Storskjerm kommer på Åråsen + Dommertabber kan vises på storskjerm
Collapse
X
-
-
Brann-LSK kan forsvares til dommerns fordel ved at det var en vanskelig synsvinkel. Men hadde LSK - TIL tabben kommet der og ikke Ham-Kam - LSK, da hadde jeg blitt overrasket. Den straffa vi fikk der var jo skammelig.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Dette er bra både for klubben og oss. Dette vil sikkert være en attraktiv reklameplass og gi gode inntekter. For vår del er det fint siden vi kan få sett scoringer om igjen.
Men er det helt usannsynlig at KFL vil se den dersom den blir satt opp på skrå?Kommentar
-
Skjermen vil være klar til første serie kamp!
1. Det vil ikke bli sendt repriser mer enn 1 gang, pga regler.
2. Det vil ikke bli elkjøp-tuppen eller noe form for pauseunderholdning mer, det blir sendt en form for kanaritv 1 time før kamp og i pausen. Før kamp er grunnet kø, kom tidligere, slipp kø 10 min før avspark. Pausen er pga god underholdning.
3. Den vil stå mellom rb og feltet.Forza Flisbyn!Kommentar
-
Slik jeg forstod det rett, så mener du at det ikke er lov å vise repriser på denne måten? Det har det faktisk blitt i år, men nå misforstår jeg kanskje hva du mener?Kommentar
-
Banner-greia utenfor stadion var ulovlig. Man hadde gjort dårlig research på forhånd.
Nå viser det seg at det blir problemer med storskjermen. Antageligvis pga dårlig research igjen.
Tror det er dette Ola sikter til når han kaller det reprise.Kommentar
-
Slik så skjermen ut søndag kveld kl 18.10....
Den skal heises ca 3 meter over bakken, og publikum skal passere under.
Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kommentar
Kommentar