Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Bare for å supplere litt her: Snuoperasjonen til VIF skulle ALDRI HA SKJEDD!!! Forbanna Jonny Ditlevsen! Byllepest på deg!
Dette er andre gang i denne tråden du mottar en advarsel.
Neste gang vil det kanskje bli mer. Hold deg i skinnet nå.
Hallo, skal vi ikke ha takhøyde her???
Synes det var noen som ymta om at KFL var blitt så soft og stuereine...
Såpass må en da tåle, det trossalt snakk om følelser :lol:
Bare for å supplere litt her: Snuoperasjonen til VIF skulle ALDRI HA SKJEDD!!! Forbanna Jonny Ditlevsen! Byllepest på deg!
Dette er andre gang i denne tråden du mottar en advarsel.
Neste gang vil det kanskje bli mer. Hold deg i skinnet nå.
Hallo, skal vi ikke ha takhøyde her???
Synes det var noen som ymta om at KFL var blitt så soft og stuereine...
Såpass må en da tåle, det trossalt snakk om følelser :lol:
Generelt synes jeg ikke slike advarsler skal diskuteres i en åpen tråd, men siden vi nå går inn i en periode der vi moderatorer skal prøve å ta litt mer tak enn tidligere og dette kan virke uvant, skal jeg svare.
Selvfølgelig skal vi ha takhøyde her, når det kommer til en persons saklige meninger. Men innlegg som ikke inneholder annet enn sverte og har en aggressiv tone (ikke saklig i det hele tatt), må vi prøve å unngå her inne. Er det synlig humoristisk og ikke provoserer noen, så la gå, men vi trenger ikke one-linere uten noen faktisk mening.
Fant denne nå nettopp, og jeg bare lurte på om jeg kan få lov til å ønske byllepest på Kjetil Siem og Lars Bohinen i stedet for Jonny Ditlevsen, siden de ikke er dommere. Går det bra?
Dere vif-folk trur at at dere er de eneste som har fulgt rbk på til døra og har gitt trøndra kamp, men jeg har bare en ting å si!
VELKOMMEN ETTER!!
Vi gjorde i 2001 og da tok vi ikke 48 poeng som normalt hadde holdt til en 4. plass, men 56. Det er mange lag som har greid å skrape sammen 48 poeng de siste årene og dere har den laveste poengsummen et sølvlag har hatt siden 14-lagsserien ble innført. Men for all del, bare gå rundt og tru at dere er så fantastisk gode. Slik at fallhøyden blir enda høyere.
Deilig å lese når folk virkelig kan svare for seg! Kloke ord!
Liker også følgende kommentar fra Grusom B (Lasse Kongo): Seks nye poeng? Historieløse faen! Dere har ikke slått oss to ganger på en sesong på over femten år, og når dere først gjør det er det Berntsen-faen som gir dere seieren. Og det veit du! Dere er en oppskrytt faens mediejippo.
Men jeg synes ikke å boikotte VIF's sponsorer er helt riktig, da kan de begynne å boikotte våre sponsorer, Aalesund boikotte Molde sine, alle kan boikotte RBK sine osv. osv.... Til slutt kan det bli negativt når man skal ut å søke nye sponsorer!
Dette har faktisk vært et ganske vanlig problem i Stor-Brittania.
Jeg støtter Grusom B det må være lov å ytre kontroversielle meninger... Flaming, uthenging/dissing av andre personer bør kunne skjønnsvurderes fra gang til gang.
Og for øvrig så synes jeg det er greit å "disse" usaklige/hinsides innlegg fra Enga supportere som bare er ute etter å provosere
Lets do it to it (Nicholas Cage in Leaving Las Vegas)
Generelt synes jeg ikke slike advarsler skal diskuteres i en åpen tråd, men siden vi nå går inn i en periode der vi moderatorer skal prøve å ta litt mer tak enn tidligere og dette kan virke uvant, skal jeg svare.
Hei du!!!!
Hvis dere er menn nok til å gi folk en advarsel åpent slik at alle kan se det, så bør dere faen meg være menn nok til å diskutere det åpent også.
Jeg har sagt til dere adminer fjorten tusen ganger : "skal dere gi advarsel så gi den privat". Hvorfor? jo fordi mange slipper unna med liknende(forskjellsbehandling) og fordi at dere flere ganger har klart å gi feil folk advarsel.
Feil folk som meg og cocajerry, som foreksempel da vi hadde en voldsom debatt der vi konkurrerte om å æreskjelle hverandre (det var gøy, eller hva, cocagutt?). Da kom dere adminer og kjeftet på oss, og det likte vi ikke. Det er bortimot det morsomste jeg har vært borti her på sida, bortsett fra da kristian og cocajerry beskyldte meg for å være rasist da jeg sa at Diallo hadde kommet og stjålet jobben til Tore Tornado (jerry innrømmet feil, rett skal være rett. moro lell).
