Prinsipiell vif-boikott

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    #41
    Opprinnelig skrevet av PercyNilegård
    Jeg bestiller herved til meg selv følgende bok: "Forstå folk som ikke forstår ironi".

    De som ikke forsto dette kan ta helga, pronto!
    Høres ut som en virkelig vanskelig bok :lol: , nei du skal få en bok om ironi du også.

    Kommentar

    • CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

      #42
      Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
      Vel, nå er jeg jo en selvopptatt narsissist, så det burde ikke overraske noen at jeg faktisk gidder å ta meg tid til å rote frem ting jeg selv har skrevet for lang tid tilbake. Mulig det bare er jeg selv som ser at det jeg har skrevet er åpenbart ironisk, men da er det jaggu faen ikke meg det er noe galt med.

      Håper virkelig ikke den håndboka "bli smartere for dummies" skulle forestille å være til meg, for da har du virkelig sprengt ræva di med egen håndgranat (les driti deg ut).
      Nå kom jeg på hvorfor jeg svarte deg, og det hadde ikke noe med Diallo og gjøre som du sa. Det var denne setningen alene : "Jævla Koren...Kommer hit og tar jobba våre. Fy faen. Kan ikke norsk engang. Kommer sikkert til å få masse unger som kommer til å lage gjeng."

      Tro det eller ei men mange kunne skrivi denne setningen og ment det så knyt igjen a.

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #43
        Det er vel rett og slett fordi jeg ikke forstår mennesker som er så ekstremt mentalt ubrukelige at dem kan få seg til å si noe sånt og faktisk mene det, at jeg kan skrive noe sånt og forvente at alle skjønner at det bare er tull.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #44
          Veit at jeg har en tragisk fortid, og faktisk er ganske tragisk fortsatt. Men det hindrer meg ikke i å si at du er enda mer tragisk lasse hehe nei da.

          Mente forresten også egentlig boka "ironi for dummies" og ikke dust for dummies eller hva jeg skrev.

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #45
            Bra rodd inn igjen, nordby.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #46
              Æhhh.... Hva diskuteres nå, egentlig? :wink: :lol: :lol: :lol:
              Knurr...

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                #47
                Det er roinga til Nordby nå. Kan ikke si at jeg ble like imponert som Lasse Grusom var, men joa Nordby er ett ro talent han.

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #48
                  Jeg er mer imponert over roinga hans en din forståelse for det skrevne ord, for å si det sånn.

                  Vi husker ikke hva vi diskuterer, men vi krangler i alle fall om hvor flink jeg er til å være ironisk når jeg later som om jeg er åndssvak rasist.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                    Jeg er mer imponert over roinga hans en din forståelse for det skrevne ord, for å si det sånn.

                    Vi husker ikke hva vi diskuterer, men vi krangler i alle fall om hvor flink jeg er til å være ironisk når jeg later som om jeg er åndssvak rasist.
                    Jeg skulle tydligvis ha fortalt deg hva klokka var for 6 mnd siden.

                    Som jeg sa tidligere så er det imponerende at du klarer å komme med dette 6 mnd etter at det skjedde.
                    At du sliter med språk og skrive ferdigheter selv og er det ihvertfall ikke tvil om. Du presterte å spørre meg om jeg ville skrive for tippeliga.com, noe jeg sa klart nei til (DA ER DU PÅ VIDDA DA).

                    Joa jeg kunne sikkert skjønt at det du sa om Koren ikke var seriøst, men skal du sitte her å forlange det så driter du deg ut.
                    For at jeg skulle skjønne hva du mente så måtte jeg ha hatt litt mer kjennskap til deg som person. På den tid du kom med dette pisset som du kaller ironi så kunne du ha vært 14 år og kjerring for min del, og akkurat nå lurer jeg på om du har fylt 10 og hva faen det er som er gæli med deg.

                    For øvrig så er jeg imponert over hvor drittlei jeg er av denne "saken", og tålmodighten til folk på forumet.

