Ny ringedugnad tirsdag 6. mars kl 17 - Fordi det trengs!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

Ny ringedugnad tirsdag 6. mars kl 17 - Fordi det trengs!

Kjære kanaris!

Det blir avholdt en ekstra ringedugnad tirsdag 6. mars, kl 1700 i sponsorrommet på Åråsen.

Sesongkortene selges nå fram til og med fredag den 16. mars, og det betyr at vi fortsatt har bonusen fra LSK, pålydende 40 000 kroner, innen rekkevidde!

Vil vi klare det? Det krever isåfall din innsats, for det er nå eller aldri.
    Hvis 10 av oss selger 20-30 sesongkort på en god dag, trenger vi 50 kanaris for å selge 100 stk. DA begynner vi å snakke. DA har vi gjort en bra jobb, og kanskje da kommer vi i mål.

Spør noen som har sitti i KFL-styret hvor viktig dette er. Spør noen i FuglaTifo hvor viktig dette er. Spør Tur-arrangører hvor mye en buss til Bergen koster.
    Spør degselv om du ville gått til Bergen om du fikk 40 000 kroner. Selvfølgelig hadde du tatt med telt og proviant og lagt ut på tur! (Nå høres jeg jaggu ut som Mykle her også).

Men det er så sant som det sagt: Det her er perverst mye viktigere enn å støvsuge leiligheten, dra på 1 og en 1/2-times fotballtrening, skravle på nettet eller slappe av i sofaen.

Sett av kvelden tirsdag 6. mars, gi beskjed til Per Arne (tlf 91592932) snarest.
    Gi fugla-familien din hjelpende hånd!
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

Gått til Bergen for 40000 ikke faen. Men for et serie Gull hadde det vært aktuelt.

Kommentar

• Per Arne
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2347

Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Gått til Bergen for 40000 ikke faen. Men for et serie Gull hadde det vært aktuelt.
      Så ta bike'n til Åråsen tirsdag kveld, isteden da. Får du gratis pizza istedenfor.
      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• Per Arne
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2347

Alle bekker små

Til alle som har mulighet:

- Ringerunden avholdes i sponsorrommet på Åråsen (der årsmøtet var) fra klokka 17 -

Stopp innom en halvtime, time, eller mer, om du kan.
        Uansett kan din innsats kan hjelpe oss å bikke 1000. Ta affære og støtt Fugla, nå!

Kommentar

• ChriZza
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 4265

Oppfordrer alle som vil hjelpe til om å si ifra!
          Om du ikke kan akkurat idag kan en liste alltid ordnes som du kan ta når det passer deg.

Hjelp kanarifansen med å få 40 000, møt opp!!
          -Så skal jeg love deg fete tifoer

Minner om at det er gratis Pizza og brus til de som kommer og derfor fint om dere sier ifra på forhånd så ingen går hjem med rumlende mager

Mvh ChriZza

Kommentar

• Rubinho
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2005
            • 1501

Hur gikk det?

Kommentar

Working...