Feil folk som meg og cocajerry, som foreksempel da vi hadde en voldsom debatt der vi konkurrerte om å æreskjelle hverandre (det var gøy, eller hva, cocagutt?). Da kom dere adminer og kjeftet på oss, og det likte vi ikke. Det er bortimot det morsomste jeg har vært borti her på sida, bortsett fra da kristian og cocajerry beskyldte meg for å være rasist da jeg sa at Diallo hadde kommet og stjålet jobben til Tore Tornado (jerry innrømmet feil, rett skal være rett. moro lell).
Må innrømme at det var ett svakt øyeblikk da jeg trodde du var rasist, men du Lasse Grusom klarte ikke å skrive ironi så forståelig som det du innbiller deg den gangen akkurat.
:twisted:
"Jævla Koren...Kommer hit og tar jobba våre. Fy faen. Kan ikke norsk engang. Kommer sikkert til å få masse unger som kommer til å lage gjeng."
til dette svarte kristian: "Skjerp deg kraftig. Jeg håper ikke du mente det. At gode spillere fra utlandet kommer å skaffer seg jobb er vel positivt"
Da lo jeg veldig høyt, og skrev dette: "Kristian: Det er ikke det vettu! Det gjør jo at vi må flytte til Spania uten å lære oss spansk! Tenk på Tore Tornado! Han var norsk! Fikk han spille? Næhei! Og det var kjempedårlig gjort av Diallo, som kom og tok jobben hans!
Tror faen meg jeg skal gi AP på båten og begynne å stemme Frp istedet! Eller hvit valgalianse, til og med! Jack Kjus! Hvor er du når Tore Tornado og jeg trenger deg?"
Jeg er ikke sikker på nøyaktig hvor det er jeg ikke er flink til å være ironisk her, men det kan sikkert du hjelpe meg med å finne ut av, jerry.
"Jævla Koren...Kommer hit og tar jobba våre. Fy faen. Kan ikke norsk engang. Kommer sikkert til å få masse unger som kommer til å lage gjeng."
til dette svarte kristian: "Skjerp deg kraftig. Jeg håper ikke du mente det. At gode spillere fra utlandet kommer å skaffer seg jobb er vel positivt"
Da lo jeg veldig høyt, og skrev dette: "Kristian: Det er ikke det vettu! Det gjør jo at vi må flytte til Spania uten å lære oss spansk! Tenk på Tore Tornado! Han var norsk! Fikk han spille? Næhei! Og det var kjempedårlig gjort av Diallo, som kom og tok jobben hans!
Tror faen meg jeg skal gi AP på båten og begynne å stemme Frp istedet! Eller hvit valgalianse, til og med! Jack Kjus! Hvor er du når Tore Tornado og jeg trenger deg?"
Jeg er ikke sikker på nøyaktig hvor det er jeg ikke er flink til å være ironisk her, men det kan sikkert du hjelpe meg med å finne ut av, jerry.
Jeg leste faktisk ikke alle innleggene dine, noe du sikkert forlangte og tydligvis tok for god fisk.
Jeg synes ikke ironi passer så veldig bra inn da man skriver det. Det er ikke kun til vokal bruk, men du skal ihvertfall være bedre enn det du var.
Strø ironien over flere innlegg og mene at folk skal lese alle dine og han andre fyren sine innlegg for å skjønne det blir for drøyt.
Jeg er temmelig klar i meldingene mine, og ser på det som en fordel fordi jeg slipper sitte å stuke for si noe på en anderledes måte da jeg kan si det rett frem så alle forstår det. Det er mulig jeg er dum som forventer dette av andre, men jeg sparer som regel mye tid på det bortsett fra for eksmepel nå.
Til sist så vil jeg bare spørre deg om du kjenner så veldig mange som i det hele tatt hadde giddi tatt opp dette skal vi si 6 mnd etter at det "skjedde"?, det må være flaut :lol: .
Får bare beklage til adminen siden jeg kallte han en nisse, det skal ikke gjenta seg. Jeg skal prøve å roe meg ned før jeg skriver neste gang jeg kjenner blodet bruser. MEN Vær så snill å gi disse advarslene privat, av samme grunner som i forrige innlegg du ikke svarte på.
Vel, nå er jeg jo en selvopptatt narsissist, så det burde ikke overraske noen at jeg faktisk gidder å ta meg tid til å rote frem ting jeg selv har skrevet for lang tid tilbake. Mulig det bare er jeg selv som ser at det jeg har skrevet er åpenbart ironisk, men da er det jaggu faen ikke meg det er noe galt med.
Håper virkelig ikke den håndboka "bli smartere for dummies" skulle forestille å være til meg, for da har du virkelig sprengt ræva di med egen håndgranat (les driti deg ut).
Kommentar