Hvem forsvinner?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frydenlund
    Medlem
    Hoffnarr
    • Feb 2004
    • 52

    Hvem forsvinner?

    Det er vel 100% klart at Werni, Tomtom og Gylfi forsvinner fra klubben. Hva med Berget? Blir han værende? Og Powell? Må si jeg ikke helt liker at de kvitter seg med spillere som Powell og Werni. Vanskelig å finne erstattere til disse, uten å bruke en haug med penger..
  • ketil
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Feb 2004
    • 246

    #2
    Werni er uerstattelig og Powell har jo bøtta inn mål i år!

    Kommentar

    • Trofast kanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 355

      #3
      berget har godt til nybergsund

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #4
        En skam å ikke fornye med Tom! Han har faktisk vært god på backen, og meget trygg defensivt. (I motsetning til andre backer)

        Burde vel jaggu være mulig å gi han en to-års kontrakt med 350.000 i lønn vel? Men det er kanskje meningen at Rambekk skal være venstreback?

        Kommentar

        • Trofast kanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 355

          #5
          rambekk er kjøpt inn som back, itilegg har vi shane.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7080

            #6
            Ligger vel i korta at Baron forsvinner også. Framtida til Kasey, hvordan blir den? Tviler på at han er hypp på nok en sesong på benken dersom Uwe får inn den klassespilleren på midtbanen han prater om. Tom K tror jeg vi får se som motstander på Åråsen til neste år, han har blitt en dugelig back, men Rambekk er bedre. Og så håper jeg Thorud får sjansen til neste år. En av Arnes store synder var måten han behandla Thorud på - jeg anser ham som et stort talent.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

              #7
              Kasey er ikke god nok på dette nivået - han kan vi ikke telle med. Men selv uten Kasey har vi 3 sentrale midtbaner/indreløpere; Espen, Robert og David. Dette er ikke vår værste lagdel - spesielt ikke hvis det er meningen at vi skal spille 4-4-2. Skal vi derimot spille 4-4-2 så trenger vi en midtspiss til. Skal vi spille 4-3-3(4-5-1) så holder det med Arild og Magnus.

              Hva vi trenger er 1stk venstre ving og 1stk høyre ving!

              I tillegg trenger vi en midtstopper - en god en!

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #8
                For min del håper jeg virkelig ikke at Baron forsinner. Mannen er blant tippeligaens klart beste keepere. Vel topper han tabbemål-statistikken, men samtidig har han også høyest redningsprosent av alle (jf. VGs barometer). Men: jeg håper klubben skaffer en seriøs utfordrer til Baron, slik at han presses til å skjerpe seg !

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Jeg er også usikker på hvor godt dekket vi er på vingene. Påsan er som sagt mye skadet, og vi har ingen ordentlig backup til han. Høyresiden blir vel etter alt å dømme Winsnes sin. Mifsud kan spille både venstre og høyreving, samt spiss. Så det blir spennende å se hva Røsler kommer til å bruke han til. Selv så er jeg ingen fan av at spillere blir brukt på forskjellige plasser (sånn som Andersson og TomK i år), men mye tyder vel på at Mifsud blir en "potet" neste sesong...
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

                    #10
                    [quote="King_Raymond"]Mifsud kan spille både venstre og høyreving, samt spiss.quote]

                    Dette er ikke sant. At Mifsud KAN spille ving/flanke/kant er kun ønsketenkninger - skapt av fansen. En typisk ving er god til å holde bredden i det offensive spillet, god til å utfordre/dra av en mann og ikke minst veldig god til å slå presise innlegg. Sånn som Pål Strand er.(i form) Mifsud har desverre ikke disse kvaliteter. Han er derimot en midtspiss/offensiv midtbane - som har sin styrke i å ligge på offside grensa og vente på gjennombruddspasninger. Starter han på kanten så resulterer det i at han skjærer innover i banen.

                    Jeg personlig tror Mifsud kunne vært god i en rolle litt bak en stor sterk midtspiss i en 4-4-1-1.

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #11
                      [quote="Ola"]
                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                      Mifsud kan spille både venstre og høyreving, samt spiss.quote]

                      Dette er ikke sant. At Mifsud KAN spille ving/flanke/kant er kun ønsketenkninger - skapt av fansen. En typisk ving er god til å holde bredden i det offensive spillet, god til å utfordre/dra av en mann og ikke minst veldig god til å slå presise innlegg. Sånn som Pål Strand er.(i form) Mifsud har desverre ikke disse kvaliteter. Han er derimot en midtspiss/offensiv midtbane - som har sin styrke i å ligge på offside grensa og vente på gjennombruddspasninger. Starter han på kanten så resulterer det i at han skjærer innover i banen.

                      Jeg personlig tror Mifsud kunne vært god i en rolle litt bak en stor sterk midtspiss i en 4-4-1-1.
                      Okey, han har sagt selv at han kan spille i de rollene, samtidig som han har spilt både flanke og spiss i denne sesongen. Om han ikke er god nok er en annen sak, men er sjelden vi har gode spillere på samtlige posisjoner samtidig
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • Ola
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1651

                        #12
                        Men abisjonene må da være medaljer??? Vi tar ikke medaljer hvis vi har klare svakheter i første-11!!

                        Se på Brann's offensive kvaliteter! Jeg personlig tror de får Ødegaard, det vil si at de kan stille med Kvisvik og Ødegaard på hver kant og Winthers og Sæthernes foran!

                        Flankespillere er så viktig for LSK's spillestil - det har vi sett i årevis. Det holder ikke med en skadeutsatt Strand, middelmådigheten Winsnes og en omskolert Mifsud.

                        Det håper jeg Uwe ser.

                        Kommentar

                        Working...