Opprinnelig skrevet av trigz
Martin Andresen
Collapse
X
-
TS05 - Felt C -
Opprinnelig skrevet av trigzSkal vi hente Andresen til klubben kan vi vel like gjerne ta tilbake Judas på venstrebacken, glemme alle pretensjoner om integritet, stolthet og ryggrad og bli en laughing stock i norsk fotball. Andresen bør være persona non grata i LSK, dessuten har han jo slett ikke vært særlig god i år i det hele tatt. Gi meg heller en spiller som faktisk LIKER klubben.
Tanken på at Andresen skal presse Søgård ut av laget gjør meg sint.
NEI TAKK!Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driterKommentar
-
Helt enig med alle som er kritiske til Martin.
Hva skal vi med landslagskapteinen, vi som har både Johan Petter, Espen og Kasey...?
En landslagskaptein på laget kommer sikkert bare til å føre med seg negative ting: Mindre oppmerksomhet i media, færre tilskuere og trolig enda flere og lange baller over hodene på midtbanespillerne.
Nei, la oss heller hente en ny kar fra Australia, Nigeria eller Island.
Som kanskje er god.
Ærlig talt, så tror ikke jeg heller vi har så store muligheter til å få Andresen, men skulle det skje så ville jeg juble.
Lenge!
mvh
gamle-pertaMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Nei, gamle-perta, la oss alle heller være HELT ukritiske til mannen som styrte klubben "sin" (blir feil å kalle den det, mannen har vært i hele ÅTTE forskjellige klubber som seniorspiller - enten mark i ræva, eller en mannevondhet du skal leite lenge etter) lett og elegant ned i første, selv om den har MANGE andre spillere av nokså god kvalitet (Knudsen, Ohr, Jørgensen, Wowoah, Kjølo m.fl.). Videre så lagde han vel et helvete internt i Stabæk da han skjønte at det ikke gikk helt veien med laget hans, og fikk muligens treneren sparka på egen hånd. I tillegg har han ett mål i høst (erstatter for Gylfi, du liksom..), men til gjengjeld hele TRE assist!! Det er jo helt fantastisk, spesielt med tanke på at han tar det som er av dødballer for Stabæk. Johan Petter derimot, som du rakker ned på i innlegget ditt, har fem. Og han har bare slått hjørnespark i Påsan sitt fravær.
Sporer litt av her nå, prøver bare å få fram at det er lov å være litt kritiske. Blir Andresen henta, vil han så klart forsterke oss, men om det er verdt for eksempel 5 mill pluss en og en halv pr år i lønn, er jeg usikker på.
Men skulle det mot alle odds vise seg at Andresen kommer til klubben vår, får han selvfølgelig 100 % støtte fra meg, til tross for at han liksom har "hata" Fugla før et par matcher. Mer er det ikke å si om den saken :wink:TS05 - Felt CKommentar
-
Martin Andresen fikk et enormt ansvar da han kom tilbake for å redde Stabæk. I flere måneder gikk alle i klubben rundt og sa: "Snart kommer Martin hjem - da ordner alt seg".
Faktum er at Stabæk hadde en alt for dårlig stall. Skuta var allerede på vei ned da nevnte Andresen kom tilbake.
Og selv om han ikke har briljert i høst, så husker jeg blant annet at Stabæk slo RBK på Lerkendal for under en måned siden. Da fikk Martin BB i alle aviser.
Så noen kvaliteter må mannen ha.
PS: Jeg rakker ikke ned på Johan Petter eller noen andre hos oss. Det var bare et bilde jeg brukte fordi jeg tror Martin Andresen både skaffer oss mer oppmerksomhet og kanskje flere poeng.
mvh
gamle-pertaMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av *LILLESTRØM SK*Så du mener at Lillestrøm skal bli ett topplag, med å legge større vekt på hva spilleren mener og gjør utenfor banen, enn hva spilleren faktisk gjør på banen?
Nytter ikke å diskutere med folk som deg tror jeg, men jeg gjør et forsøk: Andresen gikk altså ut i media, ikke bare ett år, men flere, i forkant av Stabæks møter med LSK, og fortalte om sitt hat mot LSK, som han anså som en gjeng med patetiske bønder. Det er ikke snakk om èn anledning. De med hukommelse som går utover de siste tre ukene vet det inderlig godt. Ville du ha ønska Judas velkommen tilbake til Åråsen også, eller ikke? Forlot ryggraden Åråsen for godt da Bjarmann la opp?!
Jeg vil ikke ha en god fotballspiller til klubben for enhver pris, nei. Dersom du mener Andresen er den beste fotballspilleren i verden får det stå for din egen regning, men jeg er altså ikke enig verken i at han har vært god på enten klubblag (anonym i hele høst, har ikke hevet Stabæk en millimeter) eller landslag (direkte dårlig). Som fotballspiller mener jeg ellers at Andresen er oppskrytt, bruker for mange touch på ballen og er blitt treigere enn han var for f.eks. to år siden, da han hadde sin argumentativt beste sesong. At han ikke klarer å styre spillet på samme måte som for et par år siden er for meg klart, og trenger vi en halvtreig ballspillende midtbanespiller til? Nei, det gjør vi ikke. Jeg ser et mye større, uutløst, potensiale i for eksempel Robert Koren.
