2004 har kanskje ikke vært den beste sesongen akkurat, men det er da noe positivt å trekke frem: i år har det nemlig kommet 7114 personer i gjennomsnitt på LSK-kampene. Det er ikke annet enn imponerende i en slik sesong! Tok en titt i historiebøkene, og tar jeg ikke helt feil er detta det høyeste snittet på Åråsen siden jubel-sesongen 1977! (Da var snittet hele 8400). La oss håpe at folk fortsetter å strømme til Åråsen også i 2005!
Bra tilskuersnitt!!!
Collapse
X
-
Nå som vi har blitt kvitt sogndal og stabæk (2 tribunemessig drittlag) og får opp start og ålesund som er 2 tilskuer lag så tror jeg på høyere snitt neste år.
blir fult mot rbk, vålerenga, fredrikstad og kanskje start. de andre kampene er avhengig av hvor bra lillestrøm gjør det.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzLSK bør snitte noe rundt 10.000 på sikt, jeg ser ingen grunn til noe annet.TS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av andeeOpprinnelig skrevet av trigzLSK bør snitte noe rundt 10.000 på sikt, jeg ser ingen grunn til noe annet.
Hvis så, får vi jo store problemer med å ha ett høyt snitt, da få bortelag fyller mer en halvparten av denne tribunen.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Nå har LSK ansatt en person til å jobbe øremerket mot person-amrkedet, med målsetting om å trekke 500 ekstra publikummere pr kamp - så dette blir spennende!
I tillegg hviler det et stort ansvar på oss som fans, om å ta med venner, bekjente og familie på kamp en gang i mellom.
Inviter nærmeste familien èn kamp i året - slit deg gjennom 90 min på sittan - så har du generert 1000 spenn i kassa til sportsklubben! (Det er det MINSTE du kan gjøre!)Kommentar
-
LSK bør profilere seg ikke bare som Romerikes fotballag, men i mye større grad også som et lag for forstedene i Oslo øst. Det er et stort potensiale der. Og vi får håpe kanarifansen får et løft med flyttinga til mer sentralt på hovedtribunen. Tendensen i høst på tribunehold har vært i stor grad nedslående.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
il skrev:
Settes hele Adidas av til bortelaget, uansett om de kommer fra sogndal eller vif?
de andre lagene fyller ikke opp hele svingen, derfor er det ikke vits å holde av hele tribunen til de hellerKommentar
Kommentar