Aner ikke når det vedtaket er klart.

                                Kommentar

                                • dennis
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 872

                                  #76
                                  diomande

                                  Hva med å bli enige med Skeid om at de kjøper han, slikat han får oppholdstillatelse , for der går han rett inn og forsterker laget.
                                  Når oppholdstillatelsen er i orden går han på lån til Lsk, og blir kjøpt ved neste overgang...... alt dette avklart på forhand mellom Skeid og Lsk selvfølgelig...

                                  Kommentar

                                  • sigurdsen
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 1822

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av dennis
                                    Hva med å bli enige med Skeid om at de kjøper han, slikat han får oppholdstillatelse , for der går han rett inn og forsterker laget.
                                    Når oppholdstillatelsen er i orden går han på lån til Lsk, og blir kjøpt ved neste overgang...... alt dette avklart på forhand mellom Skeid og Lsk selvfølgelig...
                                    er ikke dum den nei

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #78
                                      Kan aldri tenke meg at en slik avtale kommer til å bli godkjent.
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • dennis
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 872

                                        #79
                                        diomande

                                        Hvem skal vite om dette på forhand utenom Skeid\Lsk??
                                        og leie han fra Skeid når han har oppholdstillatelse er vel lov det?
                                        Skeid kan vel fatte interesse for Diomande uten at Nøff kan gjøre noe med det.........

                                        Kommentar

                                        • aguado
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 448

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av dennis
                                          Hva med å bli enige med Skeid om at de kjøper han, slikat han får oppholdstillatelse , for der går han rett inn og forsterker laget.
                                          Når oppholdstillatelsen er i orden går han på lån til Lsk, og blir kjøpt ved neste overgang...... alt dette avklart på forhand mellom Skeid og Lsk selvfølgelig...
                                          Er det ikke bare mye lettere å juge til NFF slik de andre klubbene gjør og hevde Alassane er nødvendig for virksomheten? Synes egentlig LSK-ledelsen har utvist svært dårlig taktiske evner i denne saken.

                                          Kommentar

                                          Working...