Sånn ellers er det nedstemmende å se at folk som skriver i denne tråden (ja, perta, jeg ser på deg) velvillig rakker ned på de gutta vi faktisk HAR i stallen pr dags dato for å fremme kandidaturet til Martin Andresen, som verken på langt nær har signert for LSK, og i tillegg har gitt soleklart uttrykk for at han hater klubben ved flere anledninger. Det er når jeg leser sånne innlegg at det demrer hvor alle de andre var hen da det var 200 LSK-supportere på Ullevål mot Lyn, dersom det er god kotyme å hetse våre egne på den måten.
Men det er selvsagt bare min mening. Personlig ønsker jeg mye heller at LSK får ut fingeren og henter Mohammed Abdellaoi fra Skeid før Vålerenga eller Lyn gjør det. Det er en mann som vil bli mye mer verdt for LSK enn Martin fucking Andresen noen gang vil kunne bli.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Det er vel over 1 år siden Martin har vært i form, og når han er i form så er han ikke så god som mange skal ha det til heller.
At han i tillegg hater Lsk gjør ikke saken bedre... Håper han velger vif, passer mye bedre inn der...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Det som er irriterende er at vi ikke kommer til å få noen av disse spillerne.Det skal snart jobbes med sponsoravtaler og dette er jo akkurat som vi hørte i fjor "at det ikke skulle stå på penger"men det var akkurat det det gjorde i sommer når alle andre styrka laget.Dette er kun for å få blest om laget og få sponsorer til å få øynene opp for ossJeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueDe som tror at Martin Andresen velger LSK fremfor VIF må begynne å følge med! Denne diskusjonen er totalt unødvendig - han kommer ALDRI til å spille for oss!!!
VIF og RBK har bedre tilgang til kapital.
VIF og RBK skal ut i Royal League OG Champions League / UEFA cup.
VIF og RBK er bedre lag.
VIF og RBK har bedre image.
Spilleren har tidliger uttalt at han hater LSK.
Spilleren har tidligere uttalt at han liker VIF.
Klarer spilleren dessuten å si nei til Bratseths lovord og lønninger?
Eller sjarmtrollene Kjetil x 2?
Det beste vi kan gjøre er å bruke Andresen som "nyttig idiot" i media og samtidig hjelpe han/Stabæk med å presse pris. Martin kommer ikke til LSK, så denne tråden kan vi bare legge død.Kommentar
-
Selvsagt vil man ha Andresen i gul drakt. Selvsagt. Jeg vil ha Judas også. Samma for meg bare fugla vinner. Noe det har blitt ganske lite av de siste årene. Jeg heier på Lillestrøm ikke på spillerene, så tullinger for bare komme. Jeg skal ta de imot med åpne armer og klappe til de drar. De som tviler på egenskapene til Andresen må tenke om igjen. Den mannen er god. Hadde Stabæk vært uten Andresen hadde de vært klare for nedrykk mange runder før slutt.Kommentar
-
Nå har vel Andresen sagt at han vil være i Oslo-området, så av den grunn bør vel RBK være uaktuell.
Nå ville jo Helstad nærmere datteren i Oslo da han dro til RBK, så det er jo mulig at Nils Skutle er tungt inne i forhandlingene.
At Andresen har kommet med noen lite gjennomtenkte uttalelser om LSK rett forut for noen kamper er vel som man må forvente. Om LSK skulle møte Manchester City i kamp, så vil vel antagelig også Rösler der og da ikke være City-tilhenger, eller hva? For pokker, jeg var jo til og med nesten RBK-supporter i helga. :shock:
Og det må da være bedre om Andresen sitter på benken til LSK (dersom andre spillere er i bedre form, enn om han spiller for VIF? Helt egoistisk sett...Knurr...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzTanken på at Andresen skal presse Søgård ut av laget gjør meg sint.
Søgård er en dugelig midtbanespiller når han får spille på styrkene sine, men tror du han kunne danket ut Andresen fra landslaget? Reaksjonene du ville fått for å hevde det ville kanskje sagt deg noe om styrkeforholdet.
Hvis du vil ha lokale spillere og middelmådige tabellposisjoner så greit. Vil du ha medaljer og triumfer så sier du ja takk hvis landslagskapteinen kommer.FerdigskåraKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KimitoDen svært hypotetiske tanken på at Sportsklubben skulle blitt ledet av slike som deg får det til å fryse nedover ryggen min.
Hvis du vil ha lokale spillere og middelmådige tabellposisjoner så greit. Vil du ha medaljer og triumfer så sier du ja takk hvis landslagskapteinen kommer.
Søgård og Andresen, siden du insisterer på å sammenlikne dem (samtidig som du henger ut Søgård; veldig sympatisk av deg), kan ikke sammenliknes. Søgårds primære jobb på en fotballbane er ikke å styre spillet, men å vinne tilbake ballen.
