Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kanarifan
Hei, lurer på hvilken fotballfilosofi ditt lag vil spille, og hvilke lagdeler vil du forsterke (hvor mange spillere)? Vil ønske deg og ditt team all mulig lykke til.
Skrevet av: Øystein Bråten
Svar:
Takk. Vi må få inn en erfarer midtbanespiller og en spiss. Det er de to viktigste for å heve kvaliteten umiddelbart. Jeg vil bygge opp et lag som stabilt kan være med å kjempe om medaljer. Det bør vi klare i løpet av tre år. Jeg har en ide om hvordan jeg vil spille. I en ideel verden vil jeg spille 4-4-2, men med det laget vi har akkurat i dag vil jeg spille 4-3-3.
- Uwe
--------------------------------------------
OJ!
Torgeir Bjarmann
Hello Uwe,I am happy that you are in good shape again again. I wonder if ,do you think it is something you can use Bjarmann to in the future ? :-) Because he is MR Lillestrøm,you know?
Skrevet av: Evig Optimist
Svar:
Hvis Torgeir holder seg i form og vi forsvarkrise, så vet du aldri.
Kommentar