I dag begynner en ny æra på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7080

    I dag begynner en ny æra på Åråsen

    Uwe leder sin første trening i dag, er det noen som er på plass og kan gi noen stemningsrapporter?

    Nå skal vi reise Lillestrøm Sportsklubb som en storhet i norsk fotball og sette de snørrhovne bydelslimsnifferne på plass en gang for alle til neste år.

    Totaldominans under Der Uwe! Forza!
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #2
    Tiltres fullt ut ! Har tro på at Uwe Rösler tar med seg typisk tyske egenskaper: disiplin, god organisering og innbitt seiersvilje.

    Håper også at klubben lykkes med å få to nye klassespillere som antydet: en midtbane og en spiss !

    Bor selv et stykke fra Lillestrøm, men får med meg de fleste kampene på Åråsen. Men ikke treninger m.v. - derfor blir jeg glad for stemningsrapporter m.v.

    GULL i 2005 er målet nå !

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #3
      Vi får satse på at vi snart kan omskrive Lineker's ord, slik at vi kan si at fotball er 22 mann som kragler om en ball i 2x45 minutter, og til slutt vinner laget med den tyske treneren.
      Knurr...

      Kommentar

      • andee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 1191

        #4
        Deltakere på dagens trening: Emilie Raymond Baron, Rami Shaaban, Eirik Jansen pluss en for meg ukjent ung norsk målvakt, Christoffer Andersson, Frode Kippe, PSA, Andreas Thorud, Melby(?), Winsnes, Søgård, Påsan, yngste Bjerk, Vidarson, Kasey, Robi, Mifsu, Soltvedt, Powell, Gilbert, ung muligens Drøbak/Frogn-spiller. Tror det var alle, og beklager evt. feil stava navn.

        Shane var på Åråsen, men trente ikke. Mato, Magnus Myklebust og Anders Rambekk var ikke å se. Romanus er hjemme på "sommerferie"

        Treninga starta med lett oppvarming/jogg, hvor faktsik Uwe nekta spillerne å småprate sammen
        Etter det blei de delt opp i tre bokser, hvor det gikk normalt for seg, helt til Uwe forlangte én touch etter at pasningsgiver hadde brukt to, og vice versa. Skjønte du det? He he, virka ikke som noen av gutta på banen gjorde det heller...

        Så blei det en time med spilling, hvor Baron og Shabaan vokta hver sin goal, og "førstelaget" spilte mot "andrelaget"

        Førstelaget i blått vant 7:4 mot de oransje. Mifsud åpna med å svi av vel mange sjanser, men retta opp noe av inntrykket med å sette tre stykker helt på tampen. Baron og Kippe var gode, mens resten var på det javne.

        Taperlaget måtte ta push ups og diverse statiske styrkeøvelser med Uwe etter treninga, og dere kan jo gjette hvem som var sterkest! Eirik Soltvedt så hvertfall ikke akkurat ut som han har nm-gull i RS. Og den tyske mannen av stål var så klart den sterkeste.

        Shabaan gjorde et forholdsvis greit inntrykk, kanskje noe treg, men med bra rekkevidde og gode reflekser.

        Når det gjelder Melby(?), Drøbak/Frogn og han siste målvakta, kan de i følge dagens trening kun kalles unge og lovende. Sikkert en del nerver ute og rusla.

        Drøbak/Frogn kan muligens ha vært en spiller ved navn Trygve Velte, uten at jeg skal sette ukelønna mi på det! Husker iaffal at Uwe blei imponert over en DF spiller som gjesta Stadion tidligere i høst, som visst nok dunka seksten mål i år.
        TS05 - Felt C

        Kommentar

        • gj
          Seniormedlem
          • Nov 2003
          • 3360

          #5
          Jeg fikk ikke med meg navn, men etter det jeg oppfatta var han ene fra Pors.

          Kommentar

          • MOCA
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Jun 2004
            • 17

            #6
            Opprinnelig skrevet av andee
            Når det gjelder Melby, Drøbak/Frogn og han siste målvakta, kan de i følge dagens trening kun kalles unge og lovende. .
            Hvem i all verden er Melby ???

