Blir det Royal League i år eller? Er RL turer som gjelder for ekte kanari fans gleder meg stort til neste tur!!
Slutt for Royal League?
Collapse
X
-
Her har det ikke skjedd en bokstav siden de vedtok å endre konseptet..
Ikke lett å finne ut noe daHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Kjipt hvis det ikke blir noe fordi turneringen legges ned. Men enda kjipere hvis det ikke blir noe fordi turneringen bare er for de fire beste. La oss bekymre oss om en ting av gangen. Og da syns jeg vi skal begynne med Vålerengen i morgen.Kommentar
-
Rune Hauge jobber for å finne en løsning for RL:
Kommentar
-
Rune Hauge jobber for å finne en løsning for RL:
http://fotball.aftenbladet.no/royal/article91922.ece
Mens prisen for Royal League i Danmark, Sverige og Norge totalt var på mellom 60 og 70 millioner kroner da turneringen startet i 2004, skal prisen nå være nede i 30 millioner kroner.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
For øvrig tør jeg love at 100 mill i provisjon for en deal på 1 milliard er ganske langt over hva som er standard. Jeg gjetter at 10 % er en høy sats for medieavtaler, og fraværet av et tak for provisjonen er direkte amatørmessig. Men det var snøen som falt i fjor. Eller var det forfjor.Kommentar
-
Telenor i forhandlinger om tv-rettighetene til RL. Hvis enighet kan RL bli vist på TV2 Zebra og TV2 Sport. Fra dagens Aftenposten:
Kommentar
-
Telenor i forhandlinger om tv-rettighetene til RL. Hvis enighet kan RL bli vist på TV2 Zebra og TV2 Sport. Fra dagens Aftenposten:
http://fotball.aftenposten.no/royal/article91979.ece
Gleder meg til å få høre alsaker og semb hele vinteren igjennom..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Siden Brann er klare for Royal League, skal du ikke se bort ifra at det blir en løsning...
Den beste måten for å unngå TV2 er uansett og komme seg på kamp. Den nest beste måten er å sitte på puben og skrike så høyt at du ikke hører kommentatorene. Ser ikke helt problemet...En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Otto Ulseth ja. Sjelden har jeg vært mer brydd over min egen nasjonalitet enn da vi sendte Otto Ulseth til Irak. At han fikk passere fylkesgrensa er ille, for ikke å snakke om å sende han ut av landet til uskyldige mennesker som allerede har lidd nok. Siden Drillo har kommet til et muslimsk land vil jeg be ham og alle andre om å omtale Ulseth som Drillos VENSTRE hånd, slik at folka der nede får en ide om hvilken møkkdusj som er i vente når han åpner kjeften.
.Kommentar
-
Uansett, bare deilig å være kvitt fyren. Kjenner jeg blir fysisk uvel bare av å skrive dette innlegget, så jeg kutter her.Kommentar
-
Kommentar
-
Blæh! Her hadde NRK sjansen til å kjøpe "norsk" fotball til en billig penge, og gi oss litt god og saklig dekning.. De har vel sikkert gitt opp segmentet herrefotball"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Et forslag til en mer spennende RL-turnering
To av landene får med seg de 5 beste lagene fra siste seriesesong, mens landet som hadde vinnerlaget i fjor (Danmark) får lov å stille med 6 lag.
Før jul:
La 16 lag gå rett på 1/8 finale, som spilles over 2 kamper (hjemme og borte), de 8 vinnerlagene kjører samme opplegg i kvartfinalene. Alternativt vinn eller forsvinn etter én kamp.
På senvinteren:
I semiene og i finalen er det én kamp og ett vinnerlag!
Tror dette fenger mer, samt at det er lettere å psyke seg opp til tribunetilværelse i minusgrader.Kommentar
-
Innrømmer med en gang at jeg ikke sitter inne med altfor mye kunnskap om hvem som har rettighetene til hva, hvilke medier som tilhører samme selskap osv. Men:
At TV2 og Telenor samarbeider, er jeg klar over. Mener imidlertid å huske at Telenor også har en fot inne i Canal Digital, noe som kan bety at Royal League kan gå på Canal+ dersom Telenor sender det dit i stedet for til TV2. Det er verdt å merke seg at TV2 og Telenor ikke er bestevenner om dagen, jmf bråket rundt riks-TV.
Rett meg hvis jeg tar feil.Kommentar
-
Innrømmer med en gang at jeg ikke sitter inne med altfor mye kunnskap om hvem som har rettighetene til hva, hvilke medier som tilhører samme selskap osv. Men:
At TV2 og Telenor samarbeider, er jeg klar over. Mener imidlertid å huske at Telenor også har en fot inne i Canal Digital, noe som kan bety at Royal League kan gå på Canal+ dersom Telenor sender det dit i stedet for til TV2. Det er verdt å merke seg at TV2 og Telenor ikke er bestevenner om dagen, jmf bråket rundt riks-TV.
Rett meg hvis jeg tar feil.
Jeg leste ett eller annet sted tidligere idag at hvis det ble en avtale så skulle TV2 stå for sendingene. via zebra og Tv2 Sport.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar