Slutt for Royal League?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    #21
    Blir det Royal League i år eller? Er RL turer som gjelder for ekte kanari fans gleder meg stort til neste tur!!

    Kommentar

    • Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

      #22
      Opprinnelig skrevet av VK
      Blir det Royal League i år eller? Er RL turer som gjelder for ekte kanari fans gleder meg stort til neste tur!!


      Her har det ikke skjedd en bokstav siden de vedtok å endre konseptet..
      Ikke lett å finne ut noe da
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        #23
        Det er vel ingen TV-avtale på plass enda. TV-selskapene venter i det lengste for å få prisen ned. Kjipt hvis det ikke blir noe. Alternativet er jo treningskamper mot Hønefoss.

        Kommentar

        • 10.09.50
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1410

          #24
          Opprinnelig skrevet av KFL41
          Det er vel ingen TV-avtale på plass enda. TV-selskapene venter i det lengste for å få prisen ned. Kjipt hvis det ikke blir noe. Alternativet er jo treningskamper mot Hønefoss.
          Kjipt hvis det ikke blir noe fordi turneringen legges ned. Men enda kjipere hvis det ikke blir noe fordi turneringen bare er for de fire beste. La oss bekymre oss om en ting av gangen. Og da syns jeg vi skal begynne med Vålerengen i morgen.

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            #25
            Rune Hauge jobber for å finne en løsning for RL:

            Kommentar

            • Kanariz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 2507

              #26
              håper det blir RL i år. Morsomme turer, og alltid gøy å ha kamper om vinteren

              Kommentar

              • 10.09.50
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 1410

                #27
                Opprinnelig skrevet av RSP
                Rune Hauge jobber for å finne en løsning for RL:

                http://fotball.aftenbladet.no/royal/article91922.ece
                Fra artikkelen:

                Mens prisen for Royal League i Danmark, Sverige og Norge totalt var på mellom 60 og 70 millioner kroner da turneringen startet i 2004, skal prisen nå være nede i 30 millioner kroner.
                De 100 millionene Rune skal ha for å fremforhandle avtalen kommer antakelig i tillegg, så det ser ikke særlig lyst ut for RL i år.

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                  De 100 millionene Rune skal ha for å fremforhandle avtalen kommer antakelig i tillegg, så det ser ikke særlig lyst ut for RL i år.
                  Han hadde ikke skuratt 100 mil i fastpris sist da. han får 10% provisjon som er standard.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • 10.09.50
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 1410

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Han hadde ikke skuratt 100 mil i fastpris sist da. han får 10% provisjon som er standard.
                    Ser du advarer om at ironi kan forekomme i dine innlegg. Det slo deg ikke at det kunne forekomme i andres innlegg også?

                    For øvrig tør jeg love at 100 mill i provisjon for en deal på 1 milliard er ganske langt over hva som er standard. Jeg gjetter at 10 % er en høy sats for medieavtaler, og fraværet av et tak for provisjonen er direkte amatørmessig. Men det var snøen som falt i fjor. Eller var det forfjor.

                    Kommentar

                    • RSP
                      Moderator
                      • Aug 2004
                      • 10498

                      #30
                      Telenor i forhandlinger om tv-rettighetene til RL. Hvis enighet kan RL bli vist på TV2 Zebra og TV2 Sport. Fra dagens Aftenposten:

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av RSP
                        Telenor i forhandlinger om tv-rettighetene til RL. Hvis enighet kan RL bli vist på TV2 Zebra og TV2 Sport. Fra dagens Aftenposten:

                        http://fotball.aftenposten.no/royal/article91979.ece
                        Herlig. Akkurat det vi trenger, mer fotball på TV2...

                        Gleder meg til å få høre alsaker og semb hele vinteren igjennom..
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2128

                          #32
                          Siden Brann er klare for Royal League, skal du ikke se bort ifra at det blir en løsning...

                          Den beste måten for å unngå TV2 er uansett og komme seg på kamp. Den nest beste måten er å sitte på puben og skrike så høyt at du ikke hører kommentatorene. Ser ikke helt problemet...
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • Bolsen3
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 1061

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av xeR
                            Herlig. Akkurat det vi trenger, mer fotball på TV2...

