Stefan Gislason (Lyn) er ønsket av LSK
Collapse
X
-
Da får han sloss med Wehrman om plassen...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Er det nok at han er god?
Jeg tror forsåvidt at Gislason absolutt er god nok MEN......:
Jeg veit ikke jeg.. Er fremdeles forbanna på`n for å si det sånn.Kommentar
-
Jeg tror forsåvidt at Gislason absolutt er god nok MEN......:
Jeg veit ikke jeg.. Er fremdeles forbanna på`n for å si det sånn.Kommentar
-
Til f.eks. Werhmans forsvar angående teknikken/ballsikkerheten som jeg mener at Gislason/Kiko er bedre på, er det vel nærliggende å tro at LSK under Nordlie - som har antydet at vil satse mer på å spille oss ut bakfra - ikke vil være så avhengig av et så veldig teknisk orientert anker som hadde vært mer nødvendig om vi hadde spilt under Erlandsen/Røsler (der forsvaret ikke ble sett på som en (så) delaktig/konstruktiv lagdel i spillet.) Jeg sitter iallfall (delvis) igjen med et inntrykk av det i kjølevannet av den nye måten Nordlie vil at forsvaret skal frispille bakfra på. Det kan jo f.eks være positivt for Werhman, som etter min mening har klare begrensninger teknisk og som spillertype (hurtighet, arbeidsradius osv.)
Gislason representerer i alle fall mye stabilitet som nettopp vi har manglet på sentral midtbane. En bankers på anker. Personlig mener jeg han høres veldig interessant ut så sant ikke Lyn selger han for ågerpris.Kommentar
-
Tror Gislason hadde passet som hånd i hanske mellom Brenne og Riise. Om han nekter å skrive under på noe kontrakt så kanskje Lyn blir interessert i å selge før sesongen. Det er jo tross alt tid for å hente erstatter igjen.
Håper vi prøver oss på et lite bud her. Ingen blir jo skutt om vi prøver.Kommentar
-
Det er vel irrelevant om vi har mange midtbanespillere. Det viktige er om de er gode nok. Wehrman og Kiko er ikke dårlige spillere, men de er ikke gode nok til å heve laget heller. Det tror jeg kanskje Gislason er. Særlig ettersom et hovedproblem har vært at vi slipper inn for mange billige mål. Defensivt er Gislason etter min mening Tippeligaens beste midtbanespiller. Vi kan jo sammenligne med RBK. De har Riseth i ankerrollen. Jeg tør å påstå at LSK vil ha en fordel vis a vis RBK om vi har Gislason i samme rolle.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
Kommentar