NFF har kun handlet ut fra hva dommeren skrev i sin rapport. Det er hva han skrev i rapporten, som han også har gitt uttrykk for i media, som er årsaken til at Brenne må sone.
Brenne må [fortsatt] stå over serieåpningen
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Kommentar
-
Ser dette ut som en stygg takling?? Da er det mye rødt iløpet av sesongen...
Han holder faktisk foten langs matta hele veienKommentar
-
-
En skam at den idioten av en dommer har samme etternavn som undertegnede. Hold deg til hockey din udugelige idiot!
Hva med NFF da? Kan de ikke tenke selv over der. Skulle likt å se hva resultatet ble om synderen het Sapara på RBK istedet. NFF er en vits og de beviser det nok en gang. Latterlig gjeng.Kommentar
-
Kommentar
-
Mannen kan umulig stå ved sine fulle fem og mene at det var direkte rødt kort og følgene av det skal ende med 2 kampers karantene.
Please, la meg aldri se den mannen på Åråsen. På en fotballbane overhodet. Hold deg til hockey,ødelegg den istedet for det bryr jeg meg ikke noe om.Kommentar
-
Noen har et kraftig markeringsbehov og i tillegg personlige antipatier. Edvartsen ombestemte seg flere ganger om hendelsesforløpet (vi husker "takling bakfra uten sjanse på å nå ballen)), men klarer allikevel å levere en rapport som får NFF til å ta frem ljåen. Trolig er det Nordlies kommentar eller andre hendelser, samt at ham misliker LSK som får det til å gå rundt i knotten hans.
NFF må reagere på rapporten, og kan ikke overkjørte denne uten anke - først da kan de vel se på videobevisene og overprøve DommerVallas røde bæsjejoker.
Under Brann KR var det vel regelrett slåssing på sidelinja i sluttminuttene? Og kompis Holm skulle vært sendt av mot VIF - hvor lå lista for dommerne under denne turneringa?Kommentar
-
Finner ikke ord, dette er jo rett og slett kvalmt. Faktisk så er jeg ikke så veldig overrasket. NØFF har tross alt bevist før at de mangler vurderingsevne og at de er mestere i forskjellsbehandling.
Edvartsen dette er en advarsel fra meg til deg, forbered deg på ett stygt blikk fra meg neste gang du dømmer Lillestrøm.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
så det betyr at 2 kampers karantene egentlig er 3 kamper da.. det er jo pil råttent av NØFF, da mista han jo verdifull kamptrening uten grunn.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
ja det er sånn det er.. og det er helt høl i hode av nff og ha den regelen der..Cupmestere 2007:DKommentar
-
Finner ikke ord, dette er jo rett og slett kvalmt. Faktisk så er jeg ikke så veldig overrasket. NØFF har tross alt bevist før at de mangler vurderingsevne og at de er mestere i forskjellsbehandling.
Edvartsen dette er en advarsel fra meg til deg, forbered deg på ett stygt blikk fra meg neste gang du dømmer Lillestrøm.
Noen som veit hvor gutten bor??? neida men Seriøst det går ikke ann og gi karantene for den taklinga??!!Gunners!!
Kommentar
-
helt enig med deg der.. du ser på tv bildene att han kommer helt klart inn forsent i taklingen.. og han traff så vidt sapara.Cupmestere 2007:DKommentar
Kommentar