            Kommentar

            • CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

              #7
              Neste år kommer til å bli en opptur på mange måter.
              KFL-Feltet som blir lenger inn mot midten gir bedre trøkk, bedre stemning, bedre TIFO muligheter og bedre alt.
              Uwe kommer til å gi laget ett løft som vil merkes i media, på tabellen, på publikumsoppmøte, og på rekkruteringen av nye spillere. Snart er vi best.

              Kommentar

              • andee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 1191

                #8
                Opprinnelig skrevet av MOCA
                Opprinnelig skrevet av andee
                Når det gjelder Melby, Drøbak/Frogn og han siste målvakta, kan de i følge dagens trening kun kalles unge og lovende. .
                Hvem i all verden er Melby ???
                He he... aner ikke! Forhørte meg med noen på tribunen for å finne ut hvem det var, og da mumla en eller annen pensjonist Melby-et eller annet Personlig ville jeg gjetta på enten Edmir Asani eller Shkodran Rexhan, men....!
                TS05 - Felt C

                Kommentar

                • andee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 1191

                  #9
                  Den unge norske målvakta jeg nevnte i mitt første innlegg i denne tråden bærer navnet Dag Ole Thomassen og spiller for Pors Grenland, mens han jeg trodde spilte for Drøbak/Frogn spiller for Drøbak/Frogn og heter Jørgen Røssevold.
                  TS05 - Felt C

                  Kommentar

                  • HanseFrank
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Mar 2004
                    • 221

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av andee
                    Drøbak/Frogn spiller for Drøbak/Frogn og heter Jørgen Røssevold.
                    I så fall håper jeg han er lettere på tå enn onkelen sin, Stein "Sirup" Amundsen, som var hos oss på 80-tallet, og fikk Fjørtoft til å likne rask ved sin side.
                    HanseFrank
                    - på den andre siden...

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7080

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av RSP
                      Tiltres fullt ut ! Har tro på at Uwe Rösler tar med seg typisk tyske egenskaper: disiplin, god organisering og innbitt seiersvilje.
                      Organisering blir et nøkkelord. Organisering og taktiske egenskaper var hovedfaktorene som skilte oss og lag som Vif i år. Jeg har klokkertro på at Uwe blir en bra mann for klubben!
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • ap4
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 271

                        #12
                        Håper også han klarer å få inn litt spilleglede, for DET har det mangla en del av i det siste...

                        Kommentar

                        • Kimito
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 2601

                          #13
                          Håper bare Keegan får sparken fra City før Uwe har rukket å gjøre suksess. Ellers kommer de til å hanke han inn før vi har rukket å vinne mer en tre gull
                          Ferdigskåra

                          Kommentar

                          • Playboy1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 2151

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                            Opprinnelig skrevet av andee
                            Drøbak/Frogn spiller for Drøbak/Frogn og heter Jørgen Røssevold.
                            I så fall håper jeg han er lettere på tå enn onkelen sin, Stein "Sirup" Amundsen, som var hos oss på 80-tallet, og fikk Fjørtoft til å likne rask ved sin side.
                            Røssevold er visst et kjempetalent,spiller på U18(17)-landslaget,har jeg blitt fortalt av de som følger fotballen tett i Follo distriktet.Han er midtbanespiller,født i 1986.

                            Kommentar

                            • SuperErik
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 535

                              #15
                              Jørgen Røssevold er forresten også aktuell for Viking.
                              - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                              <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                              Kommentar

                              • gj
                                Seniormedlem
                                • Nov 2003
                                • 3360

                                #16
                                Shabaan til venstre. Bildene er fra treninga i går:



                                Tar med et bilde til av Rösler som sparker ball igjen:



                                - Glenn som la fra seg all negativitet og oppgitthet før treninga i går. Trua er tilbake!

                                Kommentar

                                • TorTor
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 335

                                  #17
                                  Noen som har vært å sett på ukas treninger som kan si noe om Rami Shaaban?

                                  En spiller som har vært god nok or Arsenal burde jo være en forsterkning, men imponerer han på treninga?

                                  Kommentar

                                  Working...