                            Gleder meg til å få høre alsaker og semb hele vinteren igjennom..
                            Det er faktisk litt bedre enn TvNorge og Otto Ulseth synes jeg

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13277

                              #34
                              Otto Ulseth ja. Sjelden har jeg vært mer brydd over min egen nasjonalitet enn da vi sendte Otto Ulseth til Irak. At han fikk passere fylkesgrensa er ille, for ikke å snakke om å sende han ut av landet til uskyldige mennesker som allerede har lidd nok. Siden Drillo har kommet til et muslimsk land vil jeg be ham og alle andre om å omtale Ulseth som Drillos VENSTRE hånd, slik at folka der nede får en ide om hvilken møkkdusj som er i vente når han åpner kjeften.
                              .

                              Kommentar

                              • Fritz
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2004
                                • 1033

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av reka
                                Otto Ulseth ja. Sjelden har jeg vært mer brydd over min egen nasjonalitet enn da vi sendte Otto Ulseth til Irak.
                                Synes det er verd å nevne en kommentar som dukket opp på db.no da det ble kjent at Otto skulle til Irak: "Ja, ja, Otto. Husk at det å være mislikt i Irak ikke er det samme som å være mislikt i Norge."

                                Uansett, bare deilig å være kvitt fyren. Kjenner jeg blir fysisk uvel bare av å skrive dette innlegget, så jeg kutter her.

                                Kommentar

                                • Rathsmeister
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 561

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Fritz

                                  Uansett, bare deilig å være kvitt fyren.
                                  Vi er jo også kvitt Frode Olsen ettersom han skal ta over som sportsdirektør i Bryne.Han blir heller ikke et stort savn på kommentatorplassen....
                                  Mvh
                                  Martin Raths

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    #37
                                    Blæh! Her hadde NRK sjansen til å kjøpe "norsk" fotball til en billig penge, og gi oss litt god og saklig dekning.. De har vel sikkert gitt opp segmentet herrefotball
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • Nr10
                                      Medlem
                                      Bøffel
                                      • Mar 2007
                                      • 31

                                      #38
                                      Et forslag til en mer spennende RL-turnering

                                      To av landene får med seg de 5 beste lagene fra siste seriesesong, mens landet som hadde vinnerlaget i fjor (Danmark) får lov å stille med 6 lag.

                                      Før jul:

                                      La 16 lag gå rett på 1/8 finale, som spilles over 2 kamper (hjemme og borte), de 8 vinnerlagene kjører samme opplegg i kvartfinalene. Alternativt vinn eller forsvinn etter én kamp.

                                      På senvinteren:
                                      I semiene og i finalen er det én kamp og ett vinnerlag!

                                      Tror dette fenger mer, samt at det er lettere å psyke seg opp til tribunetilværelse i minusgrader.

                                      Kommentar

                                      • Guling
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 484

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av xeR
                                        Herlig. Akkurat det vi trenger, mer fotball på TV2...

                                        Innrømmer med en gang at jeg ikke sitter inne med altfor mye kunnskap om hvem som har rettighetene til hva, hvilke medier som tilhører samme selskap osv. Men:

                                        At TV2 og Telenor samarbeider, er jeg klar over. Mener imidlertid å huske at Telenor også har en fot inne i Canal Digital, noe som kan bety at Royal League kan gå på Canal+ dersom Telenor sender det dit i stedet for til TV2. Det er verdt å merke seg at TV2 og Telenor ikke er bestevenner om dagen, jmf bråket rundt riks-TV.

                                        Rett meg hvis jeg tar feil.

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Guling
                                          Innrømmer med en gang at jeg ikke sitter inne med altfor mye kunnskap om hvem som har rettighetene til hva, hvilke medier som tilhører samme selskap osv. Men:

                                          At TV2 og Telenor samarbeider, er jeg klar over. Mener imidlertid å huske at Telenor også har en fot inne i Canal Digital, noe som kan bety at Royal League kan gå på Canal+ dersom Telenor sender det dit i stedet for til TV2. Det er verdt å merke seg at TV2 og Telenor ikke er bestevenner om dagen, jmf bråket rundt riks-TV.

                                          Rett meg hvis jeg tar feil.

                                          Jeg leste ett eller annet sted tidligere idag at hvis det ble en avtale så skulle TV2 stå for sendingene. via zebra og Tv2 Sport.
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...