Brenne må [fortsatt] stå over serieåpningen
Collapse
X
-
-
Grovt er noe annet, slå ned motspiller, spytting, rasehats, to-fotstacklinger, kakking på akillesen bakfra, ta en "Friend" og sparke liggende motspiller mm.
Der er det vel greit å utestenge svina. Men å utestenge en mann som har gjort seg fortjent til et vanlig gult kort pga. en dommers og evt medias feilvurdering, er drøyt.LSK Norges beste lagKommentar
-
Et bein knekt i februar, gjør færre poeng for fienden i november...FerdigskåraKommentar
-
Tja. Men dette var ikke noe grovt overtramp. Det var en uheldig eller mistimet tackling.
Grovt er noe annet, slå ned motspiller, spytting, rasehats, to-fotstacklinger, kakking på akillesen bakfra, ta en "Friend" og sparke liggende motspiller mm.
Der er det vel greit å utestenge svina. Men å utestenge en mann som har gjort seg fortjent til et vanlig gult kort pga. en dommers og evt medias feilvurdering, er drøyt.Tore GalgerudKommentar
-
Kommentar
-
Synes regelen er helt grei. Skal ikke være mulig å oppføre seg som en idiot selv det "bare er treningskamp". Skulle likt å se folk her inne forsvare at en motspiller ikke skulle fått karantene hvis han f.eks. slo ned en av våre spillere.Kommentar
-
Du har rett i det du sier. Regler er regler uansett om det er obligatorisk eller treningskamp. Men jeg synes det du sier tilslutt ikke har noe å gjøre med dette konkrete tilfellet. Vil ikke sammenligne Simen sin takling som var ett ærlig forsøk på å nå ballen med å slå ned en motspiller.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har tidligere lansert forslag om tvunget bytte ved situasjoner der en spiller bør vises ut, her har jeg forandret mening nå. Synes Regler/dømming bør være likt som i en obligatorisk kamp. Det kan meget godt oppstå siuasjoner med over/undertall. Dessuetn hva vil skje i treningskampene hvis spillera får den holdninga at de kan være hardere siden dømmera er mildere?
Når det gjelder karantener så synes jeg det er tull at man skal sone karantener i obligatoriske kamper. Så sant det ikke er spesielt grove forseelser..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Nå er det klart at Brenne FAKTISK må sone serieåpningen mot FFK pga det røde kortet på La Manga. Dette er noe jeg syntes er en syk regel om ikke typisk Nøff. Grattis med lanslagsplass Brenne men gjør deg selv en tjeneste - boikott dette uttaket!
LSK skal visstnok anke men vitsen er??Kommentar
-
-
Kommentar
-
Selv om det ikke var dommeren som bestemte at det ble 2 kamper, så er det han som ga Brenne det røde kortet. Svein Erik Edvartsen rykket plutselig et par hakk opp på hatlista over dommere.
La oss gi han en varm velkomst på Åråsen til året."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
Kommentar