Stefan Gislason (Lyn) er ønsket av LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kimmern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 1174

    Stefan Gislason (Lyn) er ønsket av LSK



    vi snuser visst på han
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #2
    Da får han sloss med Wehrman om plassen...
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • vollafugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2006
      • 978

      #3
      Er det nok at han er god?

      Jeg tror forsåvidt at Gislason absolutt er god nok MEN......:



      Jeg veit ikke jeg.. Er fremdeles forbanna på`n for å si det sånn.
      Last edited by vollafugl; 09.03.2007, 17:31. Begrunnelse: endret tittel

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5099

        #4
        Det var vel Gislason som formelig knuste ei dør på Åråsen i 2001, etter at han ble utvist i 4.runde i cupen, (5-1), bare dager etter at vi slaktet Godset 7-4 i serien.

        Kommentar

        • Bolsen3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 1061

          #5
          Opprinnelig skrevet av vollafugl
          Jeg tror forsåvidt at Gislason absolutt er god nok MEN......:



          Jeg veit ikke jeg.. Er fremdeles forbanna på`n for å si det sånn.
          Jeg har tilgitt ham, fordi han selv klarte å innrømme at det han gjorde var usportslig. Ikke mange spillere som klarer det...

          Kommentar

          • Canário
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1471

            #6
            Opprinnelig skrevet av McGuffy
            Det var vel Gislason som formelig knuste ei dør på Åråsen i 2001, etter at han ble utvist i 4.runde i cupen,
            Tyder på at han har temperament, iallfall. Foruten å herpe en dør som Godset-spiller, har han i alle fall tidligere erfaring derfra som sentral midtbanespiller i 4-3-3. Har vært, i alle fall i Lyn, den mest tilbaketrukne midtbanespilleren og har etter min mening vært en viktig faktor – sammen med de alltid defensive (sentrale) midtbanespillerene i Lyn – for at klubben er kjent for å være så vriene å spille seg igjennom/score på. (I tilegg da til kynisme og fallesyken og alt det der som kjennetegner Skiklubben.) Synes fortsatt den sentrale midtbanen ideelt ikke er bra nok, også fordi det er en viktig posisjon i 4-3-3, og synes Gislason er absolutt interessant med mindre Lyn ikke overpriser han.

            Til f.eks. Werhmans forsvar angående teknikken/ballsikkerheten som jeg mener at Gislason/Kiko er bedre på, er det vel nærliggende å tro at LSK under Nordlie - som har antydet at vil satse mer på å spille oss ut bakfra - ikke vil være så avhengig av et så veldig teknisk orientert anker som hadde vært mer nødvendig om vi hadde spilt under Erlandsen/Røsler (der forsvaret ikke ble sett på som en (så) delaktig/konstruktiv lagdel i spillet.) Jeg sitter iallfall (delvis) igjen med et inntrykk av det i kjølevannet av den nye måten Nordlie vil at forsvaret skal frispille bakfra på. Det kan jo f.eks være positivt for Werhman, som etter min mening har klare begrensninger teknisk og som spillertype (hurtighet, arbeidsradius osv.)

            Gislason representerer i alle fall mye stabilitet som nettopp vi har manglet på sentral midtbane. En bankers på anker. Personlig mener jeg han høres veldig interessant ut så sant ikke Lyn selger han for ågerpris.

            Kommentar

            • MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

              #7
              Tror Gislason hadde passet som hånd i hanske mellom Brenne og Riise. Om han nekter å skrive under på noe kontrakt så kanskje Lyn blir interessert i å selge før sesongen. Det er jo tross alt tid for å hente erstatter igjen.

              Håper vi prøver oss på et lite bud her. Ingen blir jo skutt om vi prøver.

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #8
                Trenger vi virkelig enda en midtbanespiller?
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • Larsk
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 1053

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av iL
                  Trenger vi virkelig enda en midtbanespiller?
                  greit med en som kan spille midt og forsvar da
                  !!Gunners!!

                  Kommentar

                  • Raskolnikov
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1453

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av iL
                    Trenger vi virkelig enda en midtbanespiller?
                    Det er vel irrelevant om vi har mange midtbanespillere. Det viktige er om de er gode nok. Wehrman og Kiko er ikke dårlige spillere, men de er ikke gode nok til å heve laget heller. Det tror jeg kanskje Gislason er. Særlig ettersom et hovedproblem har vært at vi slipper inn for mange billige mål. Defensivt er Gislason etter min mening Tippeligaens beste midtbanespiller. Vi kan jo sammenligne med RBK. De har Riseth i ankerrollen. Jeg tør å påstå at LSK vil ha en fordel vis a vis RBK om vi har Gislason i samme rolle.
                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                    Kommentar

                    Working...