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #50
                      HAHAHA! Alldeles strålende! Skal vi ha en ny drittslengingsparade så vi kan få kjeft av administratorene igjen? At jeg spurte deg om å bli å skrive på ei nettside skyldtes en PM du sendte meg med en mail du hadde sent til Tom Norlie. Den viste at du kan skrive godt når du går inn for det, så istedet for å gjøre narr av meg for akkurat det, burde du ta det som et kompliment. Du kan også gjerne redigere vekk navnet på sida, jeg sendte deg en PM, og det står for personlig melding. Altså til deg, ikke til hele forumet.

                      Å prestere å påstå at jeg har skrive- og språkproblemer, det faller så paddeflatt på sin egen urimelighet at det ikke er verdt å kommentere engang.

                      Hva som er galt med meg? Jeg er narsissistisk, selvgod, selvopptatt og umoden for alderen. I tillegg er jeg en totalt uforbederlig kverrulant. Enn du? Ordlydblind?

                      Du hadde forøvrig en vittig formulering der som jeg lo godt av:
                      "For øvrig så er jeg imponert over hvor drittlei jeg er av denne "saken""
                      Slett ikke verst!
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • CocaJerry
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2532

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                        HAHAHA! Alldeles strålende! Skal vi ha en ny drittslengingsparade så vi kan få kjeft av administratorene igjen?
                        Ja og du er dømt til å tape. :mrgreen:
                        Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                        At jeg spurte deg om å bli å skrive på ei nettside skyldtes en PM du sendte meg med en mail du hadde sent til Tom Norlie. Den viste at du kan skrive godt når du går inn for det, så istedet for å gjøre narr av meg for akkurat det, burde du ta det som et kompliment. Du kan også gjerne redigere vekk navnet på sida, jeg sendte deg en PM, og det står for personlig melding. Altså til deg, ikke til hele forumet.
                        Hvor dum er du a? Den e-mailen jeg skrev til Nordlie sendte jeg deg på PM april ifjor eller no, fordi DU spurte. :?

                        Da du spurte meg om dette tippeliga.com greiene igår så spurte du om jeg hadde noe du kunne lese (igjen). Jeg sa jeg ikke passa til dette og du fikk derfor ikke noe å lese av meg da :-s .


                        Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                        Å prestere å påstå at jeg har skrive- og språkproblemer, det faller så paddeflatt på sin egen urimelighet at det ikke er verdt å kommentere engang.
                        Ok da kaller vi det bare problemer da, masse problemer. :P


                        Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                        Hva som er galt med meg? Jeg er narsissistisk, selvgod, selvopptatt og umoden for alderen. I tillegg er jeg en totalt uforbederlig kverrulant.
                        Nei det er mer, du er dum som ett brød, du har bæsja på leggen og du får sikkert bank av dama di hver dag. :lol:


                        Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                        Enn du? Ordlydblind?
                        Nei jeg bare slurver da jeg skriver til sånne som deg for jeg veit det kjapt kan ta knekken på dere.
                        Jeg er kanskje litt for godtroende da det gjelder hvem jeg skal gidde å backe opp på forumet her enkelte ganger, heldigvis lærer jeg fort. 8)


                        Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                        Du hadde forøvrig en vittig formulering der som jeg lo godt av:
                        "For øvrig så er jeg imponert over hvor drittlei jeg er av denne "saken""
                        Slett ikke verst!
                        Det var meninga at den skulle være vittig, og den var på din bekostning.

                        Du glemte forresten denne "ironien" din nå.

                        Nå har jeg sagt mitt siste ord i denne latterlige langtekkelige
                        saken

                        Kommentar

                        • ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

                          #52
                          :lol: *haha*

                          Kommentar

                          • Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

                            #53
                            Jaggu greide du ikke å skrive en hel side uten å si en eneste intelligent ting. At jeg ba deg skrive noe har ingen som helst relevans for hvorvidt du skreiv det bra eller ikke. I forbindelse med tippeliga.com spurte jeg overhodet ikke om du hadde noe jeg kunne lese. Jeg ga deg et tilbud, uten at det nødvendigvis var noe 100% konkret.

