Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Årsmøtet avholdes på Åråsen Stadion, gamle sponsorrommet (under tribune øst) tirsdag 27. februar 2007 kl. 19.00. Forslag som ønskes behandlet må være levert styret innen 20. februar. Send til petter@ostlia.com
Kun medlemmer som har betalt kontingent for 2006 har stemmerett.
Styret
Årsmøtet avholdes på Åråsen Stadion, gamle sponsorrommet (under tribune øst) tirsdag 27. februar 2007 kl. 19.00. Forslag som ønskes behandlet må være levert styret innen 20. februar. Send til petter@ostlia.com
Kun medlemmer som har betalt kontingent for 2006 har stemmerett.
Styret
Info har ligget på forsiden. SÅ nå at det ikke lå en tråd på forumet om det.
Hvor har det stått sa du ??
Jeg skjekker om det er noen nye saker på forsiden minst en gang hver dag, men har ikke sett dette før du legger ut en tråd om det...
Jeg skjekker om det er noen nye saker på forsiden minst en gang hver dag, men har ikke sett dette før du legger ut en tråd om det...
På forsiden under dildet med Tom Nordlie og medlemsmøte ble en suksess
Les også ligger den under. Sånn har toppsakene ligget siden den nye siden kom
På forsiden under dildet med Tom Nordlie og medlemsmøte ble en suksess
Les også ligger den under. Sånn har toppsakene ligget siden den nye siden kom
Leste saken om medl.møte med en gang den kom på forsiden, har aldri sett linken til årsmøtet...
Det kan tenkes at jeg og flere med meg har oversett den lille linken i bunnen av en annen sak.
MEN, hvorfor kunne dere ikke laget en egen liten sak, med bilde eller annet så vi kan se det ??
Har pratet med flere i dag som er ofte på forumet, INGEN av de hadde sett dette heller.
Trodde poenget med et årsmøte var at flest mulig skulle komme for å stille spørsmål, og evt. stille seg til rådighet for å hjelpe KFL til å bli enda bedre.
Ref. til formannen som skriver at det har: "Ligget ute i henhold til lovene i KFL".
Det er vel ikke kun derfor datoen blir offentliggjort, er det ??
Kunne nesten tro at dere hadde gjort det bevisst for at vi IKKE skulle se det.
Men kan virkelig ikke tro at det er slik...
Håper dere tar dette ad notam, og promoterer det litt bedre neste gang.
tidenes mest idiotiske kommentar her inne. Greit at det kanskje ikke har kommet tydelig nok frem, men å komme med sånne beskyldninger blir helt offside spør du meg.
Men kan virkelig ikke tro at det er slik...
Håper dere tar dette ad notam, og promoterer det litt bedre neste gang.
Hvis du hadde tatt med neste setning også når du "quoted" så ser du jo at jeg skriver at jeg IKKE tror det var bevisst...
Mitt poeng kom i den siste setningen; at de promoterer bedre neste gang.
Hvis man "leser mellom linjene" trodde jeg ikke dette kunne oppfattes slik som du/dere tydligvis har gjort.
Så hvis noen følte seg støtt av innlegget, beklager jeg det.
Kommentar