Andresen er ikke en mann som vil trekke LSK gjennom kriser (du kan jo se på hvilken strålende jobb han gjorde i Stabæk i høst, da han sørget for å få treneren sparket tre runder før slutt og har vært usynlig på banen hele høstsesongen). Folk som Søgård kan du alltid stole på at gir 150%. Det er ingen tvil om hvem jeg heller vil ha.
Hvis du vil ha et kjøpelag med store egoer kan du begynne å støtte Lyn i stedet. God bedring!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kimito
Hvis du vil ha lokale spillere og middelmådige tabellposisjoner så greit. Vil du ha medaljer og triumfer så sier du ja takk hvis landslagskapteinen kommer...................Kommentar
-
Til Trigz: Får ta et punkt om gangen da. Til tross for at du har en tendens til å trekke det langt i usakligheter.
Nei, er ikke 14 år, men har lagt merke til at mange hevder dette om folk de er uenig med. En underlig tendens synes jeg da man bør ha rom for ytringer av folk i forskjellige aldre. Hvis du ønsker alderen min kan jeg opplyse om at jeg fylte 26 for noen få dager siden. At jeg er supporter i gåseøyne for deg er provoserende da jeg har stått med Bøffelberget som svært ung gutt og synger med Kanari-Fansen når jeg har sjansen (bor i Bergen som du kan lese av profilen), er medlem, har skrevet, og skal skrive mer, til fanzina og oppfyller generelt kriteriene for å være mer opptatt av laget enn veldig mange. At jeg er korttenkt...nei, det blir for barnslig å forsvare seg mot dette med iq-tester og utdannelse så jeg lar være.
Jeg er for øvrig enig i at Robert Koren er en potensielt svært god playmaker, men ser ikke problemet med å hente en ballspillende midtbanemann til. Spesielt ikke da han er landslagskaptein og uansett hva du hevder, en svært god fotballspiller. Det er ikke umulig at vi kunne ha fått bruk for Søgård fremdeles da skader, karantener og rotering i mannskap er en realitet i dagens fotball.
At du hevder at jeg insisterer på å sammenlikne de to faller på egen urimelighet da jeg innleder hele innlegget mitt med å sitere deg i å gjøre akkurat det (makan).
Jeg henger ikke ut Søgård ved å si at han er en dugelig fotballspiller. Jeg liker spillestilen hans og at han er lokal, men jeg klarer ikke å få meg til å trekke superlativene til de store høydene da han også har sine begrensninger. Allikevel setter jeg pris på han. Det er mulig at du kategoriserer alle spillerne enten i boksen kalt BEST eller DÅRLIGST. Jeg opererer med nyanser.
Andresen har hatt en varierende høst, det er sant. Men å komme som en frelser som skal redde hele laget er ingen enkel oppgave. I tillegg var han ute av form og har brukt tid på å ta seg inn igjen. Allikevel var han visstnok banens beste mot RBK tidligere og i kampen på Brann stadion var han glimrende. At du synes å tro at han er en middelmådig spiller som er kaptein på landslaget fordi Hareide ikke vet hva han driver med får være din ting. Jeg tror han er mer kompetent enn du er. Jeg tror jeg er mer kompetent enn du er (ikke gidd å svar, jeg vet du er uenig). Jeg vet i alle fall at vi begge er mer saklig enn du er.
Og til sist: Slutt å be folk heie på andre lag, det er både usaklig og tåpelig.FerdigskåraKommentar
-
du kan jo se på hvilken strålende jobb han gjorde i Stabæk i høst, da han sørget for å få treneren sparket tre runder før slutt og har vært usynlig på banen hele høstsesongen
Er det ikke en offentlig hemmelighet at Gaute Larsen skulle hatt sparken for lenge siden og at Martin Andresen trente Stabæk ifjor? At Martin styrker Lillestrøm. Garantert!!Kommentar
-
Selv om han er kaptein på det norske landslaget så trenger han ikke være så utrolig god. Begynner å bli en del mnd`er siden Åge ble landslagstrener, og noe av det første han da måtte finne ut er hvem han vil ha som kaptein. På den tiden så virket kanskje Martin som det beste kapteins emne... Når han først har valgt en som skal være kaptein så må han stå for det. Man setter ikke ut kapteinen til tross for noen dårlige kamper. Nå har Martin vært mere dårlig enn god de siste mnd`ene, men han er nok kaptein i neste landskamp også.
Poenget mitt er at jeg synes ikke han er så god som alle skal ha det til, og håper ikke vi får inn eksterne sponsorer som skal hente han. Da håper jeg heller dem legger på noen millioner å henter Ødegård...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Hvis det skulle vise seg at Andresen kommer til LSk håper jeg han gjør en kjempe jobb og driter ut alle kritikerne her inne. Athan ikke har vært god har noe med laget å gjøre. Det hjelper ikke å ha Beckham på et 1 divisjons lag i Norge!!! Ville han også vært elendig da?
Kom med noe saklig heretter.Kommentar
Kommentar