                            Jeg skrev ORDLYDBLIND, ikke ordblind. Hvis du ikke har tenkt å gjøre det minste forsøk på å forstå det du svarer så spydig på, faller du lett for eget grep. Det er ikke jeg som blir seende dum ut her, den æren tilfaller nok desverre deg. Du tror til og med at du vinner diskusjonen med å slurve! Det er jo faktisk helt fabelaktig.

                            Og du, nordby, hva i alle dager er det du ler av?

                            PS! At jeg brukte ironi en gang, betyr ikke at jeg trenger å gjøre det hver gang jeg skriver noe. Jeg har nemlig flere språklige virkemidler tilrådelig. For eksempel en sånn pussig greie noen kaller for vokabulær...
                            Ni principe ni rey...

                            D10S!

                            Kommentar

                            • ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                              Jaggu greide du ikke å skrive en hel side uten å si en eneste intelligent ting. At jeg ba deg skrive noe har ingen som helst relevans for hvorvidt du skreiv det bra eller ikke. I forbindelse med tippeliga.com spurte jeg overhodet ikke om du hadde noe jeg kunne lese. Jeg ga deg et tilbud, uten at det nødvendigvis var noe 100% konkret.

                              Jeg skrev ORDLYDBLIND, ikke ordblind. Hvis du ikke har tenkt å gjøre det minste forsøk på å forstå det du svarer så spydig på, faller du lett for eget grep. Det er ikke jeg som blir seende dum ut her, den æren tilfaller nok desverre deg. Du tror til og med at du vinner diskusjonen med å slurve! Det er jo faktisk helt fabelaktig.

                              Og du, nordby, hva i alle dager er det du ler av?

                              PS! At jeg brukte ironi en gang, betyr ikke at jeg trenger å gjøre det hver gang jeg skriver noe. Jeg har nemlig flere språklige virkemidler tilrådelig. For eksempel en sånn pussig greie noen kaller for vokabulær...
                              Den tilfaller dere begge, skjerp dere, dere er seriøst verre enn meg i blandt :lol:

                              Jeg lo av (bildet) Saken (Bildet).

                              Slutt å snakk :roll: dritt :roll:

                              :lol:

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                #55
                                De av dere som er her nå, ta en tur innom lsk chatten så kan vi snakke litt fotball?
                                __________________________________________________ ___________

                                Sånne spørsmål sendes på pm, ikek på forumet!

                                mod v/ Tony

                                Kommentar

                                • CocaJerry
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2532

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                                  Jaggu greide du ikke å skrive en hel side uten å si en eneste intelligent ting. At jeg ba deg skrive noe har ingen som helst relevans for hvorvidt du skreiv det bra eller ikke. I forbindelse med tippeliga.com spurte jeg overhodet ikke om du hadde noe jeg kunne lese. Jeg ga deg et tilbud, uten at det nødvendigvis var noe 100% konkret.

                                  Jeg skrev ORDLYDBLIND, ikke ordblind. Hvis du ikke har tenkt å gjøre det minste forsøk på å forstå det du svarer så spydig på, faller du lett for eget grep. Det er ikke jeg som blir seende dum ut her, den æren tilfaller nok desverre deg. Du tror til og med Og du, nordby, hva i alle dager er det du ler av?

                                  PS! At jeg brukte ironi en gang, betyr ikke at jeg trenger å gjøre det hver gang jeg skriver noe. Jeg har nemlig flere språklige virkemidler tilrådelig. For eksempel en sånn pussig greie noen kaller for vokabulær...
                                  loooooooser :mrgreen:

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    #57
                                    Ooh, touché...
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    Working...