Tilstanden på Åråsen-gresset og tribunen frem mot seriestart
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Det sitter folk kun til og med sete nr. 10 på sittedelen av felt C. Gjerdet er plassert der sete nr. 15 var tidligere. Med andre ord er det ca. 1,5 meter mellom de sittende og de stående. Dette gjør at de sittende ser så godt som hele banen.
Hovedproblemet i fjor var at de stående ofte trakk helt inntil de sittende. Det var ikke noe tydelig nok skille.Kommentar
-
Ser jeg konturen av tifo her??
Husker sist sesong sto jeg på rad 16 sete 15-18.. Det blir hardt iår, så det betyr vel også at feltet har blitt litt mindre??
Banen ser veldig fin ut Fin farge.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Var også innom Åråsen i dag. Var der også for 6 dager siden. Forskjellen fra da og i dag var veldig store. Virker som det har fått veldig mye futt i gresset den siste uka. Spinnvill fin grønnfarge på gresset, samtidig som matta bare blir mer og mer jevn. Virker veldig lovende.
All slags hyllest til banemannskapet.Kommentar
-
Var på Åråsen på lørdag.. Veldig fin bane.. Så også at de satt opp nye skilt rundt hele stadion, som viser vegen til de forskjellige feltene.. De monterte også et oversikt kart ved inngangen til diadora tribunen..------Sørum kanaris------
100% StøtteKommentar
-
Pokker meg på tide. Spesielt den gamle tribunen hadde ingen skilting overhodet, noe som ikke gjorde det lett for tilreisende å finne seg en plass.Kommentar
-
Banen er grønn og fin og holder bra til å være april. Desverre var banen veldig løs og ble løpt opp en del. Ifølge Tom så var den veldig løs rundt midtsirkelen. Spennende å se åssen den ser ut etter oppvarming og 2x45 imorra.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar