Forsvinner Bertheussen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • norskpoker
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 399

    Forsvinner Bertheussen?

    Er det kommet noen avklaring på om Erik forsvinner til Kongsvinger i bytte når Gundersen kommer til klubben? Er det i det hele tatt noen offisiell informasjon om overgangen til Gundersen tilgjengelig?
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13272

    #2
    Det kan jeg ikke tenke meg!? Bertheussen har vist at han duger på de øvre (og nå toppnivå) over tid, Gundersen er ennå et ubeskrevet blad fra skogen. Skulle et slikt bytte funnet sted måtte vi da fått en sum penger av KIL?

    Har du snakket med noen KIL-supportere som har funnet fleinsopp i skogen? Er Kongsvinger festning blitt Buckingham Palace?

    Kommentar

    • norskpoker
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2007
      • 399

      #3
      Grunnen til at jeg spør er at det spekuleres om dette i hovedtråden om Gundersen. Ken36 skriver blant annet dette: Virker som det er Eirik Bertheussen som kommer som et mellomlegg for Gundersen i følge sikre kilder.

      Det er derfor jeg etterlyser offisiell informasjon. Jeg ble glad da jeg så at Erik spilte i dag, og håper at han blir på Åråsen.

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        #4
        Håper virkelig ikke klubben kvitter seg med Eirik B. Synes han viser tegn på at han kan bli god for oss når han får sjansen. Men ser jo at Fugla leiter etter en ny stopper, som vel vil skyve Eirik B enda lengere bak i rekka. Det er synd, men håper kanskje han kan leies ut til Skeid istedenfor å selge han. Han ville hevet alle lag i 1 div iallefall.

        Kommentar

        • fotball_marthe
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 1069

          #5
          dem er dumme hvis dem selger Eirik Bertheussen! Han er jo drit god på sitt beste!
          Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #6
            Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
            dem er dumme hvis dem selger Eirik Bertheussen! Han er jo drit god på sitt beste!
            Har han vist sitt beste??

            Håper de ikke selger han men her kan det umulig ligge noen bytteavtale da vi allerede har signert Gundersen....

            Kommentar

            • Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

              #7
              Veldig dumt å selge Berthe. Han synes jeg virker utrolig lovende, gi gutten tillitt!!

              Selg heller Rambekk.

              Kommentar

              • Gardemoen
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Oct 2005
                • 28

                #8
                Spørsmålet er vel heller om Bertheussen vil gå til en annen klubb, enn om LSK vil leie ut spilleren. Det finnes vel grenser on hvor lenge en ambisjonsrik ung spiller vil sitte på benken/tribune. En ung spiller med kontrakt ut 2008 vil vel tenke seg godt om dersom utleie 2007 sesongen vil være et alternativ får LSK. Da vil han gå inn i sitt siste kontrakt år med de problemer som dette medfører mellom klubb/spiller angående forlengelse av kontrakt. Tror kanskje det er lurt av LSK å vurdere salg dersom man mener at man kan forsterke denne lagdelen med andre spillere.

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13272

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Gardemoen
                  Spørsmålet er vel heller om Bertheussen vil gå til en annen klubb, enn om LSK vil leie ut spilleren. Det finnes vel grenser on hvor lenge en ambisjonsrik ung spiller vil sitte på benken/tribune.
                  Er litt uenig her - de fleste yngre spillere vil nok finne seg i å slite benken så lenge de har en fair sjans til å konkurrere seg inn på laget og så lenge de føler at det går rette veien. Bertheussen har vel allerede fått noen opptredener, og har nok selv inntrykk av at han kan ha en plass i førstelaget i fremtiden. For de fleste vil det nok være mer givende å konkurrere om plassen på norges beste lag fremfor å forsvare plassen i 2. eller 3. div.

                  Kommentar

                  • Bekkis
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 441

                    #10
                    synd om vi velger å kaste vekk en spiller som biffen. han er tross alt LSKs beste duellspiller, men henger litt etter på tempoet som tippeligaspiller... Men han er jo en lovende spiller, som har gått skadet i store deler av tiden han har vært her...

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7056

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Det kan jeg ikke tenke meg!? Bertheussen har vist at han duger på de øvre (og nå toppnivå) over tid, Gundersen er ennå et ubeskrevet blad fra skogen.
                      Over tid? Hvor mange kamper spilte han i fjor, bortsett fra den meget habile kampen mot FCK?
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13272

                        #12
                        Med "over tid" mener jeg at han har vært i klubben over tid. Han har fått litt spilletid ved et par anledninger og har også spilt en god del 2. lags kamper. Mao en spiller som LSK kjenner godt, og som var på banen senest i går.

                        Gundersen kan vise seg å være en latsabb og/eller en spiller som ikke klarer å tilpasse seg i LSK.

                        Kommentar

                        • Joha
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 314

                          #13
                          Ville være dumt og bytte mot han mot Gundersen,det er ikke sikkert Gundersen slår til i LSK.Jeg personlig ville solgt Rambekk til Odd han ønsker seg jo tilbake til Odd i stedet for Bertheussen til Kongsvinger i bytte for Gundersen

                          Kommentar

                          • svare1
                            Medlem
                            Bøffel
                            • Dec 2006
                            • 32

                            #14
                            Gundersen slår til?

                            Poenget her er vel, ikke om Gundersen slår til .....Det hjelper Bertheussen fint lite, den ene eller andre veien, Spørsmålet er hva LSK og KIL har avtalt ang. Gundersen sin overgang. Uansett vi trenger Bertheussen i LSK.

                            Kommentar

                            • McGuffy
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 5096

                              #15
                              Poenget her, er vel også at LSK er på La Manga, Bertheussen er på La Manga, Gundersen er på La Manga. Ingen info fra LSK tyder på at Bertheussen skal til KIL.

                              Kan vi legge denne død inntil videre?

                              Kommentar

                              Working...